۶۷۳۴۱۲
۱۶ نظر
۵۰۱۸
۱۶ نظر
۵۰۱۸
پ

هواپیمای ۷۲ نفره تا ۳ سال دیگر ساخته می‌شود

دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی گفت: محققان شرکت های دانش بنیان تا ۳ سال دیگر یک هواپیمای ۷۲ نفره می سازند.

خبرگزاری مهر: دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی گفت: محققان شرکت های دانش بنیان تا ۳ سال دیگر یک هواپیمای ۷۲ نفره می سازند.

دکتر منوچهر منطقی در خصوص دستاورد شرکت های دانش بنیان که قرار است در آینده به ثمر بنشیند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر محققان شرکت های دانش بنیان در صدد هستند هواپیمای ۷۲ نفره بر مبنای توانمندیهایشان طراحی کنند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته طراحی هواپیمای ۷۲ نفره شروع شده است، عنوان کرد: طبق برنامه ریزی ها قرار است تا ۳ سال دیگر به جمع بندی برسد و ساخت هواپیما تمام شود.

منطقی با اشاره به حمایت ها از این پروژه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و دفاع از این پروژه حمایت می کنند.

وی تاکید داشت: در ساخت این پروژه حداکثر از متخصصان شرکتهای دانش بنیان استفاده می شود تا محصول کاملا بومی تحویل داده شود.

دبیر ستاد توسعه صنایع هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری خاطر نشان کرد: چنین پروژه هایی هزینه زیادی برای به نتیجه رسیدن نیاز دارند که این طرح جز همین پروژه های هزینه بر به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم نوع

      یا خدا.

    • بدون نام

      بعد حاضری خودت و خانواده ت سوارش بشی؟ امنیت داره واقعا؟ مجوز میدن برای پرواز بهش؟

    • بدون نام

      خدا بخیر کنه

    • آرش

      بودجه برای تحقیقات رو زیاد کنید...باید از یه جا شروع کرد...ایشالا درست میشه ...به توانمندی هم وطنانمون ایمان داریم

    • بدون نام

      لطفا برای تست ان از نمایندگان مجلس استفاده کنید اگر تائید شد مردم هم استفاده کنند.

    • بدون نام

      ما هیچ وقت صاحب صنعت هوایی نمیشیم. تا وقتی غولهای بزرگی مثل ایرباس و بویینگ هست حماقت محض ه که بخواییم تو این صنعت وارد بشیم و چرخ رو دوباره اختراع کنیم.
      هرکشوری تو یه چیزی حرف برای گفتن داره.
      آلمان به خودروسازیش مینازه.
      فرانسه و ایتالیا همینطور
      کره جنوبی و ژاپن به صنایع الکترونیکی شون
      هند به کشاورزی و پارچه بافی ش .
      ما هم باید بگردیم ببینیم تو چه چیزی میتونیم حرف برای گفتن داشته باشیم تا این که بیوفتیم دنبال چیزهایی که دیگران از 100سال پیش تکنولوژیش رو داشتند
      ما میتونستیم تو معماری ،تو قنات ،تو پرورش پسته و انار و زعفران و تو طب سنتی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم

      پاسخ ها

      • عدالت

        آفرین به شما
        مشکل مسئولین ما اینه که میخوان توی همه صنعت ها ورود کنن وبسازن روی یه بخش خاص سرمایه گذاری نمیکنن

      • دکتر نصر

        ترکیه برزیل حتی اخیرا مالزی و عربستان وارد شدن ایران تا ابد نفت نداره که بریم نفت بفروشیم با واردات و گرفتن ریال اون و چاپ ریال بدون پشتوانه و هر ده سال ترکوندن دلار در بازار کشورداری مسخره خودمون رو ادامه بدیم....دیر یا زود کشور باید بر اساس تولید صنعت کشاورزی بچرخه اسم گردشگری رو هم نیاوردم چون با سوپر تغییر اقلیمی که در کل خاورمیانه و نه فقط ایران در حال رخ دادنه خودمون رو بتونیم زنده نگه داریم خیلیه حالا گردشگر بماند..

    • بدون نام

      وااااای چه جالب. لطفا برای کنترلش از باتری های قلمی معمولی استفاده نکنین. الان تکنولوژی باتریهای لیتیوم یونی بهتره

    • بدون نام

      جای تاسف است که اکثریت به جای خوشحالی و آرزوی موفقیت تنها نق زدن را یاد گرفته اند و جو ناامیدی را ترویج دادن در کشورهای دیگر که به پیشرفت رسیده اند مردمش همیشه از اجناس بومی با تمام کمبودها و معایبش استفاده میکنند تا آن صنعت پیشرفت کند آیا ایرباس از روز اول همینطور بوده

    • بدون نام

      ماباید خوشحال باشیم که جوانان و مهندسین کشورمان در چنین صنعتی گام نهاده اند و باعث افتخار برای هر ایرانی و ناامیدی و ناراحتی برای دشمنان پیشرفت و آبادانی ایران است

    • بدون نام

      غیر محاله

    • بدون نام

      از کوزه اقای منطقی ایران خودرویی تنها. "تبلیغات" خودروی ملی افتخارملی چینی بیرون امد و دیگر هیچ .وای به روزی که طیاره در اید .

    • بدون نام

      اول بیان گزارش بدن اون هزاران میلیارد پولی که برای هواپیمای ملخی ایران ۱۴۰ صرف کردند و آخرش تمامشون سقوط کردند و رئیس جمهور دستور ممنوعیت پرواز اونا رو صادر کرد، وقدر بازدهی داشته، بعد برن سراغ این پروژه. بالاخره میلیونها دلار پولی که از بیت المال برای این پروژه خرج میشه باید نتیجه ای هم داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این قدر کیلویی حرف نزن دوست عزیز کل پول هزینه ایران140 کمتر از یک میلیارد بود که تازه آن زمان با دلار زیر هزار تومن تبدیل به ریال شد و هزینه شد آخرین سقوط اون هم مربوط به یک تن بار بیشتر بود در پرواز بیت المال یعنی چهل میلیارد هواپیما خریدن و دود کردن پول ملت فقط برای ده پانزده سال هواپیما بازی که بعدش همه دوباره دسته دوم میشه

    • نصیر

      دوستان بدانید و آگاه باشید عصر مفت خوری صد ساله با پول نفت رو به پایانه نهایتا تا بیست سال دیگه بیشتر قیمت نفت با تبدیل شدن خودروهای برقی به اکثریت در اروپا دوام نداره تقریبا تمامی واردات ایران همان پول نفت هست که با واردات و گرفتن ریالش از مردم بیچاره ایران و چاپ ریال بدون پشتوانه تامین میشه قبل انقلاب به انگلیس نفت صادر می کردن و پیکان مونتاژ چهل سال بعدش به چین و کره فرانسه و ژاپن نفت صادر می کنن و خودروهای وانها رو مونتاژ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج