جاباما
۶۷۲۰۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ کارگردان «شعله‌ور» به اعتراض زاهدانی‌ها

حمید نعمت الله در نشست خبری «شعله‌ور» بر احترام و عشق عوامل این فیلم به مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

خبرآنلاین: حمید نعمت الله در نشست خبری «شعله‌ور» بر احترام و عشق عوامل این فیلم به مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش سینماسینما، حمید نعمت‌الله در نشست خبری فیلم سینمایی «شعله‌ور» که امروز (شنبه ۱۴ بهمن) به عنوان اولین فیلم در پردیس ملت به نمایش درآمد گفت: «واقعیت این است که من هنوز اطلاع ندارم که این اعتراض‌ها به توهین به مردم سیستان و بلوچستان جدی بوده یا نه. فقط می‌توانم بگویم احترام و عشق به این سرزمین و خطه در فیلم کاملا روشن است.»

او ادامه داد: «ظاهرا استعمال مواد مخدر که در فیلم نشان داده شده، به مذاق برخی خوش نیامده است اما ما تلاش کردیم با احتیاط جلو رویم و خلق و خوی مردم این منطقه را رعایت کردیم. مردمی که واقعا فوق‌العاده بودند و هستند. ما در فیلم علاوه بر نشان دادن شکوه و زیبایی این خطه به مشکلات آن هم از قبیل کم آبی، مواد مخدر که دردسرهای زیادی را برای مردم به وجود آورده است، پرداختیم۰ فکر می‌کنم این نگرانی حاکی از حسن نیت ماست. ضمن اینکه کاراکتر معتاد ما از تهران آمده و نشان می‌دهد مواد مخدر همه جا پیدا می‌شود.»

همچنین محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده شعله‌ور نیز در این باره گفت: «ماجرای اعتراض‌ها جدی نبوده چون کسی فیلم را ندیده است که بخواهد اعتراضی کند، فقط فیلم در افتتاحیه جشنواره در سیستان و بلوچستان اکران شد.»

شفیعی در ادامه نشست، در پاسخ به سوالی درباره غیرقانونی بودن حضور فیلم در بخش مسابقه امسال توضیح داد: «فیلم سال گذشته به طور کامل آماده نبود. البته ما تصمیم رساندن فیلم را داشتیم و نسخه‌ای کوتاه را مونتاژ کردیم و برای دبیرخانه فرستادیم. شخص آقای حیدری طی تماسی اعلام کردند هیات انتخاب گفتند با دیدن این میزان فیلم نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که فیلم در بخش مسابقه باشد یا نه، ما هم اعلام کردیم که فیلم نمی‌رسد. قوانین جشنواره را از هر دو دبیر می‌توانید بپرسید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج