جاباما
۶۷۴۰۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین تریلر فیلم Skyscraper

به تازگی، اولین تریلر فیلم Skyscraper در جریان مراسم سوپربول ۵۲ به نمایش در آمده است. برای مشاهده این تریلر با گیمان همراه باشید.

گیمان: دواین جانسون (بازیگر آمریکایی) که با نام هُنری The Rock نیز شناخته می‌شود، به واسطه انجام حرکات نمایشی منحصر به فرد در فیلم‌های هالیوودی، اسم و رسمی برای خود به هم زده است. ویدیو منتشر شده از فیلم جدیدِ این هنرپیشه تنومند نشان می‌دهد که او همچنان به بازی در چنین نقش‌هایی علاقمند است. در اولین تریلر Skyscraper مشاهده می‌کنید که او از بالای یک جرثقیل عظیم‌الجثه بر روی یک آسمان‌خراش می‌پرد.

در این فیلم، دواین جانسون نقش شخصیتی به نام ویل فورد را بازی می‌کند. فورد قبلاً در اداره تحقیقات فدرال آمریکا، عضو ارشد تیم نجات گروگان بوده است و همچنین کهنه‌سرباز ارتش ایالات متحده به حساب می‌آید. او اکنون در زمینه ارزیابی امنیت آسمان‌خراش‌ها به فعالیت مشغول است. در پی آتش‌سوزیِ ساختمانی در کشور چین، فورد به عنوان مقصر این ماجرا شناخته می‌شود. این در حالی است که خانواده او داخل همان آسمان‌خراش به دام افتاده‌اند. همان‌گونه که می‌توانید تصور کنید، فورد برای نجات خانواده‌اش و اثبات بی‌گناهی خود، ماموریتی خطرناک را آغاز می‌کند.

راوسون مارشال تربر (فیلمساز آمریکایی) مسئولیت نگارش فیلمنامه و کارگردانیِ فیلم Skyscraper را برعهده داشته است. او سابقه کارگردانی آثاری همچون Central Intelligence و We're the Millers را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. شایان ذکر است که بو فلین، به عنوان تهیه‌کننده با پروژه سینمایی Skyscraper همکاری داشته است. او پیش از این، در تیم تولید فیلم‌هایی همچون San Andreas و Baywatch حضور داشته است. علاوه بر دواین جانسون، بازیگرانی همچون نیو کمپبل، پابلو شرایبر و کوین رنکینگ نیز در فیلم Skyscraper به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم مهیج، در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده سینماهای کشور آمریکا خواهد رفت.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تریلر فیلم Skyscraper
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج