۶۷۲۷۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«دونده مارپیچ» به صدر گیشه بین‌الملل رسید

قسمت سوم و نهایی از مجموعه فیلم اکشن «دونده مارپیچ» با بیش از ۳۵ میلیئون دلار، پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه بین‌الملل شد.

خبرگزرای ایسنا به نقل از اسکرین: «دونده مارپیچ: علاج مرگ» به کارگردانی «وس بال» با فروش ۳۵.۲ میلیون دلاری در سالن‌های سینمای جهان، پرفروش‌ترین فیلم این هفته گیشه بین‌الملل نام گرفت و مجموع فروش خارجی خود را به حدود ۱۴۳ میلیون دلار رساند.
«دونده مارپیچ» به صدر گیشه بین‌الملل رسید

سومین قسمت از فیلم «دونده مارپیچ» در هفته میلادی که گذشت بیشترین فروش را با آغاز اکران در مکزیک و آلمان و تجربه کرد و سینماهای چین نیز پس از دو هفته نمایش این فیلم تاکنون ۳۷ میلیون دلار فروخته است.

اما فیلم «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» نیز که با ۱۱ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای آمریکا گرفت در مجموع فروش گیشه بین‌الملل و جهانی خود را به ۵۰۰ و ۸۵۰ میلیون دلار ارتقاء داد و در این میان سینمای چین با ۷۴.۶ میلیون دلار بهترین بازار خارجی این فیلم بوده است.

فیلم «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام امسال با ادامه اکران در سینماهای بین‌المللی ۸.۱ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد و مجموع فروش خارجی خود را به ۴۶ میلیون دلار رساند و فیلم «شکل آب» نامزد ۱۳ جایزه اسکار نیز با اضافه کردن ۴.۴ میلیون دلار، فروش خارجی خود را به ۱۹.۶ میلیون دلار افزایش داد.

«پُست» جدیدترین ساخته سینمایی «استیون اسپیلبرگ» ۱۱ میلیون دلار به گیشه خارجی خود اضافه کرد و تا به امروز ۴۰.۲ میلیون دلار در سینماهای سایر کشورها به جز آمریکا فروخته است.

انیمیشن نامزد اسکار «کوکو» با ۱۳.۲ میلیون دلاری که در این هفته فروخت، مجموع فروش جهانی خود را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور داد که این رقم حدود ۵۰۰ میلیون دلار از محل گیشه بین‌الملل حاصل شده است. این انیمیشن، هفتمین محصول کمپانی پیکسار است که به فروشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون دلار دست یافته و همچنین ششمین فیلم پرفروش کمپانی دیزنی در یک سال اخیر محسوب می‌شود.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» نیز فروش جهانی خود را به ۱.۳۲ میلیارد دلار ارتقاء داد که از این رقم ۷۰۶ میلیون دلار از محل سینماهای گیشه بین‌الملل کسب شده است. این فیلم پس از «آواتار» و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج