۶۷۱۹۱۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

آصفی: مجبوریم از رای AFC تمکین کنیم

مشاور بین‌الملل رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به مناقشه فوتبالی ایران و عربستان برای بازی در کشور بی‌طرف می‌گوید با شرایط موجود ایران مجبور است از رای ظالمانه AFC تمکین کند.

ایسنا: فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از حدود ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود و بر خلاف اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ایرانی برای تقابل با نمایندگان عربستان باید در زمین بی‌طرف میزبان آنها باشند. با وجود اینکه مجموعه فدراسیون فوتبال تاکنون از اعلام رسمی نتیجه مناقشه با عربستان در فصل جاری لیگ قهرمانان خودداری کرده اما حمیدرضا آصفی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: متاسفانه سعودی‌ها اعمال نفوذ و فشار کردند. البته ما به صورت اصولی رای را نپذیرفته‌ایم اما برای اینکه تیم‌های ما محروم نشوند، مجبوریم به این رای ظالمانه تمکین کنیم و آن را اجرا نماییم تا باز هم مذاکرات ما برای سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

او تاکید کرد: به خاطر اینکه تیم‌های ما محروم نشوند ناچار هستیم این رای را قبول کنیم ما معتقدیم این رای ناعادلانه و یکسویه است.

مشاور بین‌الملل رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا عربستان می‌تواند با انتخاب قطر از سوی ایران به عنوان میزبان مخالفت کند گفت: بعید می‌دانم عربستانی‌ها بتوانند نسبت به این موضوع اعتراض کنند. قاعدتا ما می‌توانیم قطر را به عنوان میزبان انتخاب کنیم.

حمیدرضا آصفی که چندی پیش به دلیل برخی اختلافات و مشغله‌های کاری از همکاری با فدراسیون فوتبال اعلام انصراف کرده بود، در این باره اظهار کرد: به دلیل مشغله زیاد و گرفتاری‌های کاری از آقای تاج خواستم که من را از این سمت‌ها معاف کند و دورادور آن‌ها را کمک کنم اما بعد از برگزاری جلسه قرار ما این شد که همچنان فعالیتم در این سمت را ادامه دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کماکان تمام اختیارات گذشته‌اش را در این ستاد جام جهانی ۲۰۱۸ بر عهده دارد، گفت: بالاخره باید وقتم را تنظیم کنم و به تمام کارها رسیدگی کنم. من در تمام سال‌های گذشته در تمامی سمت‌هایی که در جمهوری اسلامی داشتم با قدرت و تمام وقت کار کردم.

رییس کمیته هماهنگی برنامه‌ریزی جام جهانی ۲۰۱۸ درباره برگزاری جلسات این کمیته و به پایان رسیدن بلیت فروشی در ایران گفت: موضوع بلیت فروشی انجام شد و باید کارهای فرهنگی را دنبال کنیم. بعد از آن هم موضوع رسانه‌ها و حضور آنها در جام جهانی است که اولین جلسه ما روز دوشنبه در دستور کار خواهد بود.

آصفی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های دوستانه تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطعی شده است، گفت: بازی‌ها همان‌هایی است که از طریق فدراسیون فوتبال و مهدی تاج اعلام شده و همه کارها مرتب پیش می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      بروباباتمکین تمکین نکنیدعربستان تمکین نمیکردچی میشد.بزارباشگاهها محروم شوندولی سرحرفتون باشین اونادیدن ماجرات نداریم حرف بزنیم آقای تاج ودارودستش نمیدونم چیکارمیکنن جهنم که باشگاه هاجریمه بشن آقایان حق گرفتنی هست نه دادنی بریددفاع کنیدعربهای شکم پرست بدبخت ازماجلوترن ای وای برشماملت انقلاب کردن که امثال شماجرات ندارین حرف بزنین?

    • بدون نام

      خاک بر سرتون خاک

    • بدون نام

      عوض اینکه چپ و راست حق تیمهای شهرستانی رو بخورید یه کم عرضه داشته باشید حقتان را از آی اف سی بگیرید

    • بدون نام

      خوب یهو بازیها رورفت وبرگشت بزارین عربستان خیال همه راحت شه بااین رییس های بیعرضه ای که ما داریم مطمن باشید این اتفاق سال دیگه رخ میده

    • بدون نام

      دیپلماسی ضعیف ذلالته

    • TNT2

      همین مدیرانی مثل شما باعث شدند این مسائل درست بشه .امارات و عربستان اعلام کردند اگر بازیها در زمین بی طرف انجام نشه در بازیها شرکت نمیکنند .بعد مسئول ما رو باش میگه باید تمکین کنیم که محروم نشیم .افرین خوب اقتدار ایران و نشون دادید...محرم بشیم بهتر از بله قربان و چشم قربان و کوچیک شدن و هرچی afc به ناحق گفت قبول کردنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج