۶۷۳۸۴۶
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

تلگرام ۴۵درصد پهنای باند اینترنت مصرفی را دارد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل، اظهار کرد تلگرام در ایران حدود ۴۵ درصد از پهنای باند اینترنت مصرفی را در اختیار دارد.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل، اظهار کرد تلگرام در ایران حدود ۴۵ درصد از پهنای باند اینترنت مصرفی را در اختیار دارد.

چند روز پیش سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل از سهم بالای شبکه پیام رسان تلگرام از پهنای باند اینترنت مصرفی کشور خبر داد و گفت این شبکه اجتماعی ۹۵ درصد از سهم شبکه های اجتماعی کشورمان را در اختیار دارد. حالا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اظهارات واکنش نشان داده است.
آمارهای ارائه شده در مورد فعالیت تلگرام در ایران صحیح نیست

جهرمی در این رابطه اظهار کرد آمارهای ارائه شده به رئیس سازمان پدافند غیرعامل صحیح نیست. دو سوم کاهش پهنای باند معادل 66 درصد است نه 80 درصد و کاهش پهنای باند از 1100 به 300 گیگابایت هم معادل 72 درصد افت می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفت:

هیچ‌یک از این آمارها صحیح نیست و پس از بسته شدن تلگرام و اینستاگرام در مجموع حدود 45 درصد از پهنای باند اینترنت کشور کم شد. این در حالی است که در سبد مصرف مشترک نهایی نسبت پهنای باند اینترنت به داخل نسبت 60 به 40 داریم و ارائه این آمار، آن هم از سوی مسئولان، این شائبه را به وجود می‌آورد که باید در صحت سایر آمارها هم شک کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که در نامطلوب بودن شرایط فعلی هیچ شکی وجود ندارد، ولی متهم کردن دیگران نیز بی‌فایده است و همه باید تلاش کنیم با همدلی و همراهی و پرهیز از نمایش اختلاف در حاکمیت به شرایط مطلوب نزدیک شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ زیاد شنیدیم خب

    • بدون نام

      نمی دونم چرا مردم از پیام رسان های داخلی استقبال نمی کنند با این که اینترنت آن یک سوم محاسبه می شود!!؟

    • بدون نام

      ۴۵درصد هم برای یک پیام رساندخارجی خیلی زیاد هست .باید این فضا برای رقابت بیشتر و پیشرفت پیام رسانهای داخلی به آنان تعلق گیرد در کجای این جهان سراغ دارید سهم یک پیام رسان خارجی اینقدر نسبت به پیام رسانهای داخلی آن کشور بالا باشد که با این همه همکاری صورت گرفته حتی به کوچکترین درخواست مسئولین کشور حتی در مورد مسائلی که جرم محسوب میشود هم اعتنا نمیکنند و با اعلام اینکه در آینده تلگرام غیر قابل فیلتر را جایگزین میکنیم یک دهن کجی به مسئولان ما کردند

    • محمد شریعتمداری

      و البته 45 درصد مشکلات خانوادگی هم زیر سر همین تلگرام است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج