۶۷۳۴۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

تکذیب یک خبر در مورد قطب دراویش گنابادی

یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با مشاور امور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری، استانداری تهران و دیگر مسئولان امنیتی و انتظامی از مرتفع شدن مشکلات اخیر در مورد دراویش گنابادی خبر داد و گفت که این شیوه حل این مشکل می‌تواند الگویی برای مرتفع کردن دیگر مشکلات کشور باشد.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با مشاور امور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری، استانداری تهران و دیگر مسئولان امنیتی و انتظامی از مرتفع شدن مشکلات اخیر در مورد دراویش گنابادی خبر داد و گفت که این شیوه حل این مشکل می‌تواند الگویی برای مرتفع کردن دیگر مشکلات کشور باشد.

قاسم میرزایی‌نیکو با اشاره به آخرین وضعیت درگیری‌های اخیر مقابل منزل نورعلی تابنده و تجمع دراویش گنابادی در این محل اعلام کرد: خوشبختانه با بکارگیری درایت، عقلانیت و برقراری تفاهم در فضایی تعاملی و با استفاده از خبره‌گی افراد توانمند این حواشی بدون کوچکترین مشکلی در آستانه ۲۲ بهمن ماه ختم به خیر شد.

وی با اشاره به پیگیری این مسئله ازطریق استانداری تهران گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با آقای مهندس مقیمی داشتیم درباره این مسئله مذاکراتی صورت گرفت. استاندار تهران از طریق رایزنی با حجت الاسلام یونسی مشاور اقوام و مذاهب ریاست جمهوری این مشکل را مدیریت و حل کرد.

نماینده اصلاح‌طلب فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه همزمان با آغاز تنش در مقابل منزل قطب دراویش گنابادی برخی گروه‌های خارج از کشور و فضای مجازی با انتشار فراخوان‌هایی سعی در سوءاستفاده از این فضا داشتند که با مدیریت آگاهانه‌ای که صورت گرفت این اقدامات بی‌نتیجه ماند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس همچنین به نگرانی دراویش گنابادی در این رابطه اشاره کرد و گفت: این افراد نگران بودند که برخورد با آنها ادامه یافته و فضا برایشان تنگ‌تر شده و دستگیر شوند اما ماموران امنیتی و انتظامی تاکید کردند که قصد چنین کاری را ندارند و صرفاً قصد دارند که به دراویش گنابادی هشدار دهند که به این پیام‌ها وفراخوان‌های منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند که البته دراویش نیز نسبت به این مسائل هوشیار بودند.

میرزایی‌نیکو خاطرنشان کردد: در مجموع با درایت حجت‌الاسلام یونسی و مهندس مقیمی و دیگرمسئولان امنیتی و انتظامی و همچنین در پی مذاکراتی که با برخی از این عزیزان صورت گرفت، عملاً مشکلات به وجود آمده بدون هیچ‌گونه تنش حل شد و دراویش گنابادی نیز تاکید کردند که قصد ادامه تنش ندارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین یادآور شد: این رویه تعاملی نشان داد که اگر در مورد مسائل مختلف با درایت و عقلانیت اقدام شود مشکلات به راحتی حل می‌شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس در پاسخ به پرسشی در مورد انتشار برخی اخبار در خصوص صدور حکم اقدام علیه امنیت ملی برای قطب دراویش گنابادی گفت: این مسئله به هیچ عنوان صحت نداشته و ندارد و نیروهای امنیتی و انتظامی بنای دستگیری و برخورد نداشتند که روز گذشته نیز این مسئله را بار دیگر بیان کردند.

میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: آنچه مسلم است همه این عزیزان شهروندان قانونی کشور هستند که در بزنگاه‌های مختلف عرقشان را نشان دادند و از طرفی اقدامات صورت گرفته از سوی مشاور اموراقوام و مذاهب ریاست جمهوری، استانداری تهران، نیروی انتظامی و دیگرمسئولان امنیتی کشور منجر به آن شد که این مشکل با درایت مدیریت شود که می‌تواند الگو و نمونه خوبی برای حل دیگر مشکلات کشور نیز باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه راه دیگه ای هم جز کوتاه اومدن داشتید خخ

      پاسخ ها

      • بهمنیار

        این عضو اصلاح طلب اول باید بداند پنج نفر کشته شدند و اگر رضایت اولیای دم نباشد طبق قانون قصاص باید اعدام شوند مگر اینکه بتوانند رضایت خانواده کشته شدگان را به دست بیاورند

    • بدون نام

      دروغگوووووو

    • بدون نام

      مرغ بریان با این حرف خنده ش میگیره که

    • بدون نام

      نیرو انتظامی رفته بود تذکر بده بهشون که فریب نخورن؟ پس اون همه مامور و خودرو رفتن اونجا چیکار؟

      پاسخ ها

      • pepero

        خداوکیلی اخبار دروغ به ملت میگن به خیالشون مردم باور میکنن این اخبار ها رو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        ‌گذشت دیگه اون زمون

    • کارمند

      هرچی تکذیب بشه یعنی حتما واقعیت داره

    • علی اصل

      اصلا قضیه چیه؟ من که متوجه نشدم دقیقا چه اتفاقی افتاده!

    • مسعمد

      خجالت بکشید از جونشون چی میخواهید

    • حسن عباس زاده

      کجا مشکل با درایت حل شد پس سه نفر از نیروی انتظامی چرا کشته شدند

    • بدون نام

      نتیجه مماشات با این امروز هدر رفتن خون سه جوان برومند این مملکت شد. لعنت به اغتشاشگر و لعنت بیشتر به مماشات کنندگان و وادادگان...

    • نرگس

      نماینده اصلاح طلب مجبور میکنه در مقابل اشرار کوتاه بیاین بعد اشرار وقیح تر میشن و 3 تا خانواده عزادار میشن!
      اصلاح طلبای بی فکر نظر ندن و واسطه گری نکنن کمتر مشکل پیش میاد.

    • هاجر

      اینهایی که از دراویش گنابادی دفاع میکنن همونایی هستن که از داعش و اسرائیل و ظلم و آشوب تو کل دنیا دفاع میکنن پس کاری بهشون نداشته باشید!
      کلا فازشون بی غیرتی و جهل کورکورانه از رسانه های اسرائیلی مثل آمدنیوزه.

    • ک

      عین این اتفاق چند سال پیش در امریکا افتاد پلیس همشون را زنده زنده در آتش سوزاند

    • بدون نام

      ‍ ‏

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج