۶۷۱۵۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترامپ، میزبان ۶ فراری کره شمالی شد

در آستانه رویداد حساس المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی، رئیس جمهوری آمریکا از ۶ تبعه کره شمالی که از این کشور گریخته اند در کاخ سفید میزبانی کرد.

خبرگزاری ایرنا: در آستانه رویداد حساس المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی، رئیس جمهوری آمریکا از ۶ تبعه کره شمالی که از این کشور گریخته اند در کاخ سفید میزبانی کرد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، این گروه ۶ نفره که یک بانکدار آگاه از عملیات های برون مرزی پیونگ یانگ، یک زندانی سیاسی پیشین و همچنین فعال سیاسی «جی سئونگ هو» در آن حضور داشتند، امروز در کاخ سفید مهمان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بودند.

سئونگ هو که در سال 2006 از کره شمالی گریخته، سه شنبه شب نیز در مراسم سخنرانی سالانه ترامپ چند صندلی آنسوتر از ملانیا ترامپ همسر او نشسته بود.

اگرچه ترامپ از زمان به قدرت رسیدن ادبیاتی خصومت آمیز علیه کره شمالی در پیش گرفته، اما این اقدام او فراتر از هر حمله لفظی خشم پیونگ یانگ را در پی خواهد داشت.

میزبانی ترامپ از این مغضوبان حکومت کره شمالی، همچنین در آستانه رویدادی حساس نظیر المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی اتفاق می افتد.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی با وجود تاکید بر ادامه برنامه موشکی و هسته ای کشورش و همچنین انتقاد از رزمایش های مشترک آمریکا و کره جنوبی، اجازه حضور ورزشکاران کره شمالی در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ را داده است.

ترامپ امروز در گفت و گوی تلفنی با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بر افزایش فشار علیه کره شمالی تاکید کرد و همچنین در گفت و گوی مشابهی با مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی ابراز امیدواری کرد بازی های المپیک با موفقیت برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج