۶۷۴۶۰۹
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

۲ فیلمی که مردم ایستاده و روی زمین تماشا کردند

مدیر سینما استقلال گفت: مخاطبان «لاتاری» از ۹:۳۰ صبح برای اکران ساعت ۱۷:۳۰ عصر صف کشیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: درباره استقبال مردمی از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر و روند آنها با چند تن از مدیران سینما گفتگو کرده است که در زیر می خوانید.

منوچهر محمدی مدیر پردیس مگامال بیان کرد: در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی از فیلم های حاضر در این رویداد فرهنگی هنری شد که رضایت بخش است.

وی افزود: در این چند روز اکثر فیلم ها به سانس فوق العاده رسید؛ دیروز نیز استقبال خوبی از فیلم ها شد.

حسین کشاری مدیر سینما استقلال اظهار داشت: دیروز دومین نمایش «دارکوب» در سینما استقلال بود که از نمایش اول آن پرشورتر پیش رفت.

وی افزود: همچنین مخاطبان فیلم «لاتاری» از ۹:۳۰ صبح برای اکران ساعت ۱۷:۳۰ عصر صف کشیدند. همچنین سانس فوق العاده دوازده و نیم شب داشتیم و بلیت این سانس هم تمام شد. حدود پنجاه نفر بلیت تهیه کردند و ایستاده فیلم را دیدند.

وی ادامه داد: هرچه جشنواره به روزهای پایانی نزدیک می شویم، استقبال مردم از فیلمهای جشنواره بیشتر می شود.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی بیان کرد: فیلم های «به وقت شام»، «چهارراه استانبول»، «عرق سرد» و «بمب؛ یک عاشقانه» به سانس فوق العاده رسیدند که سهم فیلم پیمان معادی یک سالن بیشتر از بقیه بود و استقبال از فیلم حاتمی کیا به حدی شد که مردم برای کف سالن هم داوطلب شدند و بلیت خریدند.

وی ادامه داد: باران کوثری برای اکران «عرق سرد» به سینما آزادی آمد که مورد استقبال قرار گرفت و برای اولین بار فیلمش در آزادی به سانس فوق العاده رسید.

وی عنوان کرد: دیروز بهرام رادان، پیمان معادی و ویشکا آسایش برای اکران «بمب؛ یک عاشقانه» به آزادی آمدند و استقبال بسیار خوبی صورت گرفت.

محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا نیز تصریح کرد: دیروز برای فیلم «به وقت شام» حاتمی کیا سانس فوق العاده داشتیم. همچنین از فیلم های «شعله ور»، «ماهورا» و «هایلایت» استقبال خوبی صورت گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم باران کوثری دیگه وقت بازنشتگی شماست اینقدر نقش مقتدر رو بازی نکن اون وقت در زندگی واقعه ایت خواروذلیل میشی البته بازیگر خوبی هستی شکی درش نیست ولی بخاطر پول به هر نقشی لبیک نگو به چه قیمتی......

    • بدون نام

      خانم باران کوثری دیگه وقت بازنشتگی شماست اینقدر نقش مقتدر رو بازی نکن اون وقت در زندگی واقعه ایت خواروذلیل میشی البته بازیگر خوبی هستی شکی درش نیست ولی بخاطر پول به هر نقشی لبیک نگو به چه قیمتی......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج