جاباما
۶۷۳۴۲۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

مشخصات گوشی اچ تی سی Breeze لو رفت!

اگرچه شرکت تایوانی اچ تی سی وضعیت مناسبی را در بازار گوشی های هوشمند تجربه نمی کند و همچنین بخش طراحی آن توسط گوگل خریداری شده با این حال گوشی اچ تی سی Breeze در حال توسعه است.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: اگرچه شرکت تایوانی اچ تی سی وضعیت مناسبی را در بازار گوشی های هوشمند تجربه نمی کند و همچنین بخش طراحی آن توسط گوگل خریداری شده با این حال گوشی اچ تی سی Breeze در حال توسعه است.

شرکت اچ تی سی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ از پرچمدار آینده خود رونمایی نخواهد کرد (اچ تی سی از ترس پرچمداران سامسونگ، گوشی U۱۲ خود را در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ رونمایی نمی کند). این شرکت تایوانی ابتدای امسال از گوشی هوشمند اچ تی سی U۱۱ Eyes رونمایی کرد. چند روز پیش خبری مبنی بر توسعه گوشی میان رده دیگری توسط این برند با پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ منتشر شده بود (گوشی میان رده اچ تی سی با پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ در گیک بنچ مشاهده شد).

امروز افشاگر معروف دنیای تکنولوژی یعنی ایوان بلس مشخصات فنی دستگاه اقتصادی اچ تی سی Breeze را منتشر کرده است. بر اساس اعلام بلس این دستگاه به نمایشگر ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ مجهز می شود. قدرت این دستگاه را پردازنده مدیاتک تامین خواهد کرد.

مشخصات گوشی اچ تی سی Breeze لو رفت!

اچ تی سی برای این محصول خود ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. انرژی گوشی اچ تی سی Breeze را یک باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر با ظرفیت ۲۷۳۰ میلی آمپر تامین خواهد کرد.

ایوان بلس اشاره ای به نسخه اندروید مورد استفاده در این محصول نکرده است ولی انتظار داریم گوشی اچ تی سی Breeze به صورت پیش فرض به اندروید اوریو مجهز شود. در حال حاضر تصویری از طراحی این دستگاه منتشر نشده است و نمی دانیم این دستگاه با چه نامی روانه بازار می شود.

احتمال استفاده از طراحی مشابه محصولات سری U در این دستگاه وجود دارد. معرفی یک دستگاه اقتصادی توسط شرکت اچ تی سی می تواند تصمیم مناسبی محسوب شود چراکه می تواند طیف جدیدی از کاربران را ترغیب به خرید محصولات این برند کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج