۶۷۲۳۶۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

تفاوت دولت موسوی، هاشمی، احمدی‎نژاد و روحانی

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: کشورهایی که با فساد مبارزه می‌کنند امر به معروف می‌کنند، میدان می‌دهند مردم حرف بزنند.

خبرگزاری ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: کشورهایی که با فساد مبارزه می‌کنند امر به معروف می‌کنند، میدان می‌دهند مردم حرف بزنند.

احمد توکلی در نشست «انقلاب محرومین» عنوان کرد: جوانان از ما می‌پرسند چرا انقلاب کردید؟ بگذارید مثالی بزنم پیامبر اسلام را آورد و جامعه را اداره کرد اما وقتی سرش را زمین گذاشت اشکالات پیدا شد به دخترش سیلی زدند، اما ما هنوز به خانواده امام احترام می‌گذاریم.

وی افزود: اگر یک بار دیگر برگردیم من باز هم در انقلاب شرکت می‌کنم، زیرا حکومت شاه به مردم چپانده شده بود آن‌ها جان و مال مردم را می‌گرفتند. رضاشاه به بهشهر می‌رفت و می‌گفت چه زمین‌های قشنگی و فردا باید به نامش می‌شد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: شیطان برای ورود نیاز به ویزا ندارد، بله زمانی هم که انقلاب شد رفتار تغییر می‌کند! وقتی انقلاب شد همه مردم به میدان آمدند. شاه هم زود از صحنه حذف شد، ما هم چیز مدونی در دست نداشتیم. انقلاب که پیروز شد بعد از دولت موقت و آن گرایش‌های عدالت‌خواهانه، جهت‌گیری حکومت در زمان مهندس موسوی جمع‌گرایانه شد، اما بعدها سوسیالیستی شد و به طور قهری دولت بزرگ شد. زیرا کارخانه‌ها مصادره شد البته بخشی هم اختیاری بود. زیرا بخشی از این مصادره‌ها به خاطر رفتار با کارگرها بود.

وی ادامه داد: دولت مهندس موسوی به همین خاطر دو دسته شد، ما می‌گفتیم امور را دولتی نکنید فساد زیاد می‌شود. کسی حرف ما را گوش نداد ما هم استعفا دادیم و روزنامه زدیم و به دولت انتقاد کردیم. در بخش تولید و مالکیت اختلاف‌نظر جدی وجود داشت. آقایان رفتند و مدافع تعدیل سیاست‌های صندوق بین‌المللی پول شدند که با نظام ما سازگار نیست.

توکلی یادآور شد: آقای هاشمی در اقتصاد موفق بود، آقای احمدی‌نژاد در اقتصاد موفق نبود، آقای روحانی هم همان مسیر را دنبال می‌کند این‌ها برای اقتصاد سهم مهلک است. اگر فساد زیاد شود به ضرر است، وقتی قرار باشد سور و سات زندگی زیاد شود، مشخص است که حقوق کفاف نمی‌دهد بنابراین فساد زیاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما با استبداد مبارزه کردیم و بعد امام ظرف یکسال و شانزده روز تمامی ارکان نظام را با رأی مردم درست کرد و این گونه اصل استبداد از میان رفت، گفت: افراد مهم هستند بنی صدر هم رئیس‌جمهور بود، آیت‌الله خامنه‌ای هم رئیس‌جمهور بودند.

توکلی با بیان اینکه جنگ عراق و آمریکا سر نفت بود و حاضر بودند که چاه‌ها را آتش بزنند اما دست همدیگر ندهند، گفت: ما مدیری را سرکار می‌گذاریم که بی عرضه است اما می‌گوییم چون از حزب من است وی را می‌گذاریم. ما انقلاب کردیم که وقتی نظام روی کار آمد، جوانان هم موانع را رفع کنند. نسل موجود یا باید انقلاب کند که زورش نمی‌رسد، یا باید خودش را تجهیز کند و به میدان بیاید.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که در چهل ساله بعداز انقلاب کدام مدل اقتصادی را دارا هستیم، آیا وقت آن نرسیده با یک پارادیم دیگر به مسائل نگاه کنیم، گفت: کشورهایی که با فساد مبارزه می‌کنند امر به معروف می‌کنند، میدان می‌دهند مردم حرف بزنند، پول خرج می‌کنند مردم به میدان بیایند و مشارکت داشته باشند. حکومت وظیفه دارد که شرایط را فراهم کند تا امر به معروف صورت بگیرد.

وی افزود: ما در جناح‌های سیاسی موجود نسبت هم رحم و تحمل کمی داریم. بله باید نگاهمان را عوض کنیم و یک بازنگری داشته باشیم. همین که ما می توانیم باهم صحبت کنیم و گفت‌و‌گو داشته باشیم بسیار خوب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول احمدی نژاد خوب بودوبعدخاتمی بعدرفسنجانی اخرروحانی

    • بدون نام

      چرا تعدیل سیاستهای صندوق بین المللی پول با سیاستهای ما سازگار نیست،مگر کشور ما با کشورهای دیگر چه فرقی دارد ؟

      پاسخ ها

      • داریوش

        مسولین ما همه از نخبگان هستند راههای دورزدن ودروغگویی راخوب بلدن ومعجزه مکنند مثلاً ارز بین‌المللی ویا طلا میاد پایین در مملکت می‌ره بالا و برعکس

      • بدون نام

        چون در جهت سیستم سرمایه داری جهانیه

    • بدون نام

      احمدی نژاد زیر بنای اقتصادی ایران را ویران کرد،تقریباً شبیه امریکا که با تحریمهایش این کار را کرد،ولی احمدی نژاد با ندانم کاره هایش!

    • بدون نام

      تفاوتشان میشه به ترتیب،گرانی.. گران تر .. گران تر تر ..و گران تر تر تر

    • ز

      اول خاتمی بعد هاشمی ..وسلام

    • بدون نام

      چی شد چی شد? پس اقای سید محمد خاتمی چی? بهترینها رو نگفتید. !!!اول دوره ی مرحوم ایت الله. هاشمی. بعد هم دوره ی اقای سیدمحمد خاتمی. این ادوار. بهترین. دورههای. ریاست جمهوری اسلامی. بود. بادش بخیر. والسلام! !!

    • یکتا

      فقط 8 سال مملکت صاحب داشت چرا چون احمدی نژاد بلایی سر دزدها دراورد که برای فرار دنبال قوطی کبریت میگشتن داستان دکل و بابک زنجانی و هر اتهامی دیگر با پول اختلاس گران اصلاح طلب و اصولگرا در میان مردم شایعه سازی کردن مرگ بر اختلاسگر درودبر احمدینژاد

      پاسخ ها

      • بیطرف

        راست میگوی بلای که احمدی نژادباآن گرونی وافزایش صددرصدی سرملت ایران آوردتاپنجاه سال دیکه هم نمی توانیم بلندشویم

    • پارمیسافضلی

      اول احمدینژاد دوم احمدینژاد و..و..و..و..و..و..و...و...اخرشم احمدینژاد درود بر ایشان

    • بدون نام

      سلام برسید شیک پوش زنده باد مخالف من ایران برای همه ایرانیان

    • حسن

      در دوره هاشمی و خاتمی روستائیان به شهرها مهاجرت کرده و تعادل جمعیتی شهرها به هم خورد
      حاصل این مهاجرت و عدم اقدام مناسب از طرف دولت ها ایجاد آسیب های اجتماعی گسترده در شهرها بود
      بیکاری-فقر-حاشیه نشینی-
      در دولت احمدی نژاد تک روی و اقدامات نمایشی پر رنگ بود
      دولت روحانی فاقد نشاط و روحیه جهادی است

      پاسخ ها

      • بی طرف

        مملکت بدبخت شده احمدی نژاداست ازبس گفت بکم بکم اخرهم نگفت که اقای خاوری راخودشدرئیس بانک مرکزی کردومعاون اولش که گنده زدودرحبس میباشدچوب خدارامیخورد

      • رضا

        متن قشنگی بود.از کجا کپی کردی؟

    • بدون نام

      برای مردم دوره نخست وزیری اقای موسوی ازهمه بهتربود

    • بدون نام

      عجیب پس چرا وزیر خارجه آمریکا خانم کلینتون گفتن دولتی در ایران در راس کار بود که داشت کار میکرد وایراان را به ابرقدرت تبدیل میکرد و باید کاری میکردیم که یک دولت.........

    • حسن

      همه دولتهای ادواری بد عمل کردند عملکرد روحانی هم قابل قبول نیست
      همه رئیس دولتها به این موضوع توجه نکردند که کمترین خطای آنها چه پیامد سنگینی دارد ....
      آنها شاید آگاهانه این کار را نکردند و به دلیل دنیا طلبی گرفتار سیاست بازی شدند ولی به هر حال این اتفاق رخ داده است بعضی افراد روی بعضی رئیس دولتهای قبلی تعصب کوکورانه دارند این" زنده باد " گفتن ها شایسته هیچکدامشان نیست
      زنده باد ملت ایران که با همه کم کاریهای آنها به این نظام وفادار مانده اند دست این ملت را می بوسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج