۶۷۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مادری کودک‌ ۱۸ ماهه‌اش را خفه کرد

رییس کلانتری ۱۶۳فرجام از قتل یک کودک توسط مادرش خبر داد و گفت: متهمه پس از خفه‌کردن کودکش، با رگ‌زنی اقدام به خودکشی کرد و در حال حاضر نیز در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تحت درمان است.

رییس کلانتری ۱۶۳فرجام از قتل یک کودک توسط مادرش خبر داد و گفت: متهمه پس از خفه‌کردن کودکش، با رگ‌زنی اقدام به خودکشی کرد و در حال حاضر نیز در یکی از بیمارستان‌های پایتخت تحت درمان است.

با بیان اینکه ماموران این کلانتری در ساعت ۱۹ روز شنبه از طریق دریافت پیامی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع قتلی در مجتمع مسکونی در خیابان شهید باقری قرار گرفتند، گفت: ماموران با حضور در صحنه حادثه با پیکر بی‌جان کودکی ۱.۵ ساله به نام «طاها» روبرو شدند که به علت فشار بر شریان حیاتی (گلو) جان خود را از دست داده بود.

وی افزود: ماموران در بازرسی اولیه و در تحقیقات میدانی دریافتند مادر طاها فرزند خود را به قتل رسانده و پس از آن نیز اقدام به قطع رگ دست خود کرده است که پیش از رسیدن ماموران توسط همسرش به بیمارستان منتقل شده است.

صداقت‌جو افزود: ماموران در تحقیقات اولیه در گفت‌وگو با عموی این زن دریافتند که پدر طاها هنگامی که وارد خانه شده است همسر و کودک خود را در حالی که غرق خون بودند در اتاق خواب پیدا کرده و در حالی که قصد داشته با دادن تنفس مصنوعی فرزندش را نجات دهد متوجه شده که وی جان خود را از دست داده و پس از آن سریعا همسر ۲۹ ساله خود را به بیمارستان منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از منزل متوجه یادداشتی شدند گفت: در کنار پیکر بی‌جان طاها یک نامه از طرف این زن توسط ماموران کشف شد که براساس آن این زن نوشته بود که قصد دارد خود و فرزند ۱.۵ ساله را راحت کند.

صداقت‌جو با بیان اینکه این کودک در اثر فشار بر شریان‌های حیاتی جان خود را از دست داده گفت: قطرات خونی که بر روی پیکر طاها کشف شده متعلق به مادرش است.

رییس کلانتری ۱۳۶ فرجام با بیان اینکه ماموران در تحقیقات دریافتند که این فرد هیچ‌گونه اختلاف خانوادگی با همسرش نداشته گفت: این زن دارای مشکل روحی و روانی بوده است.

صداقت‌جو گفت: پزشکان پزشکی قانونی ساعت ۱۴ را زمان مرگ این کودک ۱۸ ماهه اعلام کردند.

به گفته وی، در حال حاضر مادر این طفل ۱.۵ ساله برای درمان در یکی از بیمارستان‌های منطقه بستری و جسد طفل نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مادری کودک‌ 18 ماهه‌اش را خفه کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج