۶۷۱۵۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیگ‌زاده: نفت به روزهای خوب بر می گردد

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: با نتایج قابل قبولی که کسب کرده‌ایم، به آینده امیدواریم و مطمئناً روزهای خوبی برای نفت در پیش است.

خبرگزاری مهر: هاشم بیگ زاده در خصوص تساوی تیم نفت تهران برابر پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: چند هفته‌ای است روند رو به رشدی داشته‌ایم و بازی‌های قابل قبولی هم انجام می‌دهیم. برابر پیکان هم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما فکر می‌کنم در زدن ضربات نهایی هم دقت لازم را نداشتیم و هم بدشانس بودیم.

وی تأکید کرد: بازی تقریباً در اختیار ما بود و در نیمه دوم هم می‌توانستیم به دو یا سه گل دست پیدا کنیم، اما مقابل پیکان، روز ما نبود و شانس با ما یار نشد.

بیگ‌زاده افزود: ما روزهای سختی را سپری کردیم، تیم نفت دچار بحران بود، هر روز یک اتفاق جدید در تیم ما رخ می‌داد، چندین مربی تا به امروز عوض شد و هرکس با سلایقی که داشت، بازیکنان را کنار می‌گذاشت و یا برخی دیگر را به خدمت می‌گرفت؛ اما خوشبختانه با تغییر کادر مدیریتی، انسجام خوبی در تیم به وجود آمد و شما شاهد هستید در هفته‌های گذشته و از دیدار برابر پرسپولیس، نفت روند رو به رشدی داشته و توانسته به موفقیت دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی رخ داد که نفت این چنین متحول شد و از انتهای جدول، خود را تا حدودی به بالا کشیده است؟ گفت: رمز موفقیت ما، وحدت و همدلی است که بین تمام اعضای تیم وجود دارد؛ از مدیریت تا تدارکات، همه یکدل هستیم و تنها هدفمان موفقیت نفت تا پایان فصل است. همه چیز در نفت صادقانه است، همه یکدل و یکرنگ هستند و خوشحالم از اینکه این اتفاق مثبت باعث شد نفت رفته‌رفته به جایگاه واقعی‌اش برسد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا این روند در بازی‌های آتی هم ادامه خواهد داشت؟ تصریح کرد: مطمئناً تمام تمرکز ما این است که بتوانیم در بازی‌های آینده هم به پیروزی دست پیدا کنیم. شاید یکی از دلایلی که مقابل پیکان به تساوی رسیدیم، تمرین نکردن در زمین چمن بود که دلیل آن هم، بارش برف سنگین تهران بود و ما مجبور شدیم در طول هفته و قبل از بازی با پیکان، تنها در سالن تمرین کنیم.

بیگ‌زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند موفقیت در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد و مطمئنم با وحدت و همبستگی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد، این اتفاق رخ خواهد داد و شما هر هفته شاهد بازی‌های بهتر و نتایج قابل قبول‌تری از نفت تهران خواهید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج