۶۷۴۷۱۸
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

رجایی: باید نوع نگاه و رفتارمان با مردم تغییر کند

غلامعلی رجایی، فعال سیاسی با تاکید بر اینکه «باید نوع نگاه و رفتارمان با مردم تغییر کند» گفت: «متأسفانه نگاهی که الان به مردم وجود دارد نگاه فرودستانه است؛ به عبارت دیگر نگاهی که اکنون به مردم وجود دارد اینطور است که ما ولی‌نعمت مردم هستیم.»

اعتمادآنلاین: غلامعلی رجایی، فعال سیاسی با تاکید بر اینکه «باید نوع نگاه و رفتارمان با مردم تغییر کند» گفت: «متأسفانه نگاهی که الان به مردم وجود دارد نگاه فرودستانه است؛ به عبارت دیگر نگاهی که اکنون به مردم وجود دارد اینطور است که ما ولی‌نعمت مردم هستیم.»

او تاکید کرد: «باید این نگاه به مردم تغییر کند. باید به مردم به‌عنوان همراه و همکار نگاه کرد. مردم باید ولی‌نعمت و فرادست باشند.»

رجایی با بیان اینکه «معضلات و مشکلات مردم به‌خصوص مسائل معیشتی و رفاه آنان باید جدی‌تر گرفته شود» گفت: «اگر نگاه به مردم تغییر پیدا کند مردم نیز با ما همراه خواهند شد و دیگر ما هیچ اعتراض یا اغتشاشی نخواهیم داشت.»

مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی با اشاره به شرایط زمان جنگ یادآور شد: «در زمان جنگ مشکلات معیشتی بسیاری وجود داشت اما هیچ کس اعتراض نمی‌کرد چون مردم می‌دانستند مشکلات برای همه است و بین آنها و مسئولان تفاوتی نیست. اما اکنون وقتی مردم از یک طرف اختلاس‌های میلیاردی را و از طرف دیگر اوضاع معیشتی خود را می‌بینند طبیعی است که معترض شوند.»

رجایی با تاکید بر رفع تبعیض و برقراری عدالت اظهار کرد: «در شرایط کنونی برای برقراری عدالت آزمونی است برای نظام. اکنون مهمترین معضل نظام مبارزه با فساد است. همه نهادها و دستگاه‌ها باید در این زمینه به صورت جدی ورود کنند. همه کارها هم فقط از عهده دولت برنمی‌آید؛ قوه قضائیه هم در مبارزه با فساد وظیفه سنگینی برعهده دارد.»

او با تاکید بر اینکه «جامعه نیاز به امنیت و آرامش در سایه برقراری عدالت دارد» گفت: «به نظر می‌رسد جلسه سران قوا برای مبارزه با فساد بیشتر تشریفاتی شده که امید است این مساله جدی گرفته شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه شما کی هستید که باید نگاه تون عوض بشه ، مگه شما قیم مردم هستید . .

    • بدون نام

      به فکر مردم باشید...خداوند وظیفه ای به شما داده و نظاره گر است...

    • بدون نام

      اختیار دارید شما هم اینجوری نگاه نکنید ما مردم عادت داریم خود را رعیت و فدایی یک نفر همیشه بدانیم و حریم قدسی برایش قائل شویم مشکل از شماها نیست ما مردم خود مشکل اصلی هستیم

    • پیری

      بااین صحبتاتون من قانع نمیشم شماهمراه مردم نیستین من میگم اونموقع همهچی خوب بودبه نسبت خب بعضهی ها کم میاوردن ولی چند سال اخیراختلاس زیاد شده شمانمیخواین مردم همکارتون باشن برای اینکه یک حرفی بزنید فردا پس میگیرید من همش باید چانهزنی کنمبامدیر ساختمان دررابطه باشارزبعدا چی میگی شما

      پاسخ ها

      • علی

        مردم برده شما نیستن حقشون از کشور میخوان بی مسولیت های مثل وشماکشور به گاه داد شرم کنید عذاب الهی بر شما باد پست ثبت کن

    • بدون نام

      عینک بزن برادر....مردم رنگ عوض نمیکنند همونطوری موندن..فقط خیلی زیاد توی فقر واگاه ترشدند....احتمالا چشمهاتان راباید شست بااب گرم.....
      پ ن پ..
      مال عینک نی؟؟؟

    • بدون نام

      مردم طرفدار شما همه انقلابی , همیشه در صحنه ,....و معترضان ایادی فریب خورده امریکا.......و دختر صدام هستند .

    • بدون نام

      مگه شما کی هستید اون موقع گرسنه بودید ولی الان به برکت سفره انقلاب سیرید متاسفم واسه خودم که تو این مملکت شعار هستم نه عمل

    • بدون نام

      نگاه چیه فکر مملکت باشید لنگاش روهواست

    • مجتبی

      آخه دیگه مردم گوششون به حرف های شما بدهکار نیست...دنبال ترفند جدیدتر برای گول زدن هستید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج