۶۷۳۷۹۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سخنان نوید بخش روحانی برای جوانان

مسعود شفیعی؛ عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در روزنامه ایران نوشت: نشست خبری دیروز رئیس جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی حاوی نکات قابل تأملی بود.

مسعود شفیعی؛ عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در روزنامه ایران نوشت: نشست خبری دیروز رئیس جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی حاوی نکات قابل تأملی بود.
تسلط روحانی به موضوعات متنوعی که توسط خبرنگاران مطرح شد، حاکی از اشراف دقیق او به مسائل مختلف کشور است و اکنون رئیس جمهوری با تجربه نزدیک به ٥ ساله مدیریت اجرایی کشور، نه فقط به مسائل سیاست خارجی و مشکلات کلان اقتصادی، بلکه نسبت به طیف وسیعی از روندهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روز جامعه آگاهی دارد.
اشاره رئیس جمهوری به جوانان و نقش و جایگاه آنان در جامعه امروز ایران، آن هم در ابتدای صحبت‌های خود، هم شاهدی بر این امر بود و نشان داد که او اکنون به یکی از مهم‌ترین تحولات روی داده در جامعه ایران طی بیش از ٣٧ سال اخیر، بخوبی واقف است. تعابیر روحانی خصوصاً درباره جمعیت جوان کشور بسیار امیدبخش بود آنجا که گفت «باید افکار و راهی که نسل جوان توصیه می‌کنند بشنویم و بپذیریم. تنها شنیدن هم کافی نیست» درک درست خود را از واقعیت‌های جامعه امروز ایران آشکار کرد.
روحانی و دولت او طی سال‌های گذشته همواره متهم به عدم توجه به جوانان خصوصاً در بدنه دولت و سطوح مدیریتی بوده است، اما سخنان دیروز رئیس جمهوری در ادامه اظهار نظرهای اخیر او درباره نقش و جایگاه جوانان، بیانگر آن بود که او بیش از توجه به جوانان و شنیدن صدای آنان، به پذیرفتن نقش و تأثیر آنها در روندهای حال و آینده جامعه ایران عمیقاً اعتقاد دارد. بیراه نبود که گفت «جوان‌ها نمی‌خواهند ما فقط بشنویم. آنها دارای افکار و ایده‌ها و خواست‌هایی هستند.
دنیای جدید را می‌بینند، پیشنهاد و سخن دارند. ما باید راه پیشنهادی آنها را بشنویم، ببینیم، مطالعه کنیم و با آنها به گفت‌وگو بنشینیم و راه پیشنهادی آنها و مسیر مورد پسند آنها باید در اراده و خواست حاکمیت همواره تأثیرگذار باشد.» بر این اساس باید گفت باید در انتظار اقدامات عینی و جدی روحانی و دولتش برای استفاده از ظرفیت‌های بی پایان جوانان در اداره امور کشور باشیم.
به درستی خواسته‌های مردم را فراتر از حل مشکلات اقتصادی دانست و در اینجا هم با اشاره به موضوعات اجتماعی، این پیام را برجسته کرد که اگر حقیقتاً به دنبال توجه به نگرانی‌های مردم هستیم باید خواست قاطبه جامعه ایرانی را در نظر داشته باشیم و لذا این سخن روحانی «همه مسئولان کشور اصل اعتراض را پذیرفتند.

این روز بسیار مبارکی است برای همه ما که همه می‌گویند باید صدای مردم را شنید» را نیز باید در چارچوب مهم دانستن مطالبات جوانان ارزیابی کرد. در مجموع در صحبت‌های دیروز روحانی بیش از هرچیز امید به آینده‌ای که متعلق به جوانان است، موج می‌زد و اعتماد او به راهی که در پیش گرفته، به وضوح نمایان بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مردمو گول میزنید همش دوروغه ففط بلدند سخنرانی کنند هیچ امیدی به این حرفها نیست

    • بدون نام

      خودتون میگید،سخنان نوید بخش.........
      مسولین سخنان نوید بخش رنگ و لعاب دار میزنند .....کو عمل کو امیدواری کلا حناتون دیگه رنگی نداره .....

    • بدون نام

      جدیدا نخونده نظر میدم
      اینا همه فیلم ن
      خودشون از خودشون تو روزنامه خودشون حمایت میکنن
      اخه اما و اگه و ایشالا کجاش امید میده، این حرف ها رو که از زمان انتخابات دارن میگن.

    • بدون نام

      همه ی این وعده‌ها دروغه و بخاطر آرام کردن جوانان و مردم است مانند وعده‌های دروغین قبلی

    • بدون نام

      اعتماد دیگه تومردم نمونده فقط باید عملا ببینیم متاسفانه اصلا ندیدیم هیچی بجز اختلاس گرونی بدبختی بیکاری

    • بدون نام

      نوید چی عامو؟؟؟

    • بدون نام

      کدوم جوان همه در عنفوان جوانی پیر شدیم دیگه جوانی نمونده

    • بدون نام

      خودش واسه انتخابات به التماس افتاده بود رای بدن بهش.بعد میگه آمریکا با چلوکباب دادن رای میاره تو سازمان ملل! جوک باحالی بود. بعد بگو امید داشته باشید

    • بدون نام

      روحانی حرفات قشنگ بود ولی دریغ از عمل.
      باید اعتراف کنم که دوران احمدی نژاد بهتر بود.چون لااقل چرخ زندگی مون می چرخید.

    • بدون نام

      باحلواحلواکردن دهن شیرین نمیشه.باعمل میشه به مردم امید داد.دیگه مردم قبول نمیکنن مشکلات بندازی گردن دولت قبل .یابهانه جدیدتون که میگیدریس جمهورفقط۱۵درصدقدرتودراختیارداره.بخاطراین۱۵درصدچقدروعده دروغ دادید.جوابگوباشید. عوام فریبی نکید

    • بدون نام

      حرف درمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج