۶۷۳۹۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: رحمتی کار بزرگی کرد

سرمربی تیم مشکی‌پوشان گفت: برای بازگشت‌مان به جدول رده بندی و بهتر شدن اوضاع باید از پیکان امتیاز بگیریم.

خبرگزاری میزان: رضا عنایتی در مورد اینکه او نمی‌تواند به خاطر اینکه مدرک A آسیا را ندارد در نشست خبری حاضر شود، اظهار داشت: اطلاعی در این باره ندارم و فردا مطمئنا مانند قبل در نشست خبری حاضر خواهم شد.

وی در مورد اینکه اگر او در نشست حاضر شود سه میلیون تومان جریمه خواهد شد، تصریح کرد: من دیروز با فتاحی صحبت کردم و او به من گفت که مشکلی وجود ندارد. ما اگر در نشست حاضر می‌شویم به احترام رسانه‌ها،خبرنگاران و تلوزیون است. اگر هم نشد که به نشست برویم با سایت باشگاه صحبت خواهیم کرد.خبرنگاران عزیز هم خیلی راحت می‌توانند از روی سایت باشگاه صحبت‌ها را بردارند.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص دیدار تیمش برابر پیکان تصریح کرد: بازی با پیکان هم مسابقه فوق‌العاده سختی برای ما محسوب می‌شود. این بازی سه امتیازش می‌تواند ما را به جدول باز گرداند. البته می‌دانیم که پیکان هم تیم سخت‌کوشی است اما ما تلاش می‌کنیم تا با کسب امتیاز از این بازی بتوانیم شرایطمان را تغییر دهیم و امیدوارم روز جمعه هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بتوانیم موفق عمل کنیم.

عنایتی خاطر نشان کرد: میر هانی هاشمی در تیم ما سه اخطاره است و نمی‌تواند در این بازی تیم ما را همراهی کند. فنایی،عمران‌زاده و یکی دو بازیکن دیگر ما هم مصدوم هستند و فکر نمی‌کنم در این مسابقه بتوانند ما را همراهی کنند.

وی در خصوص اینکه حنیف عمران‌زاده در بازی گذشته روی نیمکت خوابش برده بود، خاطر نشان کرد:حنیف کمی سردش بود و به همین خاطر مثل بچه‌ها زیر پتو کز کرده بود.

عنایتی در مورد طلبش از استقلال خاطرنشان کرد: امیدواریم که مشکل این هفته حل شود.

وی در خصوص آشتی رحمتی و قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: کار خیلی قشنگی بود که صورت گرفت و باید به بزرگترها و کسانی که در فوتبال ما نقش داشتند احترام گذاشت. احترام به بزرگتر جزو واجبات است. این حرکت مهدی رحمتی کار خوبی بود چرا که همه باید از زیبایی‌های فوتبال لذت ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج