۶۷۲۹۷۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

پیگیری مطالبات خانواده قربانیان حادثه سانچی

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از حضور خانواده جان باختگان حادثه نفتکش سانچی به منظور پیگیری وضعیت اجساد این حادثه در فراکسیون زنان خبر داد و گفت: مطالبات و حقوق خانواده جان باختگان این حادثه پیگیری می شود.

خبرگزاری ایرنا: رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از حضور خانواده جان باختگان حادثه نفتکش سانچی به منظور پیگیری وضعیت اجساد این حادثه در فراکسیون زنان خبر داد و گفت: مطالبات و حقوق خانواده جان باختگان این حادثه پیگیری می شود.

پروانه سلحشوری روز دوشنبه در تشریح نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس با حضور 22 تن از خانواده‌های جان باختگان سانچی گفت: در این نشست که به منظور بررسی جزییات این حادثه برگزار شده بود، قرار بر این شد که اعضای این فراکسیون مطالبات آنها را پیگیری کنند.

وی درباره دلیل حضور خانواده جانباختگان سانچی در فراکسیون متبوعش گفت: این نشست پیرو درخواست خانواده جان باختگان سانچی برای دیدار با اعضای این فراکسیون برگزار شد.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به این مهم و در پی آن پیگیری مطالبات این خانواده‌ها حداقل کاری بود که می‌توانستیم برای آنها انجام دهیم، ضمن اینکه اگر بتوانیم کمکی برای کاهش آلام آنها انجام دهیم به طور قطع کوتاهی نخواهیم کرد.

رییس فراکسیون زنان مجلس در بیان روند پیگیری مطالبات این افراد در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این موضوع بعد از این از طریق سایر کمیسیون‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

*خانواده جان باختگان سانچی خواستار رفع ابهام، رمز گشایی از جعبه سیاه و فرستادن غواص برای یافتن پیکر عزیزان خود هستند

فاطمه ذوالقدر عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در مورد این جلسه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: نشست ویژه فراکسیون زنان مجلس امروز دوشنبه با حضور خانواده جانباختگان حادثه سانچی برگزار شد.

وی یادآور شد: در این جلسه که جمعی از خانواده جانباختگان حضور داشتند، مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردیم.

وی افزود: آنان خواستار رفع ابهام، رمز گشایی از جعبه سیاه و فرستادن غواص برای یافتن پیکر جانباختگان این حادثه بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: قرار شد این موضوعات را پیگیری و نتیجه را به آنان اعلام کنیم.

16 دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای به نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.

در این حادثه، ۳۰ تبعه ایرانی و دو بنگلادشی نفتکش سانچی جان خود را از دست دادند و علت بروز این حادثه در آبهای چین همچنان در دست بررسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهيم

      معمولا هميشه أول اين اتفاقا كه ميافته از حرفا زياد ميزنن ما پيگر حق و حقوقات خانواده حادثه ديدگان هستيم ولي نميدونم بعدش چه اتفاقي ميافته كه كلا به فراموشي سپرده ميشه من خودم از خانواده حادثه منا هستم قرار بود واسه ما هم پيگير باشن ولي بلكل به فراموشي سپردن حتي خانوادهامون در اعتراض به عدم پيگيري جلوي سازمان حج كتك زدن دلتون خوشه والا اگه اونا دادن كه چه بهتر وگرنه ايناعرضه گرفتن ندارن الكي هارتو پورت ميكنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج