۶۷۲۶۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

دستورالعمل برای اجرای منشور حقوق شهروندی

وزارت اقتصاد با ابلاغ بخشنامه ای خواستار برگزاری نشست های مشترک مدیران استانی با تشکل های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و نهادهای مردمی و صنفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از وزارت اقتصاد، در این بخشنامه که در راستای اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور اجرایی ساختن مفاد منشور شهروندی صادر شده است، آمده است:

در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مفاد منشور حقوق شهروندی، ابلاغی ریاست محترم جمهور و با عنایت به دستور صریح و موکد مقام محترم وزارت در جلسه مورخ ۲۶ دی ماه سالجاری شورای راهبری توسعه مدیریت، مبنی بر ایجاد فضای تعامل با مردم و نهادهایی مردمی، مقتضی است کلیه مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها به عنوان نمایندگان وزیر با تمرکز و تقویت نقش برجسته وزارت متبوع در حیطه عملکرد استان مربوطه، اقدامات ذیل را به فوریت اجرایی نموده و گزارش اقدامات و نتایج بدست آمده را به طور منظم و بصورت هفتگی، برای جمع بندی و ارائه به مقام محترم وزارت به این معاونت ارسال نمایند:

۱- ایجاد تعامل مطلوب با تشکل های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و نهادهای مردمی و صنفی از طریق برگزاری «نشست های مشترک» با هدف شفاف سازی، تبیین مشکلات، رفع موانع و همچنین ارائه ساز و کارهای حل مسایل مرتبط با حیطه ماموریت وزارت امور اقتصادی و دارایی در مرکز و به ویژه شهرستان های استان.

۲- اجرای برنامه های منظم ملاقات مردمی مدیران استانی مجموعه وزارت متبوع، به منظور دیدار با مردم و شنیدن مشکلات، خواست ها، پیشنهادها و تقاضاهای مردمی در تمامی حوزه های مجموعه وزارت، اعم از حوزه های مالیاتی، گمرکی، بانکی بیمه و ...

نظر به اهمیت موضوع، دفتر امور استان ها مسئولیت دارد گزارش عملکرد هر یک از ادارات کل استانی را بصورت هفتگی رصد و بطور مجزا برای تقدیم به شخص مقام محترم وزارت به اینجانب ارائه نماید.

بدیهی است، انجام مطلوب اقدامات فوق بر مبنای ارزیابی گزارش های واصله، به عنوان یکی از شاخص های اصلی سنجش عملکرد مدیران کل محترم استان ها در نظر گرفته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیر دانا کشور اباد

    • بدون نام

      مدیر عاقل کشور پیشرفته

    • بدون نام

      مدیر توانا ودانا کشور اباد وازاد

    • بدون نام

      حقوق شهروندی چیه سرمایه مگه قانون نداریم

    • بدون نام

      فقط حرف حرف حرف،، ما که از شنیدنش خسته شدیم شما از گفتنش خسته نشدین؟؟!!! کاش عملکردتون هم مثل حرف زدنتون خوب بود کاااش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج