۶۷۱۹۱۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

چند خبر از صدا و سیما

وحید یامین پور مجری تلویزیون، امشب مهمان سروش صحت در برنامه «کتاب باز» است و با وی گفتگو می‌کند.

بانی فیلم: وحید یامین پور مجری تلویزیون امشب مهمان سروش صحت در برنامه «کتاب باز» است و با وی گفتگو می کند.
وحید یامین پور مجری تلویزیون امشب شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۲۰ در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم حضور می یابد و با سروش صحت درباره کتاب و نویسنده های مورد علاقه اش سخن می گوید.
چند خبر از صدا و سیما
وحید یامین پور در این برنامه از کتاب به عنوان یک دوپینگ نام می برد و از شهید آوینی یاد می کند.
برنامه «کتاب باز» با تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و سردبیری افشین صادقی زاده هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
این برنامه قرار است با نگاه و رویکرد متفاوتی سراغ ترویج فرهنگ کتابخوانی برود و هر بار در گفتگو با مهمان برنامه از دنیای کتاب‌ها سخن بگوید.

در قسمت‌های پیشین این برنامه مهمانانی همچون مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، حمید داوودآبادی، سیدمهدی شجاعی، مجتبی جباری و… حضور یافتند.

نمایش اقتدار دانش فضایی ایران در مستند «توانستیم»
به مناسبت روز فناوری فضایی، مستند «توانستیم» امروز ۱۴ بهمن از شبکه یک سیما پخش می شود.
به گزارش رسیده، این مستند روایتی از دستیابی به دانش فناوری فضایی درسال های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درایران است. دراین مستند پیشرفت های صنعت هوا فضا کشور به تصویر کشیده شده است.

مستند توانستیم به تهیه کنندگی و کارگردانی سهراب فاضلیان، کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که امروز ساعت ۱۶۴۰ به مدت ۲۲ دقیقه پخش خواهد شد.

تغییر در ساعت پخش «فرمول یک» به مناسبت دهه فجر

«فرمول یک» همزمان با دهه فجر در ساعتی متفاوت و با مدت زمانی طولانی تر از شبکه یک سیما روی آنتن می رود‌.

به گزارش رسیده، برنامه علی ضیا که شنبه تا چهارشنبه ها بعد از اذان مغرب روی آنتن می رفت، این هفته ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه فجر دارد که بین اخبار ساعت ۱۹ و ۲۱ شبکه یک پخش می شود و کنداکتور پنجشنبه شب را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

ضیا تا ۲۱ بهمن در این ویژه برنامه ها میزبان استانداران، وزرا و چهره های سیاسی مختلف است تا درباره رشد و شکوفایی کشور در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آنها گپ بزند.

«فرمول یک» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی این هفته شنبه تا پنجشنبه بین ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

نگاهی متفاوت به پیشرفت های ایران اسلامی در برنامه «نگاهی دیگر»
همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه «نگاهی دیگرم روایتگر دستاوردها و پیشرفت های علمی و تحقیقاتی کشور در حوزه های مختلف می باشد.
به گزارش رسیده، این مجموعه مستند - روایی، به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا اسماعیل نژاد، در این دهه هر روز یکی از دستاوردها و فعالیت های شاخص و قابل توجه دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در دستگاهها و سازمان های دولتی را به منظور ایجاد نشاط و امید بین مردم، به تصویر می کشد. "نگاهی دیگر" امروز ۱۴ بهمن درساعت ۱۷:۳۰ دستاوردهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و ساعت ۲۰:۳۰ نتایج تحقیقات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را نشان می دهد. سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: گروه نور، تصور و صدا: مصطفی فریدونی، محمد جواد دودانگه، میثم یکتا و سهیل صحرایی، نویسنده نوید صیادزاده، نریتورها: بهناز شفیعی و فریناز ثریا، تدوین: سید سعید و سید وحید میرسعید قاضی.

برنامه نگاهی دیگر کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که هر روز از این شبکه روی آنتن می رود.

۱۰ ستاره امروز میزبان مخترع نانو ماسک جلبکی

در ویژه برنامه ۱۰ ستاره امروز ۱۴ بهمن، مخترع و مبتکر نانو ماسک جلبکی مهمان خواهد بود.

به گزارش رسیده، فاطمه عیدی مدیرعامل شرکت نانو ماسک و یوسف قلعه قاضی همسر خانم عیدی نیز مهمانان برنامه امروز هستند تا درخصوص موفقیت بدست آمده و روند طی شده با بینندگان گفتگو کند. این پژوهشگر جوان و مدرس دانشگاه پیام نور، دراسفند سال ۹۵ موفق به تولید نانو ماسکی از جلبک های دریایی خلیج فارس شد که نتایج موفقیت آمیزی در بازسازی پوست و درمان آکنه و لکه های پوستی داشته است. این محصول چندی قبل با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
ماسک جلبک، مکمل تغذیه پوست است که در شرکت دانش بنیان فناوران زیست سبز دریا در استان هرمزگان به تولید رسیده است. ۱۰ ستاره با رویکرد علمی و معرفی جوانانی که در این عرصه توانسته اند با خلاقیت و نوآوری، علاوه بر ایجاد اشتغال، کسب و کار پردرآمدی را برای خود و اقتصاد ایران راه اندازی کنند روی آنتن می رود.

"۱۰ ستاره"برنامه ای به تهیه کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امروز ساعت ۱۸ و با اجرای مرتضی حیدری بطور زنده روی آنتن می رود.

روایت «روزگار رضاخانی» در شبکه مستند سیما

پخش مستند «روزگار رضاخانی» به کارگردانی مهدی فارسی و تهیه‌کنندگی محسن یزدی از شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۹:۳۰ در شبکه مستند سیما آغاز می‌شود.

به گزارش رسیده، «روزگار رضاخانی» در مرکز مستند سوره حوزه هنری و بسیج صداوسیما تولیدشده و در ۱۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای فصل‌های از تاریخ ایران از سقوط قاجار گرفته تا فروپاشی حکومت محمدرضا شاه پهلوی را مرور خواهد کرد.

کودتای نظامی رضاشاه و سقوط قاجار، تأسیس سلسله پهلوی، تاج‌گذاری رضاشاه، ماجرای کشف حجاب، تأسیس دانشگاه تهران، قیام گوهردشت و .. ازجمله موضوعاتی است که در «قیام رضاخانی» به آن‌ها پرداخته‌شده است.

این مستند به مناسبت فجر انقلاب اسلامی ایران هرروز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش و روز آینده ساعت ۸ بازپخش می‌شود.

روایتی از تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی در «در برابر طوفان»

مجموعه مستند «در برابر طوفان» روایتگر تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی از زمان پادشاهی محمدرضا پهلوی تا انقلاب اسلامی از یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

به گزارش رسیده، «در برابر طوفان» اولین مستند سریالی مهدی نقویان کارگردان مستند جنجالی «خارج از دید» است که در ۱۰ قسمت ۳۲ دقیقه‌ای پخش می‌شود.

این مستند با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و کمتر دیده‌شده‌ای به تاریخ سیاسی و اجتماعی پهلوی دوم از تاج‌گذاری محمدرضا تا فروپاشی سلسله پهلوی می‌پردازد.

راوی «در برابر طوفان» ناصر طهماسب در این اثر اتفاق‌هایی که تابه‌حال در تاریخ به آن‌ها پرداخته نشده مثل کودتای ۲۵ مرداد سال ۳۲ و اقدام به خودکشی محمدرضا شاه بعد از ورود متفقین به ایران و .. را روایت خواهد کرد.

مستند «در برابر طوفان» به مناسبت یوم‌الله دهه فجر از ۱۵ تا ۲۶ بهمن یکشنبه‌ تا پنجشنبه‌ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

«بومیان کاستاریکا» در راه هیسپان

افراد بومی در کاستاریکا و تبعیض های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به آنها سوژه برنامه «اینجا سرزمین من است» به تهیه کنندگی آنا سولانز برای مخاطبان هیسپان تی وی است.

به گزارش رسیده، برنامه مستند گزارشی «اینجا سرزمین من است» در هر قسمت از برنامه خود به میان بومیان یکی از کشورهای آمریکای لاتین رفته و نگاهی به معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی آنها دارد.

«آنا سولانز» تهیه کننده برنامه «اینجا سرزمین من است» دراین برنامه به سراغ بومیان «کاستاریکا» رفته تا از تبعیض های مختلفی که به آنها می شود، خبر دهد. بر اساس گزارش ها و اظهارات نماینده سازمان ملل در کاستاریکا، بومیان در کاستاریکا از نابرابری و تبعیض زیادی رنج می برند. آنها از دسترسی به ابتدایی ترین حقوق شان مانند آموزش، حق برخورداری از تکنولوژی و حتی کار کردن محروم هستند.

بر اساس گزارشی که سولانز در این برنامه ارائه می دهد، جوامع بومی با کمترین بودجه تخصیص شده به آنها و با بیشترین سطح بیرون رانده شدن از جامعه در معرض تبعیض های مختلفی قرار دارند. زمین های آنها به زور از آنها گرفته می شود و به دست افراد غیر بومی می افتد و سازمان هایی هم که مسئول رسیدگی به امور آنها می شوند، اکثراً قدرت کافی برای برداشتن قدمی مثبت به نفع این افراد را ندارند.

برنامه مستند گزارشی «اینجا سرزمین من است» به تهیه کنندگی آنا سولانز در مدت زمان ۲۵ دقیقه یکشنبه ساعت ۷:۳۰ (به وقت تهران) به روی آنتن هیسپان تی وی می رود و در ساعات ۱۴:۳۰ و ۲۰:۳۰ همان روز بازپخش خواهد شد.

نگاهی به «تبعیض نژادی در آمریکا» در شبکه پرس تی وی

موضوع تبعیض نژادی در آمریکا و جنبش های مرتبط با آن در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش رسیده، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی مسائلی همچون تبعیض نژادی علیه سیاهپوستان و اقدامات تبعیض آمیز بر ضد خارجی ها و مهاجران به ویژه اسپانیایی ها و زنان را مورد تبادل نظر و گفت و گو قرار می دهد.

همچنین در این برنامه ظهور نهضت جدید me too و اقدامات و تاثیرات آن در حوزه مسائل تبعیض های جنسیتی مورد بررسی قرار می گیرد.

راب کال، مدیر اجرایی هافینگتون پست و ریکاردو ای. جونز، کارشناس مشاوره روابط کار و استخدام LLC کارشناسان حاضر در برنامه این هفته «ما مردم» هستند که پیرامون مباحث و موضوعات یاد شده به گفت و گو خواهند پرداخت.

احمدرضا محمودیان (کارگردان هنری)، حمیدرضا جوادی و ناصر طهماسبی (نویسندگان)، شهرزاد خانی پور (دستیار تهیه)، عادل عباسی (تدوینگر)، حامد عزیزی (گرافیست)، معصومه عابدینی (هماهنگ کننده) و سوزان مدرس (گزارشگر نیویورک) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

برنامه «ما مردم» با اجرای بهمن نورایی یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۲:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه نیز دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۲۳:۰۰ ، سه شنبه ساعت ۱۷:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ پخش خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای ما توانستیم می نوشت ما ... بهتر به واقعیت نزدیک بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج