۶۷۳۶۵
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

باز هم حادثه با لاستیک فرسوده اتوبوس

به فاصله کوتاهی از وقوع تصادف خونین اتوبان تهران-قم که بر اثر ترکیدن لاستیک یک اتوبوس رخ داده و بیش از چهل تن از هموطنان‌مان را به آغوش مرگ فرستاده بود، یک اتوبوس دیگر نیز به مدد لاستیک فرسوده و بی مبالاتی راننده، مسافرانش را در رسیدن به مقصد ناکام گذاشت؛ با این تفاوت که این حادثه کیلومترها آن سوتر از مرزهای کشور رخ داد و به تبع آن کمتر کسی از وقوع آن آگاه شد.

تابناک: به فاصله کوتاهی از وقوع تصادف خونین اتوبان تهران-قم که بر اثر ترکیدن لاستیک یک اتوبوس رخ داده و بیش از چهل تن از هموطنان‌مان را به آغوش مرگ فرستاده بود، یک اتوبوس دیگر نیز به مدد لاستیک فرسوده و بی مبالاتی راننده، مسافرانش را در رسیدن به مقصد ناکام گذاشت؛ با این تفاوت که این حادثه کیلومترها آن سوتر از مرزهای کشور رخ داد و به تبع آن کمتر کسی از وقوع آن آگاه شد.

در پی واژگونی اتوبوس حامل گردشگران ايرانی در کشور ترکيه، متاسفانه دو تن از هموطنان‌مان جان خود را از دست داده و بیست و پنج سرنشین دیگر اتوبوس مجروح شدند که در این میان حال شش تن وخیم گزارش شده است.

باز هم حادثه با لاستیک فرسوده اتوبوس

ساعت سه بامداد شنبه گذشته و در ۹۴ کیلومتری آنکارا، پایتخت ترکیه، در نزدیکی شهر «قرق قلعه» یک دستگاه اتوبوس ایرانی که عازم استانبول بود پس از برخورد با موانع کنار جاده واژگون گردید که در اثر این حادثه دو تن از هموطنان‌مان شامل کمک راننده و یکی از مسافران کشته شدند.

بسیاری از سرنشینان به صورت سرپایی مداوا شده و مجروحان به دو بیمارستان «دانشگاه پزشکی» قرق قلعه و «اهتصاص» این شهر اعزام شدند و شنیده ها حاکی است دو تن از مسافران دست راست خود را در اثر حادثه از دست داده‌اند.

باز هم حادثه با لاستیک فرسوده اتوبوس

به محض اطلاع سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا از وقوع حادثه، تیمی از طرف سفارت به محل حادثه اعزام شد تا از نزدیک بر نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان نظارت کند که به گفته ایشان، مسئولان وزارت بهداشت قرق قلعه و نیروهای انتظامی منطقه ضمن حضور به موقع در محل رویداد، نهایت مساعدت و همکاری را در رسیدگی به وضعیت مجروحان به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری ترند و به نقل از کارشناسان، علت اين حادثه ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس گزارش شده که علاوه بر خواب‌آلودگی راننده، سابیدگی و کهنه بودن لاستیک‌های اتوبوس (همانگونه که در تصاویر دریافتی مشاهده می‌شود) نقش به سزایی در وقوع این رویداد تلخ داشته‌اند.

باز هم حادثه با لاستیک فرسوده اتوبوس

باز هم حادثه با لاستیک فرسوده اتوبوس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر دم از باغ بری میریسد.....

    • بدون نام

      این لاستیکی که من تو عکس دیدم ده مترم بزور میشه باهاش رفت چرا رانندها اینقدر بی فکرن به چه قیمت جان دهها انسان

      پاسخ ها

      • علی

        رانندها بی فکر نیستند وقتی لاستیک بشه جفتی یک و نیم میلیون و هیچ کسی هم به فکر اتوبوس داران و دیگر اقشار نیست راننده فقط یک فردیه که کار میکنه اگر شما خودت برای کسی کار کنی و اون به شما نتونه امکانات خوب بده و بگه همینه که هست ندارم چکار میکنی؟دو راه داری یا کارت رو رها کنی که با مشکلات لعدی باید دست وپمجه نرم کنی یا بمونی و کار بکنی0این رو جهت اطلاع عرض کردم)مشکل جای دیگس

    • ایمور

      با سلام
      روز پنجشنبه (عصر)توی اتوبان قم -کاشان اتوبوسی که جلوی ما حرکت میکرد لاستیکش ترکید و آتش گرفت که خوشبختانه برای مسافراش که اکثراً خانم بودن اتفاقی نیافتاد.اما بنده خداها به خاطر دودی که از قسمت لاستیک جلو(رینگ)بلند شده بود و حادثه قم رو تداعی میکرد حسابی ترسیده بودن.به هر حال به خیر گذشت.

    • مملي

      اين لاستيك مال يه ماشينه ترانزيته؟؟؟؟؟ غير ممكنه

    • بدون نام

      این بیچارهها از کجا بیاره با این گرونی ها لاستیکی 3 یا 4 میلیون بگیرن مگه چقدر کار میشه اون اقایانی که به فکر جیباشونن لاستیکو ارزون بهشون بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج