۶۷۱۴۸۰
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

پاسخ اوقاف به ایجاد امامزاده جدید در تخت‌جمشید

رییس اداره اوقاف و امور خیریه‌ شهرستان مرودشت تاکید کرد که آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) از قدیم در ابتدای جاده‌ تخت‌جمشید قرار داشته و ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جدید بودن این بنا مغرضانه و کذب است.

خبرگزاری ایسنا:‌ رییس اداره اوقاف و امور خیریه‌ شهرستان مرودشت تاکید کرد که آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) از قدیم در ابتدای جاده‌ تخت جمشید قرار داشته و ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جدید بودن این بنا مغرضانه و کذب است.

به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه فارس، علی‌رضا منوچهری گفت: آنچه در قالب یک کلیپ منتشره در فضای مجازی طرح و ادعا شده امام‌زاده‌ای جدید در محدوده‌ تخت جمشید احداث و تابلویی نصب شده، کذب محض و فضاسازی و دروغ‌پردازی معاندان است.

او تصریح کرد: آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) یک ساختمان قدیمی داشته که به دلیل فرسوده بودن و امکان ریزش، سال ۱۳۹۲ در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان مرودشت و معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس مقرر شد که در اسرع وقت نسبت به تخریب ساختمان قدیمی اقدام و عملیات بازسازی و نوسازی آن آغاز شود .

منوچهری افزود: برای آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی طرح مشترکی در خصوص احداث ساختمان جدید طراحی و سال ۱۳۹۲ عملیات عمرانی برای ساخت امامزاده طبق اصول فنی شروع شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت گفت: با توجه به اینکه تابلو قدیمی فرسوده شده بود تابلو جدید نیز ۶ ماه قبل نصب شده است.

وی ادامه داد: این امامزاده دارای سه هکتار زمین است و هیات امنای پنج نفره دارد که نسبت به برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی با حضور اقشار مختلف مردم و هیات مذهبی در محل امامزاده اقدام می‌کنند .

منوچهری بیان کرد: بنابراین این امامزاده از قدیم الایام در این محل وجود داشته و فردی که این کلیپ را منتشر کرده مغرضانه این عمل را انجام داده است .

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در این باره گفت:‌ فیلم منتشر شده در فضای مجازی درباره جدید بودن آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) دروغ محض است.

جواد یزدانی گفت: در منابع و نقشه‌های هوایی سازمان میراث فرهنگی مربوط به قبل از انقلاب اسلامی، بنای این امامزاده مشخص است.

مدیر روابط عمومی اوقاف فارس افزود: این امامزاده همیشه محل رجوع مردم از روستاهای اطراف بوده و مردم ارادت خاصی به این این آستان مقدس دارند.

یزدانی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقادات دینی و مذهبی مردم را در فضای مجازی نشانه گرفته‌اند و خوب است قبل از ارسال مطالب برای یکدیگر نسبت به صحت ادعا مطمئن شویم و از باز نشر مطالب کذب در فضای مجازی خودداری کنیم .

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر فیلمی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شده که بنای امام‌زاده ابراهیم(ع) به تازگی در ابتدای جاده‌ مرودشت به سمت تخت‌جمشید ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا خنده داره

    • کارمند

      جدیداً عده ای باورهای مذهبی مردم را به بازی گرفته اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدیدا اینطور نشده خیلی وقته

    • محمد رضا

      برمنکرش لعنت! !!! کی میگه امام زاده نبوده تا برم حسابشو برسم هان؟؟؟ کی میگه؟؟؟

    • اریایی

      آگه خبر ب گوش یونیسکو برسه تخت جمشید از لیست بناهایی ثبت شده خط میزنه

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم کار اوقاف چیه....

    • بدون نام

      ان شا الله دوستان به زیارت این امامزاده بزرگوار مشرف بشوند

    • بدون نام

      امام زاده خوبه ولی چرا کنار تخت جمشید باان همه شکوه وعظمت اقایان اوقاف بخدا اماکن تاریخی مثل تخت جمشید گذشته ماست همه چیز را بخاطر مقاصد سیاسی خودتان ازبین نبرید هم مردم را نسبت ب دین دل سرد کردید هم گذشته این ملت بزرگ را ب بازی گرفتید

    • ناشناس

      واقعا خنده داره دیگه به هیچی این مسئولین اعتمادی نیست

    • بدون نام

      امامزاده اون هم کنار تخت جمشید؟؟؟

    • فلاحی

      اگه این پولها بدید مردم مشکل خیلی ها حل میشه واقعا براتون متاسفیم

    • ایرانیان دانا

      خدا میدونه باز برای زمینهای اونجا چه نقشه ای کشیدن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج