۶۷۴۸۵۸
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

برخورد با موتورسواران متخلف، مطالبه مردم است

سخنگوی ناجا تاکید کرد که پلیس برابر قانون و در چارچوب درخواست شهروندان با موتور سوارانی برخورد می‌کند که ضمن نداشتن مدارک و صلاحیت لازم و همچنین عدم رعایت قوانین، اقدام به رفتارهای پرخطر می‌کنند.

ایسنا: سردار منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا در پی انتشار کلیپ راکب موتور سیکلتی در شهرستان کردکوی گفت: کمتر روزی است که اینجا و آنجا شمار فراوانی از شهروندان از پلیس نخواهند که مانع از استمرار تخلفات عده ای از موتور سواران متخلف بشوند. شهروندان مکرر می‌گویند که از دست برخی موتورسواران به ستوه آمده‌اند. در چارچوب درخواست شهروندان، پلیس برابر قانون به برخورد با موتور سوارانی اقدام می‌کند که ضمن نداشتن مدارک و صلاحیت لازم و همچنین عدم رعایت قوانین، اقدام به رفتارهای پرخطر می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد، نظیر همین مورد نه تنها موتورسوار به درخواست قانونی تمکین نمی‌کند، بلکه بارفتارهای خود موجب سلب آرامش مردم و چندین فقره شکایت مردمی می‌شود و هنگام اعمال قانون با غوغاگری و رفتارهای نمایشی در صدد مظلوم نمایی بر می‌آید. طبیعی است رفتار مامورین باید درچارچوب ضوابط و برابر قانون باشد. هرگونه تخطی از آن مستلزم پاسخگویی و پیگیری مسئولان مربوطه است. در این مورد نیز حتما نحوه برخورد ماموران مورد بررسی و قضاوت قرار می‌گیرد.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: چنانچه هرکسی در مواجه با اعمال قانون بخواهد چنین رفتارهایی را از خود نشان دهد یا اینکه مانند چندی پیش موتور خود را آتش بزند و از دست قانون رهاشود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و نظم و انضباط اجتماعی دچار مشکل می‌شود. یادمان باشد درهیچ کجای دنیا درمقابل پلیس مقاومت نمی‌شود. این یک امر اجتماعی است که همه شهروندان باید به آن احترام بگذارند و اجازه ندهیم دیگران نیز دربرابر پلیس مقاومت کنند.

بنابر اعلام سایت پلیس،‌ سردار منتظرالمهدی در پایان تصریح کرد: سامانه‌های نظارتی پلیس مانند سامانه ۱۹۷ درتمام ایام آماده دریافت شکایات و نظرات و انتقادات است. تمام تلاش ما ایجاد آرامش و رضایتمندی است و این موضوع همواره مورد تاکید فرمانده ناجا است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینیم و تعریف کنیم.....اول از محدوده بازار و خیابان امیر کبیر شروع کنید.....خدا رحمت کنه پدر و مادرتونو اگه واقعا جلوشونو بگیرین

    • ببی

      یه وقت فکر نکنید برخورد با اختلاسگران مطالبه مردم هست

    • احد صالح

      بله به شرطی که ماموران واقعا با ناهنجاریها ی موتور سیکلت سواران متخلف برخورد کند نه اینکه اول صبح بیایند یک سری آدمهای نیازمند موتور را که آرام رانندگی می کنند را بگیرند و سریع کفی را پر کنند و بروند و این بیچارگان را گرفتار کنند و مقصرین اصلی رها بمانند
      در اجرای اهداف طرح دقت کنید لطفا

    • سید

      ادم از دست موتوری تو پیاده رو هم امنیت نداره

    • بدون نام

      از کجا معلوم متخلف بوده شما اونجا بودی

    • بدون نام

      اونایی ک دارن پیک کار میکنن که هیچ وقت مزاحم مردم نمیشن چون دارن یه لقمه نون برا خونوادشون میبرن کسایی ک بیخود و بی جهت دور دور میکنن جلشون رو بگیرن

    • بدون نام

      فرهنگ موتورسواری باید نهادینه شود،،،بنظرم باید راکبین موتور سیکلت بیشتر از سایر رانندگلن که جهت دریافت گواهینامه اقدان میکنند کلاس و دوره آموزشی فرهنگ ترافیکی بگذرونند،،،آموزش احترام به عابر پیاده،،آموزش حفظ جان دیگران‌و خود،،آموزش عدم ورود به پیاده روها و اماکن محل آمد وشد و.....،،،واقعا لازمه،،وبرخوردشدید پلیس با متخلفان را می طلبه

    • بدون نام

      باید وضعیت روانی مردم درنظرگرفته بهتر برخورد گنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج