۶۷۲۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

داستان پیش کش های نفیس به فدراسیون فوتبال و عاقبت شان

از هیوندای هدایتی تا مورانوی مقدس!

چند وقتی است که در کنار ماشین های شاسی بلند کادر فنی تیم ملی صحبت از هیوندای کوپه قرمز رنگی شنیده می شود که ظاهرا حسین هدایتی آن را در اختیار کارلوس کروش گذاشته بود تا به هنگام حضور همسرش در ایران با آنها به سفرهای تفریحی رفته و از اماکن تاریخی ایران بازدید کنند.

از هیوندای هدایتی تا مورانوی مقدس!

روزنامه گل: همه چیز از کنسل شدن سفر کروش به اهواز شروع شد. همان اوایل کار حضور در ایران قرار بود به همراه عباس ترابیان سرپرست آن زمان تیم ملی برای تمشاای بازی های لیگ از این شهر به آن شهر رفته و ملی پوشان جدید را انتخاب کنند. برنامه ای که بعدها شایعه شد به خاطر ترس مرد پرتغالی از پرواز با هواپیماهای کهنه داخلی به هم خورده و ترجیح می دهد تمام تیم ها را در همین تهران زیر نظر بگیرد.

البته ترابیان در آن روزها مصدومیت کهنه پای مرد پرتغالی را بهانه کرد اما منبع موثقی خبر داد که کروش ترجیح می دهد سوار هواپیماهای داخلی نشده و در صورت لزوم با اتومبیل به این سو و آن سو برود.

همان وقت خبر رسید فدراسیون فوتبال در قراردادی با آژانس اتومبیل از آنها دو اتومبیل شانسی بلند کرایه کرده که یکی همان مورانوی مسی رنگ بود که کروش را در تهران جابجا می کرد. کادر نی تیم ملی حتی یک بار هم با این اتومبیل ها به اصفهان سفر کرد که بهانه شان برای آن بازدید از کویر و شرایط اقلیمی ایران در آن حوالی بود. بهانه ای که آن را به پرواز یک ساعته با هواپیماهای داخلی به نصف جهان ترجیح داده بود.

مقدس: این مورانو را من داده ام

البته این ماجرا به همین جا ختم نشد و چند وقت بعد هوشنگ مقدس که در همه سفرها و برنامه های مرد پرتغالی با او بود خبر داد: «این مورانوی مسی رنگ برای من بوده و آن را در اختیار کروش گذاشته ام تا تردد راحتی در شهرها و جاده های برون شهری داشته باشد.»

البته این موضوع جدی تلقی نشد و بیشتر رسانه ها دنبال این سوژه بودند که تاجر اماراتی در کنار اردوی ملی چه می خواهد. در برخی روزها هم زمزمه شد مقدس به دنبال جور کردن اسپانسرهایی برای تیم ملی و کمیته های فدراسیون هست که تنها خروجی این ماموریت به قول خودش انعقاد قرارداد شرکت البسه ورزشی «دیادورا» با داوران بود. به هر حال او همیشه روی صندلی عقب مورانو در کنار کادر فنی تیم ملی دیده می شود.


داستان هیوندای قرمز رنگ

چند وقتی است که در کنار ماشین های شاسی بلند کادر فنی تیم ملی صحبت از هیوندای کوپه قرمز رنگی شنیده می شود که ظاهرا حسین هدایتی (بنا به اعلام خودش) آن را در اختیار کارلوس کروش گذاشته بود تا به هنگام حضور همسرش در ایران با آنها به سفرهای تفریحی رفته و از اماکن تاریخی ایران بازدید کنند. این موضوع را روز گذشته یکی از اهالی قدیمی فدراسیون که تمایلی به افشای هویتش نداشت در اختیارمان گذاشت و گفت: «مدتی بود که در محافل فوتبالی صحبت از بی پولی حسین هدایتی می شد.

سوژه هایی که به صورت شایعه زمزمه و همان وقت خبر رسید که او قصد رفتن به باشگاه ملوان و خریدن امتیاز این تیم را دارد. امتیازی که باید در فدراسیون فوتبال جابجا می شد و همین باعث شده بود تا پرس و جو کنند که هدایتی با چه پولی قصد خرید تیم شمالی را دارد. یک چیزی شبیه همان ماجرایی که در برنامه نود دو، سه هفته قبل رخ داد و باعث شد تا هدایتی با کلید یک هیوندا وارد فدراسیون شود. او در دیدار با کفاشیان به هنگام عزیمت به انزلی پیشنهاد کرد که حاضر است در کنار ملوان به تیم ملی هم کمک کند. پیشنهادی که با تردید رییس تشکیلات فوتبال روبرو و همانجا بود که هدایتی سوییچ هیوندا را روی میز رییس گذاشت و گفت: «پرشیا، سمند و ماشین شاسی بلند در شأن سرمربی تیم ملی نیست و بهتر است این ماشین گرانبها را زیر پای او بگذارید.»

به هر حال هدایتی پیشکش خود را داد و رفت تا چند هفته پیش که به هنگام بازگرداندن خلعتبری سروصدا ایجاد شد که اگر هدایتی پول دارد چرا بدهی هایش را نداده و به تیم ملی کمک نمی کند. البته هدایتی در گفت و گویی با عادل فردوسی پول درباره بدهی هایش توپ را به زمین صادق درودگر انداخت که طبق صورتحساب ارائه شده توسط مدیر تیم تمام پرداخت ها را انجام داده و بدهکار نیست. او درباره تیم ملی حرفی نزد تا این اواخر که با خروج کروش از ایران و جور نشدن هزینه اردوها مجبور به اعتراف شد.

مالک متمول ملوان وقتی دید همه چیز علیه او در رسانه های داخلی و خارجی بابت دادن پول خلعتبری و عدم کمک به تیم ملی در حال شدت گرفتن است مجبور به اعتراف و رونمایی از هیوندای دویست میلیونی شد که آن را به فدراسیون پیشکش کرده بود تا در شأن و جایگاه مرد پرتغالی باشد.


کفاشیان: من با مگان راحت ترم

این عضو قدیمی فدراسیون در پایان پس از اشاره به این داستان یادآور شد: «قرار بود کروش با این هیوندا به همراه همسرش راهی شیراز و اصفهان شود. ماشینی که حاضر نشد به تنهایی هدایت آن را برعهده بگیرد و در نهایت با پیشنهاد دوست قدیمی اماراتی اش (مقدس) دوباره به همان مورانوی شاسی بلند برگشت تا با آن به این سو و آن سو برود. هیوندای کوپه چند وقتی در یک پارکینگ ناشناس ماند و هیچ یک از مسوولن فدراسیون و سازمان لیگ راضی نشدند سوار بر آن شده و به تماشای بازی های لیگ بروند. علی کفاشیان هم در جواب پیشنهاد به او برای استفاده از این هیوندا خبر داد که با همان مگان مشکی رنگش راحت تر است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا از مشهد

      اگه هيونداي رو نمي خوان و روي دستشون مونده من هستم ها !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج