۶۷۳۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

متهمان، صحنه قتل ٢ زن را بازسازی کردند

عاملان قتل دو زن که مرتکب جنایت‌های جداگانه شده‌اند، صحنه جرم را بازسازی کردند و درباره جزئیات واقعه توضیح دادند. یکی از این متهمان همسرش را به قتل رسانده و متهم دوم سال‌ها پیش مادر دوستش را کشته بود.

روزنامه شرق: عاملان قتل دو زن که مرتکب جنایت‌های جداگانه شده‌اند، صحنه جرم را بازسازی کردند و درباره جزئیات واقعه توضیح دادند. یکی از این متهمان همسرش را به قتل رسانده و متهم دوم سال‌ها پیش مادر دوستش را کشته بود.
بنا بر محتویات اولین پرونده، کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی شامگاه ١١ دی سال جاری در جریان قتل زنی جوان قرار گرفتند و وقتی به محل جرم رفتند، مردی را چاقو در دست مشاهده کردند. این مرد در حال خودزنی بود به همین دلیل مأموران با استفاده از اسپری چاقو را از دست او درآوردند و وی را به بیمارستان منتقل کردند. مأموران در ادامه با ورود به آپارتمان موردنظر جسد غرق در خون زنی جوانی را مشاهده کردند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. در حالی‌که شواهد صحنه جرم از وقوع همسرکشی حکایت می‌کرد، همسایگان نیز این موضوع را تأیید کردند.
آنها گفتند از خانه همسایه‌ها صدای داد و فریاد شنیدند و از خانه‌های خود بیرون آمدند اما صدا ناگهان قطع شد و آنها تصور کردند دعوا خاتمه یافته است تا اینکه همسایه‌شان به نام حسن را چاقو در دست در پارکینگ مشاهده و پلیس را مطلع کردند. یکی از همسایه‌ها گفت: حسن در حالی‌که چاقو در دست داشت درِ خانه ما را کوبید و از من خواست اورژانس را خبر کنم. به او گفتم اجازه بدهد وساطت کنم تا مشکل را حل کند اما قبول نکرد و به آپارتمان خودش رفت من هم به پلیس و اورژانس تلفن زدم».متهم که خودش را از ناحیه شکم زخمی کرده بود بعد از انجام مداوا تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل اعتراف کرد. او گفت زمان حادثه تحت‌تأثیر ماده مخدر حشیش بود و به همین‌دلیل دست به جنایت زد.

حسن بعد از انتقال به محل جرم صحنه جنایت را بازسازی کرد و گفت: «واحد طبقه همکف ساختمان خالی شده و قرار بود ما به آنجا نقل‌مکان کنیم. قبل از این اتفاق چون حالم خوب نبود، با همسرم نزد روان‌پزشک رفتیم و او دستور داد من بستری شوم. قرار بود زنم روز بعد از قتل من را به بیمارستان ببرد. آن شب مشغول جمع‌آوری وسایل خانه شدم تا موقع اثاث‌کشی مشکلی وجود نداشته باشد. ناگهان دچار توهم شدم و احساس کردم کسانی من را تعقیب می‌کنند تا به بیمارستان ببرند. دوباره حالم بد شد. از طرفی زنم در جمع‌کردن وسایل کمک نمی‌کرد. این دو موضوع باعث شد با هم مشاجره کنیم. من که به‌شدت عصبی بودم به پارکینگ رفتم و حشیش کشیدم بعد از آن حالم بدتر شد. وقتی به آپارتمان برگشتم به دعوا ادامه دادم و زنم را با چاقو کشتم بعد از آن قصد خودکشی داشتم که مأموران سر رسیدند».

بنا بر این گزارش، متهم ٢٧ساله اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. در همین حال مردی به نام جواد که ١٣ سال قبل مادر دوستش را به قتل رسانده بود، صحنه جرم را بازسازی کرد. کارآگاهان جنایی استان فارس تحقیقات درباره این پرونده را از سال ٨٣ و زمانی آغاز کردند که مطلع شدند زنی میان‌سال در خانه‌اش با ضربات چاقو از پا درآمده است. وقتی مأموران در محل حاضر شدند، پی بردند هیچ نشانه‌ای از اینکه فردی غریبه با توسل به‌زور وارد خانه شده باشد، وجود ندارد. از طرفی وسایل منزل دست‌نخورده باقی مانده و سرقتی انجام نشده بود. این دو سرنخ حکایت از آن داشت که قتل به دست فردی آشنا و با انگیزه‌های شخصی مثل انتقام‌جویی به وقوع پیوسته است اما هیچ‌یک از اطرافیان این زن نتوانستند در شناسایی مظنونان به پلیس کمک کنند و گفتند نمی‌دانند مقتول با چه کسانی اختلاف داشت. کارآگاهان مدتی بعد پی بردند زن میان‌سال با یکی از دوستان پسر خود دچار اختلاف شده و چند بار با او دعوا کرده بود.
همین موضوع سبب شد آنها سراغ جوان مظنونی به نام جواد بروند، اما او از زمان وقوع قتل خانه‌اش را ترک کرده و به مکانی نامعلوم گریخته بود. جست‌وجو‌ها برای یافتن ردی از متهم بی‌نتیجه و ١٣ سال این پرونده در حالت بلاتکلیف باقی ماند تا اینکه بالاخره چندی قبل کارآگاهان ردی از جواد در اصفهان به‌دست آوردند و توانستند با طرح‌ریزی عملیاتی ضربتی او را بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد. سپس به صحنه جرم منتقل شد و در حالی‌که نحوه کشتن زن میان‌سال را نشان می‌داد، گفت: «بر سر مسائل مختلف با مادر دوستم دچار اختلاف شده بودم. روز حادثه ما با هم مشاجره کردیم و من در حالی‌که عصبانی بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم، با چاقو ضرباتی را به او زدم. بعد هم به‌سرعت فرار کردم».بنا بر این گزارش، این متهم نیز با دستور قضائی در بازداشت به‌سر می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راستگو

      خسته نباشید چه زود قاتل پیدا کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج