۶۷۴۰۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«تسلا رودستر» به سمت کمربند سیارک‌ها

«تسلا رودستر» ایلان ماسک نیمه شب دیروز به عنوان محموله‌ی موشک «فالکن هوی» (Falcon Heavy) به فضا پرتاب شد. این تسلا رودستر بیشتر از آن چه تصور شده بود، به عمق فضا سفر کرده است.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - امیرحسین میرزایی: «تسلا رودستر» ایلان ماسک نیمه شب دیروز به عنوان محموله‌ی موشک «فالکن هوی» (Falcon Heavy) به فضا پرتاب شد. این تسلا رودستر بیشتر از آن چه تصور شده بود، به عمق فضا سفر کرده است.
«تسلا رودستر» به سمت کمربند سیارک‌ها

تسلا رودستر بیشتر از آن چه تصور شده بود، به عمق فضا سفر کرده است.

قرار بود این تسلا رودستر در مسیری اطراف خورشیدی قرار بگیرد و در نهایت به پیرامون مریخ برسد. با این حال موشکی که رودستر ایلان ماسک را حمل می‌کرده، آن را دورتر فرستاده است و این خودرو در حال حاضر در مسیری دورتر از برنامه‌ی اصلی گردش می‌کند. تسلا رودستر قرمزی که موشک فالکن هوی به فضا فرستاده، در کمربند سیارک‌ها بین مریخ و مشتری قرار گرفته است.

پس از پرتاب موشک، این تسلا رودستر به مدت شش ساعت در فضا گردش می‌کرد و ویدیوی این گردش، به صورت زنده از سوی شرکت اسپیس ایکس پخش می‌شد. پیش از آخرین روشن شدن موتور موشک و قرار دادن خودرو در مسیر نهایی خود، قرار بود موشک یک گردش هم برای ارتش ایالات متحده انجام دهد.
«تسلا رودستر» به سمت کمربند سیارک‌ها

با این حال، به نظر می‌رسد که این روشن شدن موتور، کمی بیشتر از تصور اصلی بوده است. مدیر عامل اسپیس ایکس نقشه‌ای از حرکت جدید تسلا رودستر منتشر کرده است. این نقشه حرکت ماشین ایلان ماسک را در کمربند سیارک‌ها نزدیک به سیاره‌ی کوتوله‌ی Ceres نشان می‌دهد.

نمی‌دانیم چه بلایی قرار است سر این خودر بیاید. ایلان ماسک گفته بود که احتمال برخورد خودرو با مریخ، نزدیک به صفر است. با این حال مشخص نیست که این مسیر جدید، خودرو را در مقابل چه اجسامی قرار خواهد دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج