۶۷۳۴۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسپالتی: توتی دیگر نمی‌توانست بدود

سرمربی تیم فوتبال اینتر با مرور خاطرات آخرین فصل حضور خود در تیم رم، اعتراف کرد که مسئولان نراتزوری ابزار لازم برای تحقق اهداف تیم را در اختیار او قرار نمی‌دهند.

خبرگزاری تسنیم: به تازگی خبری در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده مبنی بر اینکه لوچانو اسپالتی ماه ژانویه پس از دیدار تیم‌های اینتر و رم در ورزشگاه سن‌سیرو، با گروهی از هواداران رم در خارج از رستوران گرانی و براچی شهر میلان ملاقات داشته است.

اسپالتی تابستان امسال پس از سپری کردن فصلی جنجالی که دلیل اصلی آن تصمیم وی برای نیمکت‌نشین کردن فرانچسکو توتی در اکثر بازی‌های جالوروسی بود، استادیو المپیکو را به مقصد سن‌سیرو ترک کرد و هدایت اینتر را برعهده گرفت و از شر داستان‌سازی رسانه‌ها درباره اختلافات موجود میان او و توتی راحت شد.

اکنون نشریه کوریره دلاسرا بخشی از محتوای مکالمه اسپالتی با هواداران رم را منتشر کرده است. این نشریه به نقل از سرمربی ایتالیایی اینتر نوشته است: توتی در رم دیگر نمی‌توانست بدود و اگر به او اجازه می‌دادم به صورت منظم بازی کند، این وضعیت او روی روحیه سایر بازیکنان تیم هم تأثیر منفی می‌گذاشت. علاوه بر این جیمز پالوتا (رئیس باشگاه رم) هم صریحاً به من گفت که می‌خواهد بهترین بازیکنان تیم را بفروشد با این وجود من با رم نتایجی فراتر از وسع‌مان گرفتم و این تیم را بالاتر از ناپولی نایب قهرمان کردم، البته ما حتی شانس قهرمانی هم داشتیم، بروید و این را به بازیکنان بگویید.

کوریره دلاسرا سپس اظهارات اسپالتی در خصوص ناراضایتی‌اش از کم‌کاری مسئولان باشگاه اینتر در حوزه نقل و انتقالات را درج کرده و نوشته است: باشگاه نمی‌خواهد پول خرج کند و درست مانند رم، اوضاع تیم همیشه تنها یک قدم تا آشفتگی فاصله دارد. ما همیشه روی لبه تیغ هستیم و گاهی اوقات جو تیم دچار افسردگی می‌شود. آیا اینتر این فصل می‌تواند چیزی ببرد؟ اینجا در میلان، نه شما نه سایر اهالی این شهر یک چیز را درک نکرده‌اید؛ اینکه با وجود این یوونتوس که به اندازه دو تیم بازیکن دارد، شما اینجا «هِل پوچ» هم نمی‌توانید ببرید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج