۶۷۲۷۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکالیف دولت در وصول درآمد هولوگرام سیگار

مجلس تکالیف وزارت صنعت، معدن و تجارت را در زمینه وصول درآمد توزیع و واردات محصولات دخانی و ارائه هولوگرام این محصولات را تعیین کرد.

خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز و در ادامه بررسی بخش‌های در امدی لایحه بودجه ۱۳۹۷ کل کشور، وارد تبصره ۷ شدند و بندهای ب و ج این تبصره را با موضوع حقوق گمرکی به تصویب رساندند.

نمایندگان با تصویب بند (ب) تبصره ۷ لایحه بودجه، گمرک جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند «پس از تأیید اسناد مربوطه، نسبت به استرداد حقوق ورودی مواد و قطعات وارداتی که در کالاهای صادراتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، موضوع مواد (۶۶) تا (۶۸) قانون امور گمرکی و هزینه انبارداری موضوع تبصره (۲) ماده (۴۵) قانون امور گمرکی مصوب ۲۲‏/۰۸‏/۱۳۹۰ ظرف مدت پانزده روز، از محل تنخواه دریافتی از خزانه که تا پایان سال تسویه می‌کند، اقدام کند».

گفتنی است، مواد ۶۶ تا ۶۸ قانون امور گمرکی که در این بند به آن اشاره شده، مربوط به تعیین مقررات مربوط به حقوق و تکالیف آن دسته از صادرکنندگانی است که از مواد وراداتی در صادرات کالاهای خود استفاده می‌کنند.

این بند با ۱۶۱ ر ای موافق، ۸ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۳۶ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.

نمایندگان همچنین در بند (ج) تبصره ۷، وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف کردند «نسبت به وصول خالص هرگونه وجوه دریافتی شرکت دخانیات ایران بابت تمام‌نگاشت (هولوگرام) و سایر حقوق انحصار محصولات دخانی از تاریخ ۱۳۹۱/۴/۲۷ تا ۱۳۹۲/۱۲/۲۸ براساس گزارش حسابرسی و همچنین درآمدهای حاصل از صدور مجوز توزیع دخانیات و حق انحصار دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی طی سال ۱۳۹۷ اقدام و وجوه مزبور را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور موضوع ردیف ۱۳۰۴۲۱ جدول شماره (۵) این قانون واریز کند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج