۶۷۴۹۶۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

خطر افزایش گرایش دختران دانش‌آموز به دخانیات

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امور تربیتی در آموزش و پرورش عملاً تعطیل شده است، گفت: انکار گرایش دختران به اعتیاد و سیگار به معنای پاک کردن صورت‌مسئله است.

خبرگزاری فارس: به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به افزایش گرایش دانش‌آموزان دختر زیر ۱۴ سال به قلیان و سیگار طبق آخرین اخبار اعلامی، گفت: انکار گرایش دختران به اعتیاد و سیگار به معنای پاک کردن صورت‌مسئله است و درمانی در پی نخواهد داشت به همین دلیل رسانه‌های جمعی همچون صداوسیما باید در این زمینه با تولید برنامه به خانواده‌ها هشدار داده و مسئولان آموزشی و فرهنگی برنامه‌های عملی و کاربردی برای مقابله با این آسیب ارائه دهند.

وی ادامه داد: امور تربیتی در آموزش و پرورش عملاً تعطیل شده است هرچند معاونتی به ظاهر در این راستا وجود دارد اما آموزش و پرورش صرفاً در زمینه آموزشی فعالیت دارد با این وجود در همین حوزه نیز کاستی‌های بسیاری دیده می‌شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خانواده‌ها و مسئولان باید نسبت به وضعیت تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان احساس خطر کنند، اظهار کرد: همگی باید با فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری و گرایش بیشتر دانش‌آموزان به مواد مخدر، دخانیات و ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم.

سلیمی با تأکید بر اینکه در زمینه خودسازی نسل جدید ناتوان بوده‌ایم، بیان کرد: این خودسازی باید توسط پدر و مادرها و مسئولان نیز صورت بگیرد تا نتیجه آن در نسل جدید دیده شود، متأسفانه نسل جوان در میان دعواهای سیاسی در حال از بین رفتن هستند لذا باید برای نجات کشور و این کودکان، نوجوانان و جوانان بااستعداد دلسوزانه اقدام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باعث تاسف است با این خبرها و آمارهای مزخرف یه بارهم که شده یه خبر دلخوش کننده بدید.دختر یا پسر نوجوانی که میره سراغ قلیان و سیگارو مواد مخدر اگه پدر یا مادر یا بزرگترش نبینه نمیره سراغش ‌....مشکل اصلی توی خانه و خانواده است ..توراخدا از این به بعد خبرای شاد و دلخوش کننده هم بنویسین ...با این خبرهای شما آماری که اخبار تلویزیون اعلام میکنه افزایش امید به زندگی در بین ایرانیان کاملا دروغه ...خدایا خودت بگو ما به کدوم اخبار باورکنیم همش دروغن دروغن

    • بدون نام

      دستاوردهای انقلاب رو بگین این چه خبریه

    • ع

      اخه من میگم اینقدرشمادلسوزبودین جلوی این مواد کوفتی که داخل میادوجوانان معتادمیکنه چرانمیگیرین بعدا میان اعلام میکنیدشمااینوچرانمیگی که ناتوان بودیم ازاینکهه هیچ کسی الوده نشه

    • بدون نام

      دیگه کار از کار گذشته یه نسل رو از بین بردن فاجعه از سیکار رد شده

    • بدون نام

      دستاورد ۴۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و مدیران بی کفایت.

    • بدون نام

      اینها یکی از دستاوردهای چهل ساله است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج