۶۷۲۹۸۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۵۸.۳ درصد مردم ایران از تلگرام استفاده می‌کنند

مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نتایج نظرسنجی درباره اتفاقات دی ماه را منتشر کرد که بر اساس آن ۵۸.۳ درصد گفته اند از تلگرام استفاده می کنند و ۶۳ درصد هم در آن روزها از فیلترشکن استفاده کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری نتایج نظرسنجی درباره اتفاقات دی ماه را منتشر کرد که بر اساس آن ۵۸.۳ درصد گفته اند از تلگرام استفاده می کنند و ۶۳ درصد هم در آن روزها از فیلترشکن استفاده کرده اند.

به گزارش مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، به دنبال شکل‌ گیری اعتراضات در سراسر کشور در دی‌ ماه سال ۹۶، به درخواست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌ جمهوری، نظرسنجی‌های مختلفی از معترضان و همچنین سایر مردم درباره علل، راهکارها و برخی مسائل مربوط به کشور انجام شد.

این نظرسنجی درباره تجمعات دی ماه گذشته با عنوان «بررسی دیدگاه مردم ایران در خصوص تجمعات دی ماه 1396» به کارفرمایی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شده است.

براساس این گزارش شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سوال که آیا از تلگرام استفاده می کنید یا خیر؟ ۵۸.۳ درصد پاسخ مثبت و ۴۱.۷ درصد نیز پاسخ منفی دادند.

همچنین در پاسخ به این سوال که باتوجه به فیلترشدن تلگرام و اینستاگرام آیا شما طی این چند روز از فیلترشکن استفاده کرده اید؟ 63 درصد از پاسخ دهندگان جواب بله و 35.9 درصد نیز پاسخ خیر دادند.

شرکت کنندگان در پاسخ به این سوال که در تلگرام بیشتر چه مطالبی را دنبال می کنید گفتند که اخبار و مطالب سیاسی ۳۹.۴ درصد، مطالب علمی ۳۷.۲ درصد، اخبار و گفت وگوهای خانوادگی ۳۵ درصد، طنز و جوک ۳۰.۳ درصد، مطالب مربوط به خانه داری و آشپزی ۱۴.۲، مطالب ورزشی ۱۴.۱ درصد، برای کسب و کار، خرید و فروش و تبلیغات ۱۳.۸ درصد را در تلگرام دنبال می کنند.

مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام کرد که 50.9 درصد از صداوسیما، 29.3 درصد از شبکه های اجتماعی مجازی، 20 درصد از دوستان و آشنایان، 16.1 درصد از شبکه های ماهواره ای، 10.1 درصد از سایت های خبری، 5.4 درصد از مطبوعات، 8.2 درصد اخبار این تجمعات را پیگیری نکردند و 1.1 درصد نیز به این سوال که اخبار و اطلاعات اتفاقات دی ماه اخیر را چگونه پیگیری کرده اند، پاسخ ندادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج