جاباما
۶۷۴۲۷۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

معاون قوه‌قضاییه: مبارزه با فساد باید علنی باشد

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد باید علنی باشد گفت: اگر مردم متوجه شوند فسادی هست اما از برخورد قانونی صورت گرفته با این فساد اطلاع نداشته باشند اثرگذار نخواهد بود و کسب اعتماد مردم در این زمینه مشکل خواهد بود.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام صادقی در نشست شورای قضایی استان گیلان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، حفظ شان و جایگاه سیستم قضایی در همه کشورها را امری مهم و مقبول دانست و افزود: همه نظام ها در دنیا به این موضوع بسیار بها می دهند و قاضی را فصل الخطاب رسیدگی به دعاوی قلمداد می‌کنند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ایجاد احساس برقراری عدالت در جامعه را موضوعی خطیر برشمرد و گفت: با رسیدگی قاطع و عادلانه، اتخاد رویکرد مناسب در نحوه ارتباط با مردم و سیاست های دقیق رسانه ای می توانیم در این امر موفق عمل کنیم.

وی ارتقاء شان و منزلت قوه قضاییه را از اهداف و سیاست‌های معاونت فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد و گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مراجعان و همینطور رضایتمندی بدنه قوه قضاییه برنامه ریزی‌های مختلفی از جمله پیوست‌های فرهنگی و کارگاه‌های اخلاق حرفه‌ای تاکنون اجرایی شده است.

وی تسکین قلوب را از محسنات ایجاد عدالت در جامعه دانست و افزود: در فرآیند رسیدگی عادلانه، رفتار و نحوه مناسب برخورد با مردم می تواند شیرینی عدالت را به کام آنها بنشاند.

صادقی ارائه خدمات مناسب به مردم در مجتمع‌های قضایی را از اهداف تدوین دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه دانست و بیان داشت: یکی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی ایجاد امکانات و بسترهای لازم در این زمینه است.

وی معرفی قضات شریف، متدین و عادل به جامعه را امری نیکو و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: از روسای دادگستری‌ها می‌خواهیم قضات نمونه را به جامعه معرفی و از آنها تقدیر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران فاسد کشور ویران

    • یعقوب

      همانطورکه مال بابک زنجانی وبقیه علنی شد نمیدانم چرا بهمن که مبشه اینجور حرفا مبزنند ملت شمارا میشناسند حالو نیستند دروغ تاکی

    • بدون نام

      مگه با فساد مبارزه ای هست که علنی یا مخفی باشه؟؟؟؟ نکنه منظورتان علنی شدن دزد گوسفند و بریدن دستش و از این قبیل مبارزات هست؟؟؟

    • بدون نام

      مدیر بی خاصیت اعدام باید گردد

    • بدون نام

      آقای صادقی ازهمون اطراف خودت شروع کن
      اینهمه رانت رشوه اختلاس فیش نجومی مدیران فاسد
      باکدومش برخورد کردید
      لطفا شعار ندید درعمل ثابت کنید

    • یکتا

      بعد اگه اقا و اقا زاده ها لو برن هر چند اقای نو بخت هست که تبصره بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج