۶۷۴۰۳۳
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

توصیه شمخانی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید مکمل سیاست های اقتصادی دولت و بخش خصوصی باشد نه رقیب آنها و در این زمینه متمرکز بر اجرای پروژه هایی مانند صنایع دانش بنیان و پیشران شود که امکان تحقق آن توسط سایر بخش ها نیست.

خبرگزاری ایرنا: دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید مکمل سیاست های اقتصادی دولت و بخش خصوصی باشد نه رقیب آنها و در این زمینه متمرکز بر اجرای پروژه هایی مانند صنایع دانش بنیان و پیشران شود که امکان تحقق آن توسط سایر بخش ها نیست.

علی شمخانی روز چهارشنبه همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در جمع مدیران و کارکنان این ستاد به نقش بی بدیل این ستاد در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهارداشت: حمایت از نخبگان و جوانان و طرح های اشتغالزای تولیدی به عنوان یک اولویت برای مجموعه ستاد اجرایی قرار گیرد تا مخترعان و تولیدگران این مجموعه را حامی خود بدانند.

وی این ستادرا نهادی پربرکت دانست که به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد وتصریح کرد: تشکیل این ستاد ناشی از عمق دید و هوشمندی ایشان در پایه گذاری مجموعه ای است که هدف آن خدمت رسانی به محرومان و خدمت عام المنفعه است که فارغ از دولت ها به صورت متمرکز ماموریت خدمت رسانی به مردم را پیوسته پیگیری کند.

وی افزود: اقدامات گسترده این نهاد ارزشمند پشتیبانی از ارکان مهم و معنوی برخاسته از انقلاب اسلامی است که در مجموع موجب حمایت مستقیم و غیر مستقیم از محرومان و مستضعفان به عنوان ستون های اصلی این انقلاب می شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) باید نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی را به شایستگی تبیین و دستاوردهای آن را به افکار عمومی معرفی کند، حجم وسیعی از خدمات به صورت بی ریا و بدون ادعا توسط مجموعه های انقلابی نظام به مناطق محروم ارائه شده است که چون به درستی و به شیوه های صحیح، اطلاع رسانی نشده اند، فضا را برای طرح ادعاهای ضدانقلاب برای فضا سازیهای منفی در این خصوص فراهم ساخته است.

نماینده رهبرمعظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم منحوس پهلوی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر بخش ها افزود: در برابر حرکت نرم دشمنان در برجسته سازی ضعف ها و پمپاژ ناامیدی باید ایستاد و ستاد اجرائی، بنیاد برکت و نهادهای تابعه وظیفه دارند خدمت رسانی خود را معرفی کنند و اجازه ندهند افکار عمومی از دروغ پردازی های جبهه ضدانقلاب آسیب ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای شمخانی به تمام قسمت ها توصیه کن.

    • بدون نام

      اصلا یکی توضیح بده این ستاد تا کنون چه کرده و اصلا کجاست؟و اینکه ماموریتش چیه ؟
      من در روستای محروم زندگی میکنم تا کنون از این ستاد نه چیز ی دبده و نه شنیده ام

    • بدون نام

      اتفاقا کسانی که روی روی نیروگاههای ما بتون یختن حتما باید یک رقیب داخلی داشته باشن تا از اجازه ندهن اصلاح طلبان کشور را از بین ببرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج