۶۷۲۸۳۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

بوسنیچ: نگذارید ایران، ارزانی را به خدمت بگیرد

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال استرالیا خواست هر طور شده ارزانی یک بازی برای تیم ملی استرالیا انجام دهد تا بحث حضورش در فوتبال ایران تمام شود.

ایسنا: ‌به نقل از سایت استرالیایی ‌اسپورت، دنیل ارزانی که والدین ایرانی دارد و در ‌استرالیا به دنیا آمده است، مورد توجه سران فوتبال استرالیا قرار گرفته است.

این سایت نوشت: احتمال حضور ارزانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است ولی نه با تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، چون ایرانی‌ها بو برده‌اند که چنین بازیکن تکنیکی و با کیفیتی در لیگ استرالیا است و می‌خواهند او را به تیم‌ ‌ملی ببرند.

ستاره جوان تیم ملبورن سیتی در لیگ استرالیا به عنوان پدیده جوان فوتبال انتخاب شد و مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق استرالیا، از فدراسیون فوتبال این کشور خواهش کرده هر طور شده یک بازی دوستانه را ترتیب دهد و ارزانی را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند تا خیال همه بابت حضور او در تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا راحت شود.

طبق قانون فیفا ارزانی که در رده‌های پایه و جوانان برای استرالیا بازی کرده است می‌تواند همچنان برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کند چون بازی رسمی ملی برای تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا انجام نداده است.

همچنین یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال استرالیا که نمی‌خواست نامش فاش شود، گفت‌: اگر بگذاریم او برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کند، یک افسوس و ناراحتی بزرگ برای ما است، چون پدیده بزرگی را از دست داده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesar bad

      مدیران فدراسیون ایران خواب نشریف دارن

    • از اهالی فوتبال

      شناخت کافی از او دارم او میتواند مثل اب خوردن لقب مارادونا آسیا را به خود بگیرد او نابغه است کیروش میتواتد از او یک پدیده در جام جهانی بوجود بیاورد ره شرط اینکه رئیس فوتبال ایران از خواب بعد از ظهر خودش بیدار شود وگرنه کشورهای دیگر حتی انگلیس هم میتواند از او برای تیم ملی کشورش استفاده کند ال ایحال آقای تاج خیلی سریعتر از آنچه که فکر میکنی به اتفاق کیروش دست بجنبان با او میتوانیم به دور دوم صعود کنیم

    • عیسی

      ایقدبزرگش،نکنین

    • بدون نام

      مگه مارک بوسنیج نمرده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج