جاباما
۶۷۲۷۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کیمیا علیزاده پس از مدتها مسابقه می‌دهد

مصدومیت ملی‌پوش تکواندوی بانوان ایران برطرف شده است و در لیگ برتر حاضر می‌شود.

ایسنا: سفیر ایران در فرانسه طی یک فراخوان نخبه‌های همه حوزه‌ها (سیاسی، اقتصادی، ورزشی و ...) را برای حضور در این کشور دعوت کرده بود. بدین ترتیب "کیمیا علیزاده" بانوی ملی‌پوش تکواندوی ایران به عنوان نخبه ورزشی کشور برای حضور در فرانسه عازم پاریس شد. با حضور علیزاده در این کشور خبرهای تمرین او با ملی‌پوشان فرانسه منتشر شد تا صحبت‌هایی مبنی بر برطرف شدن مصدومیت او مطرح شود.

تنها بانوی مدال آور ایران در المپیک با دعوت فدراسیون تکواندوی فرانسه یک جلسه تمرینی را در کمپ تمرینی تیم‌های ملی این کشور سپری کرد و نشانه‌هایی از بازگشت دوباره خود به میادین را به نمایش گذاشت. پیش از این اتفاق نایب رئیس بانوان تکواندو بازگشت کیمیا علیزاده به کوران مسابقات تا پیش از برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را وابسته به تصمیم دکتر او دانسته بود و به همین دلیل، برخی شائبه‌ها مبنی بر احتمال تشدید مصدومیت علیزاده با این تمرینات به وجود آمد.

در این رابطه گفت و گویی را با زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو انجام دادیم تا جویای آخرین وضعیت این بانوی تکواندوکار المپیکی شویم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با اشاره به برطرف شدن مصدومیت کیمیا علیزاده، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که این اعزام توسط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بوده و همه چیز با هماهنگی پزشک کیمیا صورت گرفته است. با اعلام کتبی دکتر و جراح، او هیچ مشکلی برای ادامه تمرینات ندارد و خوشبختانه روند درمانی به خوبی طی شده است. همه‌ی شرایط اعزام او هم توسط دو نهادی که اعلام کردم فراهم شده است و مشکلی وجود ندارد.

سروی همچنین با بیان اینکه احتمال حضور کیمیا علیزاده در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار زیاد است، توضیح داد: با توجه به اینکه رسیدن او به بازی‌های آسیایی یک اتفاق خوب است، ‌من فکر می‌کنم اگر روند او همینطور پیش برود می‌تواند در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود اما فعلا به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم. البته تصمیم بر آن شده است که کیمیا در دو تا سه مسابقه لیگ برترحاضر شود تا شرایط او را برای شرکت کردن در قهرمانی آسیا بررسی کنیم.

او همچنین در مورد اردوهای تیم ملی نوجوانان گفت: اردوی این تیم به صوت مداوم ادامه دارد تا تکواندوکاران به شرایط قابل قبولی برسند. مسابقات سختی در پیش داریم و باید با تمام توان خود را برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک جوانان آماده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج