۶۷۲۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش سیمئونه به عصبانیت هواداران از گریزمان

سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به اعتراض هواداران از مهاجم فرانسوی تیمش واکنش نشان داد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه شب در هفته‌ بیست و دوم لالیگا با یک گل والنسیا را شکست داد و توانست فاصله‌اش را با بارسلونا صدرنشین به ۹ امتیاز برساند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: برابر یکی از بهترین تیم‌های لالیگا بازی کردیم. ما تیم برتر بودیم و خیلی خوب بازی را پیش بردیم. حمله‌های ما در نیمه اول زهردار نبود. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و توانستیم به گل برسیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه‌ اظهار کرد: تنها یک هدف داریم و آن ادامه‌ روند رو به رشدمان است. امیدواریم بازی به بازی پیشرفت کنیم. بازی خیلی خوبی برابر والنسیایی که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است به نمایش گذاشتیم. توانستیم بازی مورد نظرمان را به اجرا بگذاریم.

در لحظات پایانی این بازی آنتوان گریزمان حمله تیم خود را به علت کنترل بازی متوقف کرد، این قضیه باعث خشم هواداران شد. تماشاگران به او اعتراض کردند و مهاجم فرانسوی از این اتفاق عصبانی شد.

سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: بین تماشاگران و بازیکنان رابطه خوبی بر قرار بود، گریزمان خیلی خوب بازی کرد و به خوبی دنیل پارخو را پوشش داد. او تنها نتوانست از موقعیت‌های گلی که داشت بهره ببرد. گریزمان در جایی که نیاز به حمله نبود آن را متوقف کرد. از او دفاع نمی‌کنم تنها به کاری که باید انجام می‌داد اشاره کردم. فکر می‌کنم همه هواداران از پیروزی به دست آمده خشنود هستند. گریزمان انتخاب درستی کرد و منطقی است که هواداران خواهان پیروزی باشند و اکنون همه از کسب سه امتیاز به دست آمده خوشحال هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج