۶۷۴۷۷
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

سر الکس فرگوسن به ایران می آید

این روزها با انتشار خبر سفر بلاتر به تهران، فدراسیونی ها به دنبال جور کردنش رایطی برای دیدار او با رییس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس هستند.

سر الکس فرگوسن به ایران می آید

روزنامه گل: این روزها با انتشار خبر سفر بلاتر به تهران، فدراسیونی ها به دنبال جور کردنش رایطی برای دیدار او با رییس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس هستند. بلاتر قرار است روز پانزدهم آبان به بهانه حضور در نشست آکادمیک علم و فوتبال که بنا شده توسط فدراسیون در محل سالن همایش ها برگزار شود به تهران سفر کرده و پس از یک روز اقامت در تهران راهی کشورهای دیگر شود.

در این باره زمزمه می شود فدراسیونی ها در صحبتی با کروش از او خواسته اند به بهانه حضور بلاتر در تهران از الکس فرگوسن دعوت کند تا برای سخنرانی در این همایش به تهران بیاید. برنامه ای که بعید می نماید کروش زیر بار آن برود. البته امکان دارد فرگوسن به خاطر حضور بلاتر در این برنامه رضایت داده و بیاید اما باید دید که این حضور بنا به چه شرایطی خواهد بود. چهره های بزرگ ورزشی بدون قرارداد و برنامه ریزی توسط مدیر برنامه هایشان جایی نمی روند و از سویی دیگر فدراسیون در این شرایط بی پولی نمی تواند از این بابت هزینه کند و برای همین دست به دامان کروش شده اند.

البته فقط فرگوسن نیست و شنیده می شود از وحید هاشمیان هم خواسته شده دو مربی تاپ و نام آور آلمانی را دعوت کند. مربیانی که ترجیحا یکی از آنها فیلیکس ماگات باشد. با اینحال فدراسیونی ها برای پانزدهم آبان برنامه های زیادی دارند که باید دید می رسند همه آنها را در یک روز انجام دهند یا برخی نیمه تمام خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرگوسن بیاد که عالی میشه . البته حق داره فدراسیون که بودجه نداشته باشه در جایی که آقای رویانیان پول مفت رو 3 میلیارد رو برای خلعتبری میده باید فکر این جا ها را هم بکنن . آقای رویانیان این 3 میلیاردو از کجا آوردی؟؟ برات متاسفم کاش انقدر که خرج میکردین نتیجه هم میگرفتین نه اینکه بازیکنا تو زمین فقط راه برن این پول ماله ملته که انقدر راحت خرج میکنی ببینم اینجاها بیت المال حساب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو ربطی نداره از کجا میاره چون نه مال شماست نه بیت المال تو به فکر اون پولایی باش اون بالایی ها خوردن یا امثال فتلو رحیمیو ... خوردن.

    • بدون نام

      شماکاربر عزیز لطفا صحبت نکن من که میدونم استقلالی هستی و تحت هر شرایطی از منطق دور ولی اینو میگم شاید تفهیم شدی انشاالله آقای هدایتی بعنوان هوادار پرسپولیسی هزینه خرید خلعتبری رو تقبل کرده اند اصلا نه 3 میلیارد 100 میلیارد دادن به کسی چه ربطی داره اختیار پولشم نداره باید ازشما استقلالی ها اجازه بگیره
      ضمنا چرا 7میلیاردی که بابت جوادنکونام هزینه کردید نمیگید اون بیت الماله
      اگه معنی بیت المال و نمیدونی بگم که بیت المال یعنی هزینه بودجه عمومی و پولی که برای همه مردمه برای خود کاری که استقلال همیشه و هر سال 20 تا 30 میلیارد هزینه میکنه بازیکن میاره پول نداره مجبوره ازفدراسیون بگیره اما پرسپولیس هرسال نهایتش 5 میلیارد از دولت پول گرفته .
      حالا اگه با مالکیت شخصی آشنا نیستی بگم که طبق قانون هرشخصی اجازه هر نوع استفاده از اموال خود خرید ماشین گرون خونه و... رو داره آقای هدایتی خواستن پولشونو اینجوری خرج کنن مشکلیه
      باشه من به ایشون میگم از این به بعد برای هر کاری که میخوان انجام بدن از شما اجازه بگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • مریم

      رییس جمهور منتخب!!!!!!!!!!!!!! یک ماه و 13 روز از تنفیذ میگذره لطفا دقت کنید

    • بدون نام

      میگم این پولارو بدید اتوبوس که مردم تو راه قم تهران نمیرن

    • بدون نام

      اقا یا خانومی که اینقدر قلدرم قلدرم کردی.کاش اینقدر که فکتون کار میکنه.عرضه هم داشتیدیه سری تو اسیا بنام ایران دربیارید.اه استقلال خرج میکنه یه عرضه ای از خودش نشون داده.شما چی؟پرفسور دانشمند کارشناس ملکه زیبایی مانکن ای سرشار از عرضه بابا مایه دار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج