۶۷۴۸۲۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: اولین بار بود قلعه‌نویی این‌قدر عصبانی می‌شد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است که اشتباهات داور دیدار این تیم مقابل سایپا برای سبزپوشان اصفهانی سریالی بوده و این اشتباهات به ضرر این داور خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: سعید آذری در خصوص اتفاقات دیدار ذوب‌آهن مقابل سایپا و حواشی مربوط به داوری این دیدار اظهار داشت: امروز مصاحبه محمد دانشگر، مدافع سایپا را می‌خواندم که خودش گفته بود توپ در محوطه جریمه ابتدا به سینه او و سپس به دستش برخورد کرده است. با این حال داور صحنه مشابه در محوطه جریمه ما را برای سایپا پنالتی گرفت، اما پنالتی ما را نگرفت. این موضوع برای من خیلی جالب است و جای تعامل دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اینکه اشتباهات اشکان خورشیدی، داور دیدار این تیم مقابل سایپا سریالی بوده و در بازی‌هایی مقابل پدیده و سپاهان هم رخ داده است، افزود: اشتباهات سریالی آقای خورشیدی به تیم ما لطمه زده است. ما در بازی با پدیده هم کم مانده بود با اشتباهات داوری شکست بخوریم. خدا را شکر باز اشتباهات مقابل سپاهان ضربه این چنینی به ما نزد و بازی را هم بردیم. اکنون هم قصد نداریم زحمات تیم سایپا را زیر سؤال ببریم و اتفاقاً برد را به آنها و علی دایی تبریک می‌گویم، اما بحث ما رخ دادن اشتباهات سریالی یک داور علیه تیم ذوب‌آهن است.

وی با اشاره به انتخاب چند باره خورشیدی برای دیدارهای ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم کمیته داوران چگونه داوران را گزینش می‌کنم، مگر قرار است اشکان خورشیدی یک خط در میان برای ما سوت بزند؟

آذری در واکنش به این مسئله که اعتراض و انتقاد به سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال این روزها زیاد شده و علاوه بر باشگاه‌ها کارشناسان داوری هم انتقاد زیادی به عملکرد این کمیته دارند، خاطرنشان کرد: ما اکنون در هفته بیست‌وسوم هستیم و تا این هفته ندیده بودم که امیر قلعه‌نویی به این شدت با اشتباهات داوری عصبانی شود و خود ما هم در باشگاه اعتراضی به این شکل داشته باشیم. چون من خودم عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ هستم، زیاد نمی‌توانم وارد این مسائل شوم، با این حال به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه از حق باشگاه‌ها نیز دفاع می‌کنم و در خصوص تبلیغات محیطی صحبت کردم که سازمان لیگ باید پول باشگاه‌ها را بدهد. با این حال احتیاط من در صحبت کردن راجع‌به منافع باشگاه خودم نباید دلیلی شود که از حق خودمان صحبت نکنیم و علیه تیم ما اتفاقات سریالی رخ بدهد. نمی‌شود هر هفته‌ای که خورشیدی داور دیدار ماست اشتباه کند و بعد با یک عذرخواهی همه چیز را فراموش کنیم و ما هم عواقب این اشتباه را بپذیریم.

وی ادامه داد: همه ما اشتباه می‌کنیم، مدیر، بازیکن، مربی و... اما این اشتباهات به ضرر همه نمی‌شود و فقط به ضرر همان سیستم است. اشتباهاتی که در داوری رخ می‌دهد یقه بقیه را می‌گیرد و عواقب آن به ضرر تیم‌هایی مانند ماست. من یک بحث دارم و اعتقاد ما این است کمیته داوران نباید مدام برای ما اشکان خورشیدی را به‌عنوان داور انتخاب کند که او هم اشتباهات سریالی علیه تیم ما داشته باشد. این اتفاق برای خود این داور هم خوب نیست، برای اینکه اگر هر بار بخواهد برای تیم ما سوت بزند، استرس او را می‌گیرد و او را تحت فشار روانی بالایی قرار می‌دهد. نمی‌دانم چینش داوران در کمیته داوران بر چه اساسی انجام می‌شود و شیوه و استراتژی‌شان چیست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا شکست سنگین این تیم مقابل سایپا تأثیری در روند آنها و بازی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گذاشت یا نه، گفت: خیر، این‌طور نیست، چون هر بازی موقعیت خاص خودش را دارد. بالاخره بازیکنان ما باتجربه هستند و مربی بزرگ و باتجربه‌ای هم داریم. علیرغم نتیجه به دست مقابل سایپا، من دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم و از امیر قلعه‌نویی و همکارانش نیز تشکر می‌کنم که علاوه بر روند صعودی تیم، شرایط خوبی هم در تیم درست کردند که همین حالا هم در لیگ مدعی است. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان ما هم در بازی‌های بزرگ خوب و امیدوارکننده نشان داده‌اند. ما هم امیدواریم در هفته اول لیگ قهرمانان مقابل الدحیل قطر نتیجه‌ای خوب را به عنوان نماینده ایران کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخ..آقای حق رشد!!!

    • علی آبی....

      آقای قلعه نویی! همه زورتو جلوی استقلال زدی!!

    • بدون نام

      آقای آذری تیم شما باید برای رتبه دوم تا پنجم بجنگد. 16 امتیاز با صدر اختلاف داری می گویی مدعی هستیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج