۶۷۴۶۷۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

گلایه از غیبت رییس‌جمهور در جشن تئاتری‌ها

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی در نامه ای با عنوان «برسد به دست رییس جمهور» از حسن روحانی برای غیبتش در جشن تئاتری ها گله کرد.

خبرگزاری فارس: ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی در نامه ای با عنوان «برسد به دست رییس جمهور» اینگونه نوشت:

«سزاوار است اگر جشن جایزه کتاب سال به غنیمت حضور رییس جمهور برگزار شود و کتاب چنان ارجمند است که توانمندترین دست اجرایی، به پاسداشت آفرینندگانش نقشی داشته باشد. به این سزاواری و به آن غنیمت، خوشحالیم و شکرگزار که در قیل و قال این روزگار، خود مرهمی است بر پیشانی تبدار اهلش...پس فروتنانه و به ذوق می گوییم: دست مریزاد آقای رییس جمهور!

اما فکر می کنم اگر از پس این سپاس، از غیبت ناموجه شما در جشن تئاتر خاصه جشنواره تئاتر فجر گلایه مند نباشیم، برای تئاتر کم گذاشته ایم. بگذارید برایتان بگوییم که تئاتر هم کتاب است،

کتابی که از سکوت به حرف آمده است. کتابی که حتی نمی‌­خواهد به مخاطب خویش زحمت ورق زدن را تحمیل کند. کتابی که می‌نویسد و به نوشتن تعارف می‌کند. آدم‌های این کتاب، اندیشیدن را آموخته‌­اند و به کمان همین اندیشیدن است که می‌­توانند تا فرسنگ‌ها تیر دانش خویش را روانه کنند.

پس این تئاتر، چنان سزاوار است که چشم آن داشته باشد که شما را در جشن خویش میزبان باشد و شما را بشنود. آن لحظه می تواند عصایی باشد که روز و روزهایی به کار تئاتر بیاید و دیگر روزی به کار شما.

حتما شما از خوشحالی هنرمندانی که در گوارایی ها و ناگواری های دولت شما، ذره ای دریغ نکردند، خوشحال خواهید شد. سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر بی حضور شما به خاطره ها پیوست اما این گلایه می تواند کمرنگ شود اگر یکی از همین عصرهای در راه، عکسی از شما که به تماشای تئاتر نشسته اید مخابره شود. همین!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا مگه یک نفر چقدر میتونه کار کنه لعنت به این فرهنگ کثیف که در جامعه ما همه میگن رئیس جمهور باید کار کند وبقیه هیچ کاره واخرت این کشور میشود ایران که نمیتواند قدرت پول خود راه یعنی ریال تقویت کند که نتیجه ان بشود حال گیری در جامعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج