۶۷۳۸۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: تا ساعت ۳ صبح درگیر زلزله بودیم

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان گفت که اعضای این تیم، شب گذشته تا پاسی از شب به علت زلزله‌های متوالی چین تایپه، بیدار بودند.

خبرگزاری تسنیم: سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی ۵ بر ۳ و سخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا) گفت: هربازی شرایط خاص خودش را دارد. عراق در این مسابقه بسیار باانگیزه ظاهر شد و ما هم باید از شرایط بازیکنان خود مراقبت می‌کردیم. حواس‌مان به دیدارهای بعدی بود و مواظب بودیم که آنها اخطار نگیرند یا مصدوم نشوند. خدا را شکر در این مسابقه به پیروزی رسیدیم و به عنوان سرگروه به یک‌چهارم نهایی صعود کردیم.

وی درباره دیدار فردای ملی‌پوشان کشورمان با تایلند در دور یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: روی کاغذ احتمال رویارویی با تایلند در این مرحله بسیار کم بود. این بازی هم شرایط خود را دارد، اما مشکلی نیست. اگر بازیکنان ما سالم باشند و تمرکز خود را حفظ کنند، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد زلزله‌های پیاپی و شدید در چین تایپه تصریح کرد: ما تا ساعت ۳ صبح زلزله درگیر زلزله بودیم. چند زلزله شدید در چین تایپه آمد که برای مردم این کشور عادی است. این اتفاق اما برای ما غیرعادی بود و بیشتر بازیکنان تا صبح نخوابیدند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت غذایی اعضای تیم ملی بهتر شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: وضعیت ما از ابن لحاظ هیچ تغییری نکرده و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      وضعیت غذا چطور بود آقای سرمربی ؟؟!!!!
      من یک ورزش دوست هستم ، اخبار و اطلاعات ورزشی را درحد توان پیگیری میکنم و علاقه دارم ، میدانم ، میدانم ،میدانم و ... که کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا عادات غذایی بسیار متفاوتری نسبت به ما دارند ، یک جستجوی ساده این مطلب را ثابت میکند ، اگر قرار باشد سفری تفریحی به آن مناطق بروم درخصوص غذا و مخلفات آن پیش بینی های لازم را انجام میدهم ، حالا درنظر بگیرید فدراسیون عریض و طویل فوتبال با این همه رئیس و نایب رئیس که تیم را به شرق آسیا ارسال کرده اند بدون درنظر گرفتن شرایط غذایی و همراه بردن آشپز یا هماهنگی با سفارت جهت آماده کردن شرایط لازم ، خداییش به اینها میشه گفت مدیر !!!!! شما رسانه ها که مثل کبک شدین و واقعیت ها آن طور تصور میکنین که جناب مدیران میبینند و اکتفا میکنین به ذکر خبر و حتما خوشحال هم هستید که به رسالت رسانه ای خود عمل کرده اید ، دم شما گرم که هستید .منم میرم جلو بوق میزنم که مزاحم شما نباشم تا خوابتان مختل نشود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج