جاباما
۶۷۴۰۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تریلر سومین قسمت از مجموعه Cloverfield

در جریان برگزاری مسابقه پربیننده سوپر بول ۵۲، شاهد پخش تیزر تبلیغاتی کوتاهی از فیلم جدید مجموعه Cloverfield بودیم.

گیمان: در جریان برگزاری مسابقه پربیننده سوپر بول ۵۲، شاهد پخش تیزر تبلیغاتی کوتاهی از فیلم جدید مجموعه Cloverfield بودیم.

این فیلم علمی-تخیلی که سبکی ترسناک دارد، برای کاربران سرویس استریمینگ نتفلیکس در دسترس است. داستان The Cloverfield Paradox، همان‌طور که در تیزر آن مشخص است، دنباله‌ی قسمت‌های پیشین است. داستان کلی این فرنچایز با محوریت آمدن موجودی عجیب به زمین در ۱۰ سال گذشته مربوط می‌شود و در قسمت جدید علت آمدن این موجود مشخص خواهد شد.

نکته جالب توجه در خصوص The Cloverfield Paradox این است که ابتدا قرار بوده این فیلم بخشی از مجموعه Cloverfield نباشد و با اسم God Particle منتشر شود. فیلم‌نامه این اثر توسط اورن اوزیل نوشته شده و او در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که باید تغییراتی در ساختار و بخش‌هایی از فیلم صورت بگیرد تا بتواند در این مجموعه جای بگیرد.

صحنه‌هایی که در تیزر Cloverfield Paradox نشان داده می‌شوند هم این موضوع را تایید می‌کنند، چرا که در گزارشات قبلی آمده بود که این فیلم در ایستگاه فضایی بین‌المللی ضبط شده است.

شخصیتی که گوگو امبتا-را آن را ایفا کرده، در این تیزر می‌گوید: هرکاری که در حال انجامش هستی را متوقف کن. درست بعد از این جمله می‌بینیم که ایستگاه فضایی منفجر می‌شود. اتفاقات عجیب و غریب دیگری هم در این فیلم رخ می‌دهند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حرکت یک بازوی جدا شده به سمت اعضای ایستگاه فضایی است.

بد نیست بدانید پس از آن‌که اولین قسمت از Cloverfield در سال ۲۰۰۸ میلادی اکران شد، مخاطبان آن از این‌که تریلر قسمت بعدی آن با نام Cloverfield Lane ۱۰ منتشر شده، بسیار خوشحال و هیجان‌زده شده بودند و فروش فیلم در زمان خود به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده بود. این در حالی بود که بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت قسمت دوم Cloverfield تنها ۱۵ میلیون دلار بوده است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر سومین قسمت از مجموعه Cloverfield
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج