۶۷۲۰۰۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تلاش برای حضور مردم در سینما

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: بلیت های هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۸۰ درصد به صورت اینترنتی و ۲۰ درصد به صورت حضوری فروخته می شود و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم حضور مردم را با کمترین زحمت بر روی صندلی سینما داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: بلیت های هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۸۰ درصد به صورت اینترنتی و ۲۰ درصد به صورت حضوری فروخته می شود و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم حضور مردم را با کمترین زحمت بر روی صندلی سینما داشته باشیم.

رضا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ، اظهار کرد: آنچه برآوردها از فروش بلیتهای اینترنتی نشان میدهد، استقبال از روز اول جشنواره فیلم فجر در اصفهان مناسب بوده است.

وی افزود: بلیتهای هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ۸۰ درصد به صورت اینترنتی و ۲۰ درصد به صورت حضوری فروخته میشود و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم حضور مردم را با کمترین زحمت بر روی صندلی سینما داشته باشیم.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر برای افزودن فیلمهای بیشتر به نتیجه نرسیدهایم و همچنان رایزنیها برای پر شدن سانسهای خالی در حال انجام است.

دهقانی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ فیلم سودای سیمرغ و ۵ فیلم ژانر کودک در مجموع ۱۸ فیلم برای اکران در اصفهان در نظر گرفته شده است و اگر میخواهیم تعداد فیلمها از این میزان بیشتر باشد باید برخی ارگانها به میدان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: برای افزودن فیلم از شهرداری اصفهان درخواست کمک کردهایم که هنوز شهردار اصفهان پاسخی به ما ندادهاند، همچنین از استانداری نیز تقاضای کمک میکنیم تا بتوانیم برای مردم هنردوست اصفهان فیلمهای بیشتری را اکران کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج