۶۷۲۰۷۵
۱ نظر
۵۱۰۷
۱ نظر
۵۱۰۷
پ

فلامینی، ثروتمندترین فوتبالیست دنیا است!

هر چند با آمدن نام پول در دنیای فوتبال خیلی‌ها به یاد ستاره‌هایی مانند مسی و رونالدو می‌افتند اما بیشترین ثروت را میان فوتبالیست‌های جهان یک فرانسوی دارد.

خبرگزاری تسنیم» روز گذشته (جمعه) متئو فلامینی، هافبک فرانسوی سابق آرسنال در سن ۳۳ سالگی با تیم ختافه قرارداد بست.

فلامینی که از زمان پایان قراردادش با کریستال پالاس در پایان فصل گذشته بیکار بود، به عنوان بازیکن آزاد به ختافه پیوست که این یکی از مهمترین اتفاقات فوتبال اروپا طی روزهای اخیر بود؛ با این حال پیوستن بازیکن سابق تیم‌های مارسی، آرسنال و میلان به تیم کوچک شهر مادرید غافلگیر کننده‌ترین موضوع درباره این مرد فرانسوی نیست. بدون شک غافلگیر کننده‌‌ترین نکته درباره فلامینی که شاید کمتر کسی درباره او می‌دانست، این است که او ثروتمندترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود.

فلامینی در طول دوران بازیگری‌ ۱۴ ساله‌اش، بازیکنی بود که همواره در خارج از زمین بازی هم فعالیت‌های غیرفوتبالی داشت و در واقع مهمترین دستاوردها و افتخارات عمرش را هم به لطف همان فعالیت‌ها کسب کرد تا در مستطیل سبز.

فلامینی سال 2008 یک مؤسسه بیوتکنولوژی - بیوشیمی تأسیس کرد که مکتشف و تولید کننده یک ماده شیمیایی تحت عنوان «اسید لوولینیک» بود، یک ماده شیمیایی که گفته می‌شود می‌‌تواند جایگزین سوخت شود و در دسته 12 مولکولی قرار گرفته است که برای حفظ محیط زیست و اکولوژی زمین حیاتی شناخته شده‌اند.

فلامینی، ثروتمندترین فوتبالیست دنیا است!

فلامینی همیشه از اعلام اینکه فعالیت غیر فوتبالی‌اش چیست خودداری می‌کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای با نشریه سان انگلیس گفت: حرفه یک فوتبالیست پر از فراز و نشیب است. این واقعیت به من کمک کرد که ذهنم را آزاد و به چیزی متفاوت فکر کنم که یک چالش ذهنی بود.

ارزش مؤسسه‌ای که فلامینی تأسیس کرده اکنون رقمی در حدود 30 هزار میلیون یورو تخمین زده می‌شود که با این رقم طبق آماری که مؤسسه مطالعاتی آماری KMPG ارائه کرده است، این مرد فرانسوی می‌تواند تمام باشگاه‌های بزرگ اروپا از منچستریونایتد 3 هزار و 100 میلیون یورویی و رئال مادرید 2 هزار و 765 میلیون یورویی گرفته تا بارسلونای 2 هزار و 765 میلیون یورویی گرفته و بایرن مونیخ 2 هزار و 445 میلیون یورویی را خریداری کند.

با وجود داشتن چنین دارایی هنگفتی، فلامینی تصمیم گرفته که برای ختافه توپ بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      ۳۰۰۰۰ میلیون یورو!!! مگه میشه؟ مگه داریم؟ :|

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج