۶۷۱۹۳۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عضو شورای شهر: با تغییر نام خیابان کارگر مخالفیم

عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش گفت: کارگران نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اینکه بخواهیم بخشی از خیابان کارگر را تغییرنام دهیم، در شأن نمایندگان مردم نیست.

خبرگزاری ایلنا: عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش گفت: کارگران نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اینکه بخواهیم بخشی از خیابان کارگر را تغییرنام دهیم، در شأن نمایندگان مردم نیست.

افشین حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش در رابطه با اینکه برخی قصد تغییر نام خیابان کارگر در تهران و پاک کردن نام کارگر در سطح شهر دارند، بیان داشت: برای نامگذاری خیابانی به نام مرحوم دکتر مصدق پیشنهادهایی مطرح شد تا نام ایشان جایگزین شود، اما برخی به یاد خیابان کارگر افتادند تا بتوانند تغییری در آن اعمال کنند، البته آن‌ها قصد دارند، بخشی از خیابان کارگر را به نام دکتر مصدق تغییر نام دهند.

وی افزود: آن‌ها این بحث را مطرح می‌کنند که خیابان کارگر شمالی یا کارگر جنوبی را به نام مرحوم دکتر مصدق تغییر دهند. اساسا با این موضوع مخالف هستیم که نام خیابان کارگر تغییر پیدا کند و به نظر می‌رسد باید به دنبال گزینه‌های دیگری برای این کار باشند، چراکه تغییر در نام خیابان کارگر را قبول نداریم. چه بخش شمالی و چه بخش جنوبی این خیابان باید به نام کارگر باقی بماند.

حبیب‌زاده گفت: کارگران نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و به همین جهت شهرهای مختلف کشور پس از انقلاب به دنبال این بودند یکی از اصلی‌ترین خیابان‌ها یا میادین شهر را به نام کارگر نامگذاری کنند و این در عمده شهر‌ها اتفاق افتاده است و اینکه بخواهیم بخشی از این خیابان را تغییر نام دهیم در شأن نمایندگان مردم نیست.

واکنش به خبر افزایش ۱۲۰ درصدی نرخ حمل و نقل عمومی

عضو شورای شهر تهران، ری، تجریش در ادامه در واکنش به اخباری در خصوص احتمال افزایش ۱۲۰ درصدی نرخ حمل و نقل عمومی و اینکه شهرداری لایحه‌ای پیش بینی کرده تا این بار قیمت حمل و نقل عمومی را افزایش دهد، بیان داشت: این خبر صحت ندارد و تا الان خبری مربوط به افزایش ۱۲۰ درصدی حمل و نقل عمومی به دست ما نرسیده است.

وی افزود: تغییر نرخ همه ساله باید تا ۱۵ بهمن به شورا ارائه تا تصویب شود و این موضوع در دستور کار شورا هم هست؛ البته قرار است نرخ‌ها افزایش پیدا کند، اما این افزایش ۱۲۰ درصدی نخواهد بود و قطعا افزایش نرخ‌ها معقولانه خواهد بود. این نرخ هنوز در صحن مطرح نشده و شاید در جلسه بعدی شورا مطرح شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما نگران اسم دکتر مصدق نباشید سعد یا نمیرد نام مرد نکو نام

    • بدون نام

      خدایا نه اینکه خیابان و میدان تهران خیلی کمه فقط کارگر مونده! اگه مصدق مهم بود تا الان 100بار اسم یه خیابان میزاشتید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد زحمت نگشید مهم خود کارگر که مهم نیست تو این دولت فقط شعار حمایت ه بقیشه پوپولیسم عوام فریبی بیش نیست

    • بدون نام

      چرا خیابان کارگر را عوض کنید دکتر مصدق حقش هست یک بزرگراه ب اسمش بشه

      پاسخ ها

      • ارش

        افرین... دقیقا..

    • بدون نام

      مشکل جامعه ما عوض کردن اسم یه خیابان یا بزرگراه نیست مشکل چگونه فقر زدایی ، چگونه اشتغال برای جوانان، چگونه با کشورهای پیشرفته دنیا رابطه برقرار کزدنه وگرنه مسئولان فکر میکنن تمامی مشکلات حل شده همه جا گل و بلبله فقط مونده که اسم خیابونا رو عوض کنن آقایان سر خودتان را توی برف نکنید

    • کاردوک

      همه مشکلاتو حل کردید مونده اسم خیابونا
      خوبه دیگه یه مدتم با این طرح مردمو سر کار بذارید

    • بدون نام

      واقعا که بگید میخواهید اسم کارگرمظلوم زحمت کش با۹۰۰تومان که تواروپاماهی۱۵ملیون حقوقش حذف وبیشترجامع کارگروه گذرانده آن ونصف بیشترمملکت کنیدوهمان کارگرکه حضرت علیه السلام به دوستاش بوسه زد و بزرگترین حزب انگلیس حزب کارگر

    • حسین درخشان

      اینو میدونین که شریعتی در خارج در کدوم کشور زندگی میکرد و ابنو هم میدونین که شریعتی به احکام اسلامی پایبند نبود.اول یه کمی در مورد شریعتی تحقیق کنید و بعد ...

    • بدون نام

      خیابان

      کارمند محترم

    • م

      بابا جون اون مادرتون بشینید سرجاتون اه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج