جاباما
۶۷۲۸۵۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیکه: لازم بود هواداران اسپانیول را ساکت کنم!

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از شادی پس از گل جنجالی خود در دربی کاتالونیا دفاع کرد.

خبرگزاری تسنیم: جرارد پیکه، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از نحوه شادی پس از گلزنی‌اش در در دقیقه ۸۳ بازی شب گذشته تیمش در خانه اسپانیول دفاع کرد. او پس از به ثمر رساندن گل نجات‌بخش تیمش، به سمت جایگاه هواداران تیم میزبان رفت و با قراردادن انگشت اشاره‌اش مقابل لبان خود از آنها خواست که ساکت باشند.

پیکه با این حرکتش به نوعی به اسپانیولی‌ها که اخیراً از او به فدراسیون فوتبال اسپانیا - به خاطر خطاب کردن این باشگاه با عنوان «اسپانیول کورنیا» - شکایت کرده‌اند، دهان‌کجی کرد.

او درباره شادی بعد از گلش به خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد، این یک شادی گل ویژه بود. بعضی از هواداران اسپانیول از مدت‌ها قبل به من و خانواده‌ام توهین می‌کردند. من هم داشتم به آنها می‌گفتم که ساکت باشند اما شاید نباید این کار را می‌کردم چون من در میان هواداران اسپانیول دوستان زیادی دارم. شاید بهتر بود که این حرکتم را مستقیماً خطاب به باشگاه یا مالکان آن انجام می‌دادم.

مدافع اسپانیایی بارسلونا ادامه داد: همانطور که قبلاً هم گفتم اسپانیول تیم منطقه کورنیا است. می‌دانم که پذیرش این واقعیت برای اسپانیولی‌ها سخت است و من هم با کنایه‌ام آنها را آزار داده‌ام اما اینکه آنها در کورنیا بازی می‌کنند، بی‌احترامی نیست بلکه یک واقعیت است. آنها از من شکایت کرده‌اند و حرف‌های مرا گزارش داده‌اند اما هیچ کدام‌شان هرگز تلاشی نکرده‌اند تا ببیند چرا بعضی از هواداران‌ این باشگاه به خانواده من توهین می‌کنند. این بی‌احترامی است. خوشحالی بعد از گلم برای اینکه به آنها بگویم ساکت باشد، حداقل کاری بود که از دستم برمی‌آمد.

پیکه در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود رفتاری شایسته‌تر نشان می‌داد، تأکید کرد: درست است که بازیکنان مسئولیت‌هایی دارند اما ما هم آدم هستیم و نسبت به اتفاقاتی که برای‌مان رخ می‌دهد واکنش نشان می‌دهیم. هر چیزی حدی دارد و وقتی که مسئولان اسپانیول اقدامی انجام نمی‌دهند، آن وقت ما هم سکوت نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج