۶۷۱۴۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژیرو: به این دلیل چلسی را انتخاب کردم

اولیویه ژیرو در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی آرسنال را ترک و به چلسی پیوست.

ورزش سه: باشگاه چلسی اولیویه ژیرو را از آرسنال به خدمت گرفت تا جانشین باتشوایی در این تیم شود. ژیرو فرانسوی در تیم آرسنال با وجود عملکرد خوب نیمکت نشین بود و او نیز به خاطر از دست ندادن جایگاه خود در تیم ملی فرانسه قبل از جام جهانی روسیه به چلسی پیوست.
اولیویه ژیرو در سال ۲۰۱۲ به آرسنال پیوست و از آن زمان تاکنون در این تیم لندنی بازی کرد و توانست ۱۰۵ گل نیز برای توپچی های لندن به ثمر برساند. او این تعداد گل را در ۲۵۳ بازی برای تیمش به ثمر رساند؛ ولی حضور الکساندر لاکازات در این تیم باعث شد تا او به مهاجم نیمکت نشین تبدیل شود.

ژیرو: به این دلیل چلسی را انتخاب کردم

اولیویه ژیرو درباره حضور در چلسی گفت: « من دوست داشتم در لیگ برتر بمانم و وقتی چلسی پیشنهاد داد خیلی خوشحال شدم، چون علاوه بر اینکه می توانم در لیگ برتر بازی کنم، در لندن هم باقی خواهم ماند. این یکی از عمده ترین دلایلی بود که به چلسی آمدم.»
ژیرو در چلسی جانشین میچی باتشوایی شد که به تیم دورتموند رفت. این مهاجم فرانسوی که سابقه بازی برای تیم مارسی را نیز در کارنامه دارد در ادامه صحبت های خود گفت: « برای یک بازیکن خیلی مهم است که مربی چه نظری درباره او دارد. کونته مربی بود که خیلی به حضور من در لندن و چلسی پافشاری کرد و دوست داشت تا من به چلسی بروم و خیلی خوشحال هستم که در نهایت به این تیم آمدم.»
او در پایان درباره بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت: « برای هر بازیکنی بازی در لیگ قهرمانان یک آرزو و رویا است و خیلی دوست دارم تا این بازی بزرگ را تجربه کنم. دو بازی خیلی سخت و حساس برابر بارسلونا داریم و من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم موثر باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج