۶۷۱۵۸۹
۵۱۵۹
۵۱۵۹
پ

پرونده مرگ ناتالی وود دوباره گشوده شد

سال بعد از مرگ ناتالی وود، ستاره مشهور هالیوود در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ و دهه ۱۹۶۰، پرونده مرگ مشکوک او دوباره مفتوح شد و این‌بار با یک مظنون جدی؛ رابرت واگنر، همسر ناتالی وود و ستاره اسبق سینما و تلویزیون.

وقایع‌اتفاقیه: ۳۶ سال بعد از مرگ ناتالی وود، ستاره مشهور هالیوود در نیمه دوم دهه ۱۹۵۰ و دهه ۱۹۶۰، پرونده مرگ مشکوک او دوباره مفتوح شد و این‌بار با یک مظنون جدی؛ رابرت واگنر، همسر ناتالی وود و ستاره اسبق سینما و تلویزیون. ناتالی وود که از دوران کودکی قدم به هالیوود گذاشت و خیلی زود به شهرت و محبوبیت رسید، به سال ۱۹۸۱ در سفری تفریحی با قایق همراه همسرش و کریستوفر واکن، هنرپیشه هالیوود کشته شد. علت مرگ را غرق‌شدن تصادفی اعلام کردند. با این‌حال این مرگ، از مرگ‌های همواره مشکوک هالیوود بود.
پرونده مرگ ناتالی وود دوباره گشوده شد
پرونده مرگ تا شش سال بعد هم مورد بررسی ماموران پلیس قرار داشت ولی درنهایت با پرسش‌های بی‌جواب فراوانی بسته شد. ناتالی وود در دهه ۱۹۶۰ به یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود تبدیل شد و بازی‌اش در فیلم‌هایی چون «شورش بی‌دلیل» (نیکولاس ری، ۱۹۵۵) در کنار جیمز دین، «جویندگان» (جان فورد، ۱۹۵۶)، «داستان وست‌ساید» (رابرت وایز، جروم رابینز، ۱۹۶۱) و «شکوه علفزار» (الیا کازان، ۱۹۶۱) باعث شهرت بین‌المللی او شد. «شکوه علفزار» نه‌فقط جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برایش به ارمغان آورد که باعث محبوبیت او در ایران و بین تماشاگران ایرانی هم شد.
چندی پیش خانواده وود از پلیس لس‌آنجلس خواسته بودند تا تحقیقات را از سر بگیرند تا پاسخ بسیاری از سوال‌های بی‌پاسخ برملا شود. ستوان جان کورینا، مامور پلیس لس‌آنجلس بعد از انجام تحقیقات جدید گفته است که بر‌اساس یافته‌های تازه، رابرت واگنر آخرین کسی بوده که همسرش، ناتالی وود را زنده دیده است. این درحالی است که او پیش‌تر در مورد این جزییات سکوت کرده بود. رابطه واگنر و وود، از موضوعات جنجالی هالیوود بود که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار داشت.
این دو سال ۱۹۵۷ ازدواج کردند ولی ازدواج‌شان در آوریل ۱۹۶۲ به طلاق منجر شد. وود سال ۱۹۶۹ با ریچارد گرگسون، تهیه‌کننده اهل بریتانیا ازدواج کرد، این ازدواج نیز سه سال دوام آورد و در سال ۱۹۷۲ به جدایی منتهی شد. بعد از طلاق دوم بود که رابطه ناتالی وود با ریچارد واگنر مجددا آغاز و در نهایت به ازدواج مجدد انجامید؛ ازدواجی که تا مرگ وود به سال ۱۹۸۱ ادامه یافت.
دو شاهد به پلیس گفته‌اند که شاهد دعوا و درگیری بین ناتالی وود و ریچارد واگنر بوده‌اند، ساعاتی پیش از آنکه ناتالی وود ناپدید شود. به‌علاوه، در تحقیقات جدید پلیس این نکته برملا شده که دنیس دورن، کاپیتان قایق تفریحی، پیش‌تر به پلیس دروغ گفته بوده. واگنر ۸۹ ساله اخیرا در خاطراتش تایید کرده که در شب حادثه با وود بحث و جدلی داشته‌ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج