جاباما
۶۷۴۶۵۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دریادار خانزادی: فریب لبخند دشمن را نخورید

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن برای اینکه ما را شکست دهد نمی‌تواند با اسلحه بیایید، گفت: دشمن با لبخند می آید پس نباید فریب ظاهر زیبا و لبخندش را خورد.

خبرگزاری تسنیم: امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم جوان سرباز این نیرو گفت:نیروهای نظامی چون با جوانان زیادی سر و کار دارند باید به خوبی کار فرهنگی و رفتارسازی کنند.

وی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:حدود ۱۰ هزار نفر در سال وارد این مرکز می‌شوند و آموزش‌های لازم را می‌بینند و به مراکز مختلف اعزام می‌شوند که خود این کار اتفاق بزرگی است که هر ساله در نیروی دریایی ارتش اتفاق می‌افتد و نشان از ظرفیت بالای نداجا در این حوزه است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ما در ایام دهه فجر هستیم ،۲۲ بهمن انفجار نور بود و نقطه عطف بزرگی در تاریخ جهان محسوب می‌شود، مردم ایران با این انقلاب دست استکبار را از این کشور کوتاه کردند و برای همین مستکبران از همان ابتدا قصد ضربه به این انقلاب را داشتند و در این راه انواع محاصره‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی را بر مردم ایران تحمیل کردند تا جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند.

امیر دریادار خانزادی ادامه داد: دشمن برای شکست انقلاب تلاش دارد تا بین نسل‌های مختلف انقلاب و خود انقلاب شکاف ایجاد کند چون این مقاومت ۳۹ ساله در مقابل دشمن توسط همین مردم و جوانان صورت گرفته است پس برای همین روی مردم کار می‌کنند تا شکاف ایجاد کنند، ما باید در بین جوانانمان کار فرهنگی و رفتار سازی کنیم تا در مقابل هجوم دشمن ایمن باشیم.

وی اظهار داشت:در نیروهای نظامی که بیشترین سر و کار را با جوانان دارند این کار فرهنگ‌سازی و رفتارسازی باید محکم‌تر و بیشتر صورت گیرد که الحمدلله با این برنامه‌ها و شعارهایی که من در این مراسم از شما جوانان دیدم متوجه شدم که در این مرکز به خوبی این کار صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از برکات این انقلاب این بود که امروز ما می‌توانیم پنجه در پنجه مستکبران بایستیم و حرف حق خود را بزنیم، ولی شما می‌بینید که در هیچ‌جای دنیا این مورد را نمی‌توانید ببینید، نیروی دریایی ارتش در هر اجلاسی که شرکت کرده است همیشه تاکید کرده است که باید امنیت منطقه فقط با حضور کشورهای منطقه تامین شود و نیروهای فرامنطقه‌ای این محل را ترک کنند ولی کشورهای دیگر که ادعایی هم اگر بعضاً دارند هیچ‌وقت نمی‌توانند اینگونه موضع خود را بگویند.

امیر دریادار خانزادی افزود:دشمن برای اینکه ما را شکست دهد نمی‌تواند با اسلحه بیاید چون جوانانی مثل شما را در مقابل خود می‌بیند،دشمن با لبخند می آید پس فریب ظاهر زیبا و لبخندش را نخورید.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ما وقتی این لباس را می‌پوشیم در صف شهادت قرار گرفته ایم، فرهنگ شهادت همان چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد،شما جوانان سرمایه‌های انسانی ایران هستید و ما به شما افتخار می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دشمن که جدیدا همه اش داره غضب میکنه .لبخندش کجا بود؟ : (

    • بدون نام

      واقعا راست میگه پشت هر خنده ای گریه است از قدیم گفتند دشمن ان است که مرا بخنداند دوست ان است که مرا بگریاند

    • بدون نام

      حسن هم جدیدا زیاد میخنده.مشکوکه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج