۶۷۲۲۰۶
۲۵ نظر
۵۰۰۹
۲۵ نظر
۵۰۰۹
پ

طائب: جای موسوی و کروبی خوب است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

خبرگزاری مهر: رئیس شورای مرکزی قرارگاه راهبردی عمار گفت: راه‌حل مشکل فضای مجازی فیلتر کردن نیست بلکه باید این بخش به‌گونه‌ای کنترل شود که دشمن سوءاستفاده نکند.

حجت‌الاسلام مهدی طائب در حاشیه همایش بصیرتی بسیجیان ولایی که در مسجدالاقصی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات ناصحیح دولت در تجمعات اخیر قطع تلگرام‌ها بود، خاطرنشان کرد: این اقدام ناصحیح موجب ایجاد مشکلاتی برای کاربران آن به‌خصوص کسانی که از این راه امرار معاش می‌کنند به‌وجود آورد و معتقدیم راه‌حل در قطع و فیلتر کردن تلگرام نیست، بلکه باید فضای مجازی به‌گونه‌ای کنترل شود که دشمن سوءاستفاده نکند.

وی بیان کرد: از اول تاریخ تاکنون موضوع ورشکستگی را داشتیم در این زمینه بانک مرکزی کوتاهی‌های بسیاری داشت و نظارت‌ها آن‌طور که باید نبود و فشار این کوتاهی‌ها را مردم متحمل شده‌اند. اشکالات زیادی در مبادلات بانکی وجود دارد، در قراردادهای بانکی مشارکت‌هایی با رقم‌های فی‌مابین و توافقی صورت می‌گیرد، گرچه اشکالاتی وجود دارد و ذات بانک ربا است، اما نمی‌توان گفت که تمام اقدامات بانکی دارای اشکال است و موضوع حقوق‌های نجومی هم نگران‌کننده بوده و مبادا به‌گونه‌ای عمل کنیم که خط اصلی‌مان به خطا برود.

اهم اظهارات طائب به شرح زیر است:

*کرسنت پرونده پیچیده‌ای است و هرچه رسانه‌ای‌تر شود کار سخت‌تر می‌شود، باید این بدهی ۲۱ هزار میلیاردی به شکلی منطقی رفع شده و خبط و خطای گذشته جبران شود.

*به برکت انقلاب ‌توانستیم موشکی با برد بیش از ۳۵‌ هزار کیلومتر بسازیم؛ ما موشک، سفینه فضایی و هواپیما نداشتیم و با پرورش نخبگان و متخصصان اکنون در بسیاری از حوزه ها خودکفا هستیم.

* در موضوع داعش هدف اصلی دشمن سوزاندن ریشه ایرانی‌ها بود، دشمن در انجام چنین حرکت‌هایی ۴۰ سال است که ناکام مانده و نه تنها ریشه ایران سوزانده نشد، بلکه این ریشه داعش، آمریکا و اسرائیل بود که سوزانده شد و سال‌های سال است که پرچم‌های ایران، لبنان و حزب‌الله مدام در مرزهای اسرائیل به احتزاز درآمده است.

* دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو قول به مردم این کشور داد که یکی به صفر رساندن بدهی بیش از ۲ هزار میلیارد دلاری و دیگری نجات دادن کشتی به گل نشسته آمریکا بود، آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای که وارد شدند شکست خوردند، حتی در برابر یمنی هایی که چیزی نداشتند و توانستند موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر درست کنند.

* در موضوع نفتکش سانچی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست، تا زمانی که جعبه سیاه باز نشده و نتیجه آن اعلام نشده هیچ چیزی را نباید پذیرفت و چینی‌ها گفتند که برخورد دو کشتی منجر به آتش شد و سوال‌هایی از قبیل علت عدم آتش گرفتن کشتی دیگر و انفجار این کشتی مطرح شد که هیچ پاسخی دریافت نشد.

* جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی ۶۰ شبانه‌روز در حالت آماده‌باش بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب

      جای اونها که خوبه فقط جای شما مناسب نیست و باید برین تو حبس

      پاسخ ها

      • بهزاد

        آفرین.....

    • بدون نام

      خوشبحالتون جای شما از همه بهتره.. تا حالا درمانده خانوادت شدی تو تامین معاش روزانه؟

    • بدون نام

      شما هم برو خب

    • بدون نام

      واقعا موجودن چه تحملی ملت راهی زندان ایشان در منزل خوبه با ما فرقی ندارند زیاد مادر دنیا خودمان زندانی هستیم وقتی دستت از این دنیا حال حاضر باز نیست چه در خانه چه در این دنیایی که ملت حق زندگی کردنه راحت را ندارند

    • بدون نام

      حیف موسوی و کروبی ک امثال تو اسمشو بیارن، فتنه احمدی نژاد و حامیانش هستند ک مملکتو بباد فنا دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه تو چه میفهمی .احمدی نژاد مرد هستش درود به احمدی نژاد

    • بدون نام

      جاشون توی قلب مردمه...

    • بدون نام

      بله اگر خوب نبود تا آلان ده بار خود حاميان غربيشون براي اهدافشون ترورشون ميكردن

      پاسخ ها

      • بهزاد

        چرت و پرت میگی....

    • ۱۲۳

      انشاءالله خود موسوی و کروبی هم همین نظر را دارند

    • بدون نام

      به دَرَک که جاشون خوبه.
      حال مردم خوب نیست.

    • پیر مرد پرسپولیسی

      خب ،انشاالله قسمت کنه ،نصیب شما هم بشه ،

    • امیر

      چطوره جاتون رو یه مدت باهم عوض کنید مردم هم اینطوذی راحتت هستند

    • شهریار صفری

      لعنت خدا بر ادم دروغگو خدایا خودت ریشه هرچی ادم دروغگورو از بیخ وبن بکن .اقای محترم شما از کجا میدونی جاشون خوبه ؟اینو زمانی میتونی بگی که اونا تایید کنن اگه یه ذره شرف داری همین سوالو از خودشون بپرس .راحتی یا ناراحتی بقیه رو شما تعیین میکنید ؟اگه که جرمی مرتکب شدن پس راحتیشون دیگه چیه ،مصداق شما از راحتی چیه ؟ ایا کسی که حتی از دیدار با عزیزترین کساش هم محرومه راحته ایا کسی که هفت ساله هنوز تکلیفش مشخص نیست راحته ،خدا خیلی بزرگه دنیا همینجوری نمیمونه به قول معروف گهی پشت به زین گهی زین به پشت ،بله طاعب ..اینو دیگه خواهشا انتشار کنید به خدا نه توهین کردم نه فحش دادم خواهشا سلیقه ای کار نکنید .البته بنده به شخصه پایگاه خبری شمارو خیلی قبول دارم وانصافا تنها رسانه ای که در داخل کشور هستین که به ندرت ممیزی دارید .سانسور بلای جان صدا و سیما و پایگاههای داخلی شده و حقیقتا من خودم به اخبار صداوسیما تلویزیون داخل اصلا اعتماد ندارم و اخبار خارجی رو بیشتر ترجیح میدم .چون به عینه یه چیزهایی از این خبرنگاران شبکه های دولتی دیدم که حقیقتا به کلی بی اعتماد شدم .بنده شش سال دانشجوی دانشگاه بهشتی تهران بودم از ۸۸ تا ۹۴ به عینه دیدم که خبرنگارها ی شبکه های .دولتی هر وقت اون طرفا واسه مصاحبه میومدنم اول به ظاهر فرد نگاه میکردن و بعدش مصاحبه میکردن اگه خانم چادری بود و اقا ریشش بلند بود باهاش مصاحبه میکردن به طوری که اگه از دور هم میدیدن میدوییدن دنبالشون باور کنید از هزار نفری که از در دانشگاه داخل یا خارج میشدند شاید دو سه تاشون مد نظر اونا .بنده هم حقیقتا از این کارشون به شدت ناراحت شدم .قضاوت باشما عزیزان کابر ایا این کارشون توهین نیست ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تومار مینویسی

    • حمید

      خیلی خوبه نظرات مردم رو میذارین تشکر مطمین باشین اکه صداقت داشته باشین و نظرات واقعی مردم رو نشون بدین روز به روز سایتون بین مردم محبوب میشه

    • بدون نام

      آقای طائب بهتر نیست یک مدتی جاتو با اونها عوض کنی تا مردم از شر تو راهت بشن

    • شهروند

      فقط اینو میدونمکه ادم سیر از گشنه خبر نداره وبهتره که از دهان دیگران حرف نزنی چون از قدیم گفتن ادم زنده وکیل نمیخواد میتونی واسه یه هفته جاتو با حصرها عوض کنی تا تو خوشیشون شریک بشی

    • علیرضا

      آقای طائب ، انصاف هم چیز خوبیه!!!

    • بدون نام

      شهرون د عزیز یادتون رفته فتنه گران تهرانو آتبش زدن حلال جا عوضدکنند با پول دولت در رفاه کامل وجدانا باید اعدامشون می کردن

    • ایرانی

      نترسید اسیاب به نوبت. !!!! نوبت شماهم میشه. دیرنیست. زودیمیرسه.! !!!

    • بدون نام

      نظرات گاه و بیگاه این اقا , نشانه ای از عدم درک اوضاع , خشونت طلبی , نماد حذف فیزیکی دیگران , ایجاد حس غیر قابل اصلاح بودن وضعیت , ...... ,همفکران ایشان را نشان می دهد .

    • بدون نام

      اتفاقا طایب طرفدار حقه شما درک نمیکنی

    • بدون نام

      شهریار صفری سرت بجایی نخورده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج