۶۷۵۰۳۸
۹۹ نظر
۵۲۶۶
۹۹ نظر
۵۲۶۶
پ

جزییات مرگ عجیب دانش آموز ۱۶ ساله در شوش

یک دانش‌آموز دختر در شهرستان شوش، به طرز عجیبی جانش را از دست داد. این دختر ١٦ساله به نام غزل در مقطع دوم متوسطه در دبیرستان دخترانه شاهد ایثار این شهرستان تحصیل می‌کرد. او پس از خوردن موادغذایی که از جشنواره مدرسه‌شان خریده بود، دچار این سرنوشت مرگبار شد.

روزنامه شهروند نوشت: یک دانش‌آموز دختر در شهرستان شوش، به طرز عجیبی جانش را از دست داد. این دختر ١٦ساله به نام غزل در مقطع دوم متوسطه در دبیرستان دخترانه شاهد ایثار این شهرستان تحصیل می‌کرد. او پس از خوردن موادغذایی که از جشنواره مدرسه‌شان خریده بود، دچار این سرنوشت مرگبار شد.
غزل با حال وخیم توسط پدر و مادرش به بیمارستان مراجعه کرد و پس از مداوا به خانه رفت. اما این دختر با بدتر شدن حالش دوباره به بیمارستان منتقل شد و در آن‌جا فوت کرد. علت مرگ مشکوک این دانش‌آموز هنوز مشخص نیست، اما به گفته مسئولان قضائی پیکر او برای کالبدشکافی و آزمایش سم‌شناسی به اهواز فرستاده شده است. با این وجود والدین غزل کادر درمانی بیمارستان نظام مافی شوش را مقصر مرگ دخترشان می‌دانند. پدر دختر ١٦ساله تعلل، تشخیص نادرست و بی‌تفاوتی پزشکان این مرکز درمانی را دلیل فوت دخترش اعلام کرده است.
جزییات مرگ عجیب دانش آموز ۱۶ ساله در شوش

شنبه ١٤ بهمن‌ماه، غزل ١٦ساله پس از پایان مدرسه به کلاس زبان می‌رود و بعد از آن به خانه باز می‌گردد. آن روز در مدرسه آن‌ها جشنواره مواد غذایی برگزار شده بود و غزل قبل از خارج شدن از مدرسه مقداری غذا از آن‌جا می‌خرد. به گفته مسئولان آموزش و پرورش این دختر نوجوان ساعت ١٤ همان روز از مدرسه تعطیل می‌شود و به خانه می‌رود و پس از استراحت، ساعت ١٦ به کلاس زبان می‌رود و پس از بازگشت حال او بد می‌شود. موضوعی که پدر غزل هم آن را تأیید می‌کند.
به گفته پدر این دختر، غزل پس از پایان کلاس زبان و حدود ساعت ٨ شب به خانه بازمی‌گردد و همان موقع به او و مادرش می‌گوید کمی دل درد دارد. اما به دلیل این‌که فردای آن روز امتحان داشته به اتاقش می‌رود و شروع به درس خواندن می‌کند. او حدود ساعت ١١ شب با درد شدید از خواب بیدار می‌شود و از والدینش می‌خواهد که او را به بیمارستان ببرند. پدر این دانش‌آموز در توضیح اتفاقات آن شب می‌گوید: «غزل از درد به خودش می‌پیچید، من و مادرش به سرعت او را به بیمارستان نظام فانی شوش رساندیم. از منشی اورژانس خواهش کردیم تا دخترمان بدون نوبت معاینه شود. اما موقع تعویض شیفت پزشک اورژانس بود، دکتر به ما گفت که به احتمال زیاد مسمومیت غذایی است، برایش سرم و آمپول نوشت، ما هم غزل را به بخش تزریقات بردیم. اما حال او هر لحظه بدتر می‌شد.
سرم تمام شد و من به پرستار گفتم حال دخترم بهتر نشده، اما او هم همان صحبت‌های دکتر را به ما تحویل داد و گفت که یک مسمومیت غذایی ساده است و جای هیچ نگرانی نیست. اما غزل حالش خیلی بد بود، می‌گفت سینه‌اش می‌سوزد؛ من دوباره به سراغ دکتر رفتم، شیفتشان عوض شده بود، یک خانم دکتر بالای سر دخترم آمد و گفت این سوزش به خاطر حالت تهوع زیاد و رفلکس معده است، دکتر به ما گفت که او مرخص است و تا چند ساعت آینده حالش بهتر می‌شود و ما هم به خانه بازگشتیم.»

اما ماجراهای تلخ آن شب ادامه پیدا کرد. پس از بازگشت غزل به خانه نه‌تنها حال او بهتر نشد بلکه شرایطش وخیم‌تر هم شد. حال این دختر به قدری وخیم شد که دیگر قادر به راه رفتن هم نبود. او حتی نمی‌توانست روی پاهایش بایستد. پدر و مادر او دست پاچه با اورژانس تماس گرفتند؛ اما آن‌طور که پدر او می‌گوید، نیروهای اورژانس هم با تأخیر زیاد بربالین این دختر حاضر می‌شوند: «ما همه ماجرا را برای اورژانس تعریف کردیم، اما آن‌ها از پشت تلفن به ما گفتند که فقط برای بیماران قلبی ماشین اعزام می‌کنند و ما باید خودمان او را به بیمارستان برسانیم. اما دخترم انگار فلج شده بود، توان راه رفتن نداشت، من هم نمی‌توانستم او را بلند کنم، زنم چندبار با اورژانس تماس گرفت و آن‌قدر التماس کرد که بالاخره آن‌ها با اکره خودشان را به خانه ما رساندند و غزل را با ویلچر دوباره به بیمارستان بردیم.

حال غزل خیلی بد بود، صورتش کبود شده و نفسش به شماره افتاده بود،کادر درمانی بیمارستان هم علت را تشخیص نمی‌دادند. این دختر روی تخت بیمارستان افتاده بود، اما کسی نبود که به او کمک کند. پزشک عمومی بیمارستان دوباره به بالین او آمد، اما او هم نتوانست بیماری این دختر را تشخیص دهد. پدر و مادر غزل برای زنده ماندن دخترشان دست به دامن هر کسی در این مرکز درمانی شدند، اما همه تلاش‌ها بی‌نتیجه بود. پدر غزل در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی درباره لحظات آخر زندگی دخترش می‌گوید: «دخترم نفس نفس می‌زد، لبانش از درد کبود شده بود و دیگر حتی نمی‌توانست صحبت کند، من به اتاق سوپروایزر رفتم؛ به آن‌ها التماس کردم که دخترم دارد از دست می‌رود، برای او کاری کنید، اما آن‌ها می‌گفتند؛ نگران نباش حالش خوب می‌شود، من می‌دیدم که دختر دارد از درد بیهوش می‌شود و آن‌ها برای او کاری انجام نمی‌دهند، بالاخره آن‌قدر من و همسرم خواهش و التماس کردیم که آن‌ها با پزشک متخصص تماس گرفتند، اما تلفن او دردسترس نبود.
بیمارستان نظام مافی فقط یک پزشک عمومی داشت که او چندبار به ما گفت نمی‌داند مشکل دختر من چیست. دخترم داشت روی تخت جان می‌داد و من و همسرم هم برای نجات جان او التماس می‌کردیم، اما هیچ‌کس توجهی به ما نداشت. تقریبا غزل دیگر از هوش رفته بود که او را به اتاق CPR بردند. ماساژ قلبی و چند دستگاه به او وصل کردند، اما دیگر فایده‌ای نداشت. دخترم مرده بود. من یک معلم هستم و از کادر درمانی این بیمارستان فقط یک سوال دارم و آن این‌که اگر جای غزل دختر خودشان یا اقوام نزدیکشان هم بود، بازهم همین‌گونه برخورد می‌کردند.»

در همین حال دادستان شوش هم از تشکیل پرونده و پیگیری قضائی درخصوص این حادثه خبر داده است. مصطفی نظری دادستان عمومی و انقلاب شوش با اعلام این‌که پیکر این دختر دانش‌آموز به منظور مشخص شدن علت مرگ برای کالبدشکافی و آزمایش سم‌شناسی به پزشکی قانونی خوزستان در اهواز منتقل شده است، گفت: «براساس بررسی به عمل آمده پرونده تشکیل شده از سوی کلانتری ١١ شهر شوش این دختر ١٦ساله که در مقطع دوم متوسطه در دبیرستان دخترانه شاهد ایثار شوش تحصیل می‌کرده که ١٥بهمن ماه به علت تهوع به بیمارستان نظام مافی شوش مراجعه کرده و پس از مداوا راهی منزل شده اما بعد از ساعاتی دوباره دچار تهوع شدید شده و برای بار دوم به بیمارستان نظام مافی منتقل شده است که در بیمارستان فوت می‌کند.
البته براساس شواهد موجود این دختر نوجوان روز حادثه مقداری موادغذایی از جشنواره که در مدرسه برگزار شده خریداری کرده است. با این وجود پس از دریافت نتیجه کالبدشکافی و آزمایش سم‌شناسی و روشن شدن علت تامه مرگ در صورتی‌که مشخص شود در درمان این دانش‌آموز قصور پزشکی صورت گرفته و یا مسمومیت وی ناشی از مصرف مواد غذایی در جشنواره پخت غذا در دبیرستان محل تحصیل وی بوده با مقصر یا مقصران مرگ وی برخورد قانونی می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تسلیت عرض میکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای وای من ، جانی که رفته و بدتر از اون پدر و مادری که دیگه صحنه جون کندن بچه شون از ذهنشون نمیره ، خدا لعنتشون کنه آدمایی رو که اینجور با جون آدما بازی میکنن

      • محمد

        ایکاش یه سی تی اسکن از مغزش میگرفتن. من مادرم 3 سال پیش همین حالت بهش دست داد همه فکر میکردن مسمومیت غذایی شده ولی ایشون تو مغزش یه غده بودکه خدایی شد یکی از اون دکترا گفت یه سی تی اسکنم از مغزش بگیرید که سریع بردنش تو اتاق عمل و به خیر گذشت. در هر صورت تسلیت میگم

    • بدون نام

      طفلی پدر و مادرش
      خدا نگذره ازشون که اینقدر بی خیال و قصی و القلبن

    • بدون نام

      لعنت به کادر شب بیمارستان شوش.چقد بی تفاوت..اگه امریکا یا المان بود نجاتش میدادن

    • بدون نام

      بنده خداچی کشید از درد،خدارحمتش کنه،صبر بده به پدرو مادرش،احتمال داره آپاندیسش ترکیده باشه،خلاصه گذشت دوران انسانیت،دکترا دیگه شکمشون سیره انسانیتم درونشون مرده

      پاسخ ها

      • یاسمین

        سلام این شکلی که سما می گید نیست من دوره ی اول متوسته ام ما هم روز بعد جشنواره ی غذاداشتیم به خواطر این جشنواره به هم خورد همه هم می دونن ما همه ی بچه هامی گفتن غزل صادقی غذایی که بهش حساس بوده خورده

    • بدون نام

      ایلعنت برسیستم بیمارستانی بی لیاقت وپست وبی سواددختربه این خوبی ای لعنت برمسامحه کاران واقعا برای این خانواده واین دخترخوب دق کردم تسلیت بهشون می گویم ازبرنامه اخبارداغ تشکرمی کنم واقعابابت اطلاع رسانی های مکررومفیدتان

    • بدون نام

      بدبخترین ملت دنیا هستیم

    • مجتبی

      واقعا متاثر شدم از این اتفاق و متاسف برای عوامل اورژانس بیمارستان ، چرا فکر میکنید تشخیصی که شما میدید همش درسته ؟؟؟

    • بدون نام

      خدا لعنت شون کنه دختر مردم رو پرپر کردند خدا صبر بده به پدر مادرش روحش شاد

    • مدافع حقوق فقرا

      علم پزشکی تقلیل پیدا کرده،دانشجوی پزشکی درس نمی خواند، کشور با سرعت تمام به طرف بیسوادی حرکت میکند و هیچ دلسوزی در این مملکت نیست، وقتی فردی به علت مسمومیت غذایی ساده در بیمارستان از دست برود باید به حال این ملت گریست

    • بدون نام

      من که آدم بیسوادی هستم هم میتونم از راه دور تشخیص بدم که این دانش آموز آپاندیس داشته

    • بدون نام

      اصلا اینی که میگم فقط به قشر پزشکی مربوط نمیشه، واقعا این روزها و این سال ها خیلی سنگدل و بی مسوولیت شدیم. در حدی که اکثر رفتارهامون کاملا احمقانه و خارج از اصول انسانیه. اگه به هم رحم نمیکنیم به خودمون رحم کنیم که شرطش داشتن جامعه ای دلسوز و عاقله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تعدادی از اساتید اخلاق را بفرستند در جزیره ای بی آب و غذا تبدیل میشوند به درنده خو ترین نوع بشر.
        زندگی در شرایط سخت ، باعث مرگ انسانیت میشه.

      • بدون نام

        گَر به دولت رسیدی مست نگشتی مَردی گَربه ذلّت رسیدی پست نگشتی مَردی

    • بدون نام

      حقشونه كه اقاي مديري تو سريالش اونطوري پزشكان رو مسخره كرده
      نگاه كنيد تو هر چند هفته جز اخبار داغ برترين ها راجب مرگ و خطاي پزشكي مطلب گذاشته ميشه
      ولي اين بار ديگه حتي كاري هم نكردند و دست تو دست گذاشتن و فقط ادعاشون تا اسمون رفته ...

    • مجید

      واقعا حال آدم از این بی تفاوتی های مسئولین بیمارستان به هم میخوره ..دکتری که یک مسمومیت رو نتونه درمان کنه همون بهتر که بره به درک .گناه این دختر خانوم چی بوده

    • مجید

      واقعا حال آدم از این بی تفاوتی های مسئولین بیمارستان به هم میخوره ..دکتری که یک مسمومیت رو نتونه درمان کنه همون بهتر که بره به درک .گناه این دختر خانوم چی بوده

    • بدون نام

      واقعا متاسفم. خیلی. تکان دهندس. کادر این بیمارستان باید مجازات شوند. چرا اینقدر سهل انگاری. خدایا مانتو قرن بیست ویک. زندگی می کنیم اونوقت دانش اموزان ما باید اینجور مفت ومجانی بمیرن. خیلی وحشتناک. خیلی تاسف داره! !!!!?

    • نیاران

      حاشا به غیرت مسئولین بیمارستان.جون یک انسان درخطربوده بعد کارکنان بیمارستان انگار نه انگار...واقعا حیفه اسم دکتر و پرستار روی اینها باشه ☹

    • بدون نام

      خب چه فایده این بیمارستان شده قصاب خونه هرکسی وارد بشه زنده خارج نمیشه ولی هیچ کس رسیدگی نمی کنه

    • راستگو

      ترا خدا جشنواره وراهیان نور رفتن راجمع کنید ما قدیم ازاین کارها نمی کردیم والله همه سالم بودیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستگو جان واقعاراست میگی ایناالآن نصف تحصیل رابااینطورچیزاردمیکنن اون موقع همه بیسوادحتی دکترشون

    • reeza

      واقعا جای تاسف داره...ی مشت بی سواد با پارتی و رشوه شدن دکتر جون ادما هم اصن براشون مهم نیست..فقط بفکر پول هستن.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک به تو

    • بدون نام

      احتمالا بوتولیسم ناشی از مصرف غذای الوده گرفته که متاسفانه ۹۸ درصد مرگ داره و هیچ کاری نمیشه کرد.

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      د‌کترای مملکتمون هم از پول زیاد نمیدونن چه غلطی میکنن ... بنده خدا ۱۶سال بیشتر نداشت ......

    • بدون نام

      عکس بچگی شو چرا گذاشتید پس؟؟؟؟16 سالش بوده ها . سانسور چقدر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه میگن بخاطر بی لیاقتی و بی تفاوتی و سنگدلی قصّاب های بیمارستان چرا این دختر بایدبمیره؟ اون وقت تو یکی به دنبال عکس ۱۶ شانزده سالگی و جدید این دختر مرحوم می گردی؟؟؟اگر چشمهات پاک هست تا از خانواده مرحوم با این وضعیت روحی تقاضا بدهند عکس شانزده سالگی ارسال کنند

    • سالی

      خدا نکنه کار ادم به اورژانس بیفته.ویا خدای نکرده اخر سال که نزدیک تحویل سال کارت به بیمارستان بیفته چون نه دکتر هست نه کادر درست حسابی که دلسوز باشن.قشنگ طرف و میکشن تحویلت میدن
      چون وقتی شب به بیمرستان مراجعه میکنی اصلا سونو گرافی انجام نمیدن میگن بمونه برای صبح .شما حساب کنین یعنی بیمار جونش تو خطره اینا حواله میدن واسه صبح یا ی بیمارستان دیگه.واقعا متاسفم واسه غزل عزیز

      روحش شاد

    • رسول 10 ساله از تهران

      چی بگم من که گیج شدم فقط میتونم بگم متاسفم همین

      پاسخ ها

      • نسیم

        خفه شو اه

    • گل یخ

      الان میان بایه عذرخواهی قضیه روجمع وجورش میکنن.دیگه به این فکرنمیکنن که یه خانواده عزیزش روپاره تنش روازدست داده.این پدرومادر هزاران ارزو واسه دخترشون داشتن که بابیتفاوتی وسهل انگاری کادردرمانی فرستادنش سینه قبرستون.خدالعنتشون کنه یکی نیست بهشون بگه اگه سردرنمیارین برین بتمرگین توخونه هاتون بزارید حداقل چندنفرکه کاربلدن بیان جای شماها شاید دیگه خانواده ای اینطورداغدارنشه.

    • بدون نام

      دکتری متخصصی که به جای بیمارستان داخل منزلش استراحت کنه و موبایلش را خاموش کنه و درغیاب خودش کسی را هم جایگزین خودش نکرده باشه و قسم پزشکی در رابطه با نجات انسانها را فراموش کنه و زیر پا لگد کوب کنه دیگه بهش نمیشه گفت دکتر بلکه یه قصّاب قصی الاقلب انسان هست با حقوق و درآمد بالا و مُفتخور

    • بدون نام

      مارکورد زدیم

    • Lili

      اون غذارو تنها غزل نخورده بود دست کم سی چهل نفر غذا خوردن. پس چرا به کسی چیزی نشد بیچاره جون غزل

    • بدون نام

      وای به حال کشوری که در آموزش و پرورشش که تبدیل به دُکّان پول شده، افراد منحط اخلاقی و بیسواد و تربیت نشده مدرک پوچ بگیرند و فردا هم مرکز حساس مملکت را بخواهند اداره کنند،انسان اگر در کویر لوت تنها بمیرد صد شرف دارد به اینطور بیمارستانی در داخل شهر

    • محمد

      تو متن خبر یه با اسم بیمارستان نوشته (نظام فانی) که انصافاً درست تره چون من همون منطقه هستیم این بیمارستان معروفه کسی بره خدا باید کمکش کنه سالم برگرده!!

    • بدون نام

      آخه چقدر سنگدل
      دلم برای پدر و مادر این بچه، آتش گرفت...
      همگی هم با هم سنگدلی کردن! یعنی جون یه نفر انقدر بی ارزشه؟؟!!

    • بی نام

      مرده شور بیمارستان و پزشکان و پرستاران بیسوادشو ببره.تخته کنن بیمارستان و.دکتراش و پرستارانش هم برم بساط پهن کنن سنگینترن

    • بی نام

      لعنت

    • نرگس

      احتمالا کنسرو نجوشیده مصرف کرده.

    • نرگس

      احتپالا کنسرو نجوشیده مصرف کرده.

    • بدون نام

      حتی چند لحظه نمیتونم خودمو جای اون پدر و مادر تو اون لحظه های سخت بذارم، که هرچه از دستشون اومد برای نجات جون بچه شون کردن، ولی طرف مقابلشون عده ای بی مسئولیت و وظیفه نشناس قرار دادشتن... خدا صبری عظیم بهشون بده در تحمل این مصیبت...
      شاید اگه بچه شونو تو شرایط متفاوتی از دست می دادن داغش از جنس دیگه ای بود ، ولی این که مسامحه و کوتاهی یه سیستم دخیل باشه زخمی به جگرشون زده که خوب شدنی نیست ...
      خدا خودش به حال دلشون کمک کنه

    • ایدا از زنجان

      مارا در غم از دست دادن دخترتان شریک بدانید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدارحمت خطادرهر شغلی پیش میاد.

      • بدون نام

        چ اتفاق دردناکی.

    • سامی

      خداوند بزرگ روحش رو قرین رحمت خودش قرار بده!جناب دادستان برخورد با مسئول یا مسئولین اون دختر بیچاره رو زنده میکنه؟؟چرا نظام اموزشی ما و نظام پزشکی ما اینفقد فاسد شدن؟چرا کسی تا زنده ایم ب دادمون نمیرسه؟

    • بدون نام

      خانوادش همون اول که دیدند رسیدگی نمیشه باید میرسوندنش اهواز ۲ساعت که بیشتر راه نیست یا حداقل با اورژانس یه بیمارستان تو اهواز تماس میگرفتند تا راهنماییشون کنه

      پاسخ ها

      • نسیم

        بنده خداها چمیدونستن می خواد اینطوری شه

    • بدون نام

      اعتراض به کادر پزشکی مساوی است با زندان وجریمه نقدی #خدا لعنتتون کنه مگه مردم چ گناهی کردن که اینطور رفتار میکنین

    • داودی

      خداصبری به پدرومادرش بده اصلا دکترخوب توخوزستان پیدانمیشه من جای پدرومادرش بودم ازهمه شکایت میکردم ازدکترش بگیرتاپرستارش دختربدبخت روجون مرگ کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پیدا میشه ولی بلایی سرش میارن که فرار بر قرار ترجیح میده . مردم نه همکارهای خودش

    • یک مادر

      من یک مادر هستم و فکر می کنم غیر از زجری که دختر کشیده پدر و مادرش چه زجر یکشیدند که دخترشان جلوی چشمشان پر پر شده
      خدا لعنت کنه باعث و بانی این قضیه رو و هم پزشکان و پرستارانی که درد و رنج مردم براشون مهم نیست
      خدا به پدر و مادرش صبر بده خیلی سخته براشون

    • بدون نام

      ممکنه برای ما هم اتفاق بیفتد

    • رسول 10 ساله از تهران

      من خیلی خَرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا اصلا شک نکن
        منم شک ندارم درست میگی

      • بدون نام

        یه کم شرف و وجدان داشته باش!در رابطه با این مطلب ناراحت کننده دیگه جای خوشمزگی و مزه انداختن نیست،هرچیزی به جای خودش

    • مریم

      یه مشت بیسواد شدن دکتر و پرستار . خاک بر سرشون . روحش شاد خدا صبر بده

    • خاسر

      در بیمارستانهای خوزستان چه خبره،همین امسال چند نفر بیمار دیالیزی فوت کردندکه گفتند علتش مسمومیت داروی بوده،حال هم این دختر جوان که اینهم مسمومیت غذائی اعلام کردند مگر برای درمان مسمومیت داروئی وغذائی درمانی وجود ندارد.بخدا ان پزشکان هندی وبنگلادشی که قبلا در ایران فعالیت داشتندخیلی بهتر از این پزشکان ایرانی بودندمن یادم تا مریض به حالت عادی خود نمی رسید ترخیص نمی کردند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تومملکت ما مافیای خودرو هست،مافیای سوخت هست ،مافیای دارو هست و خلاصه فسادهست،حالا این مورد اتفاق افتاده را نمیگویم،نکنه مردم ایران تبدیل به موش آزمایشگاهی برای تست داروهای غیر استاندارد یا نا شناخته قرار گرفته باشند؟ چون که چندنفر از کاربران همین سایت و ساکن اهواز گفته اند هر کسی به این مرکز درمانی میرود به سختی جان سالم به در می کند

    • فاطمه

      مادر منم بخاطر همین قصورپزشکی و بیمارستان فوت کرد الان میفهمم این خانواده چه حالی دارند.خدابهشون صبربده .همچین دکترایی رو باید ازکار برکنارکرد ک باجون مردم بازی نکنن

    • بدون نام

      لعنت بر پزشکان نامرد

    • بدون نام

      لعنت بر پزشکان نامرد

    • بدون نام

      کاربر 09.17 خواهر من غریبانه در یکی از بیمارستانهای آمریکا بخاطر اینکه دکتر معالجش مست بود وآمپول اشتباهی تجویزکرده بود جانش رو از دست داد..خدا به این پدر ومادر صبر جمیل بدهد

    • بی نام

      وای خدا به پدر و مادرش صبر بده.واقعا بعضی بیمارستانها بخصوص پزشکان بی تجربه کارشون بازی با جون مردم است.ما هم دو سال پیش آشناهامون باردار بود با دل درد رفت بیمارستان.فوری عملش کردن گفتن حاملگی خارج رحم است.بعد دیدن استباه کردن و آپاندیس بوده.بچا شونم الکی سقط کردن.خدا نگذره که اینقدر اینا رو تو عذاب گذاشتن.و از این موارد بسیاررررر است

    • اسمم خر نفهمه

      سر شب خانمم زنگ زد و به سختی بهم فهموندنفسش بالا نمیاد من به سرعت به خونه رفتم دیدم به سختی نفس میکشه به اورژانس زنگ زدم درخواست کمک کردم اما اپراتور گفت نمیتونیم کمکی کنیم هی میگفت گوشی رو بده باهاش صحبت کنم و سوال بپرسم و من میگفتم نفس نمیتونه بکشه تو میخای باهاش حرف بزنی خلاصه با تاکسی بیسیم راهی بیمارستان شدیم و دیدیم تو ایستگاه اورژانس محل امبولانس جلوی در پایگاه هست و اپراتور انگار که از حق پدرش میخاد به ما صدقه بده که البته صلاح نمیبینه و درکل اونشب رو در بیمارستان گذروندیم و اورژانس جز اینکه وقت ما رو تلف کنه و اعصاب مارو نابود کنه و ما بعدش به یاری تاکسی بیسیم به بیمارستان برسیم کاری برای ما نکرد و این داستان در شهر اراک بود که من صبح از راه دوستان شماره رییسشون رو گرفتم و گلایه کردم و ایشون عذر خواهی کردن اما شاید جان کسی از بین برود و مجالی برای عذر خواهی نباشد اورژانس محترم و اپراتور های محترم تر لطفا وقتی ما مشکل داریم به شمازنگ میزنیم لطفا کمک کنیدو اگر شرایط روحی مناسب با این کار رو ندارید لطفا جای خودتون رو به ادمهایی بدید که وجودشون پر از عشق به همنوعه و باعقده گشایی باع مرگ مردم نشوید مچکرم خبری لطفا بدون سانسور چاپ کن یا اصلا چاپ نکن

    • اریا

      روحش شاد تسلیت به پدر ومادر داغدار این عزیز ازدست رفته

      پاسخ ها

      • جواد شیرازی

        توف به ذاتتون مسئولین واقعا متاسفم واستون ...امیدوارم نظرمو بزارید

    • بدون نام

      نمیدونم این چه حکایتیه که هر ادم بی سوادی رو با دلایل موجه و قانونی میفرستن سر کلاس پزشکی. و در نهایت , مدرک دکترا دستشون میدن .تا قانونا" ادم بکشن ؟ تا کی ؟

    • نسیم

      وای اصلا باورم نمیشه شاهد جون کندن دختر بودن من اگه بودم اون بیمارستان به اتیش می کشیدم الهی درد بگیرین بی وجدانها الهی بمیرم برای بچه چی کشید دارم دیونه میشم خدا باعث و بانیش لعنت کنه که بر اساس حدس و گمان کار انجام دادن گیر یه مشت خر و نفهم افتاده بودن

    • بدون نام

      وای خدای من

    • بدون نام

      وزیر باید استیضاح بشه

    • بدون نام

      اکثر آدمها بیرحم و وحشی شدن و این توی امور پزشکی چون تاثیر مستقیم داره بیشتر از هرجای دیگه حس میشه،باید برای پرستاران و پزشکان چند واحد عاطفه هم تدریس بشه،بعضی ها متاسفانه بعد از مدتی کار سنگدل میشن.

    • بدون نام

      خدارحمتش کنه و به بازماندگانش صبر بده
      فکر نمی کنم ربطی به غذای مدرسه داشته باشه چون غذا رو ظهر خورده و تا شب مشکلی نداشته پس بعید میدونم ربطی به غذا داشته باشه و در ضمن حتما کسان دیگه ای هم از اون غذا مصرف کردن اگر غذا مشکل داشت خب باید همه مریض میشدن
      و باز میرسیم به کادر درمانی ضعصف و بیخیال ، مریض میمیره و اونها عین خیالشون نیست فکر نمی کنم ایرانیی باشه که با این برخورد ها بیگانه باشه

    • بدون نام

      انسان بودنم آرزوست

    • بدون نام

      متاسفانه در ایران به پزشک بیش از اندازه اهمیت میدن این باعث اعتماد بنفس و غرور کاذب در بین بعضی شده علاوه بر اون درس نخوندن در دانشگاه و فقط پاس کردن درس بهر طریق موجب شده با یه عده بیسواد مغرور طرف بشیم که هیچ ارزشی به جان کسی قایل نیستن. ای کاش اول انسانیت را در دانشگاه یاد میدادن که اگر پزشکی نتوانست تشخیص بیماری را بدهد بگوید از عهده اش خارج است. البته اجر پزشکان متعهد و باسواد که فقط به نجات جان انسانها فکر میکنن از این گروه جداس که کم هم نیستن.

    • طناز

      متاسفانه تواکثربیمارستانهای کشورشاهده کم لطفی کادربیمارستان هستیم.سالانه چقدرمریض براثرسهل انگاری همین کادربیمارستها ازبین میرونن ولی متاسفانه کسی نیست صدای این مردم مظلوم رو بشنوه.

    • شهریار صفری

      متاسفانه این حقیقت تلخیه که تو اکثر بیمارستانها وجود داره نمونش بیمارستان امام رضا کرمانشاه که یه مرکز اموزشیه مریض تحویل میدی بعد چند ساعت یاید بری سرد خونه تو صف وایسی مردشو تحویل بگیری یعنی باورکنید کشتارگاه واقعیه

      پاسخ ها

      • گل یخ

        نمونه اش روماهم توهمدان داریم بیمارستان سینا یه قتلگاهه.محال وغیر ممکنه بری تواین بیمارستان وزنده برگردی.

    • یه کنکوری

      اگه یه نگاه به دفترچه ثبت نام کنکور بندازین مبفهمین چرا دکترا اینجوری شدن سی مورد سهمیه های مختلف میذارن و همه به واسطه پدراشون میرن دانشگاه و پزشک میشن و....
      لطفا سانسور نکن

      پاسخ ها

      • سنا

        کاملا موافقم.این سهمیه های لعنتی باعث شده یه عده بی سواد مدرک بگیرن و حتی حق بقیه رو تو بازار کار بخورن.خدا لعنتتون کنه.کی تموم میشه.

    • AMIR 95

      ارہ برخورد قانونی ھہ

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه..این همه سال بچه بزرگ کن آخرش جلوی چشمت پرپر بشه....خدا صبر بده به اون مادر، الهی بمیرم برا اون دختر

    • مازیار

      خدا به پدر و مادرش صبر بده .

    • حدیث

      فقط یک مشت مفت خور وبیسوادتو بیمارستانها هستند خدا لعنتشون کنه صد رحمت به شرف دکترهای قدیمی پاکستانی وافغانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گویاباهمه برخورد شده خداراشکر.ولی برای
        این پدر ومادر دیگر فرزندنمیشه.
        خدارحمت کندوصبربده به والدین این دختر.

    • بدون نام

      اگر مسمومیت غذایی هست پس چرا بقیه دچار نشدند؟!

    • H1000M

      من دوست خواهر غزلم....
      و واقعا متاسفم برا بیمارستانی ک اینقد بی درو پیکره....
      خواهر غزل دانشجوی پرستاریه فردا با چه انگیزه ای پاشو تو اون بیمارستان بذاره اصلا پرسنل اون بیمارستان با چه رویی میخوان تو چشمش نگاه کنن با این کوتاهی کردن تو وظیفشون....
      هیچ غمی بزرگتر از این غم نیست.....
      این خانوادع با چه امیدی این بچه رو بزرگ کردن....
      یکم عذاب وجدان بد نیست یکم مسئولیت بد نیست....

    • خانم دکتر

      وای واقعا متاسفمممم چ بیمارستانی بوده اینجا باید فورا ازش آزمایش خون و...میگرفتن تا مشخص بشه مشکل چیه.... متاسفانه منم برادرم چندسال پیش به خاطر یه پزشک بی مسئولیت از دست دادم، خداوند نصیب نکنه...تسلیت

    • خانم دکتر

      اگ مشکل از غذای جشنواره بوده باشه باید خیلیای دیگ هم دچار این مسمومیت میشدن عجیبه ک فقط این یک نفر بوده باشه!؟! شاید حساسیت بوده.... اگ همون اول ازش آزمایشات مختلف سلامت رو میگرفتن قطعا از خون یا ادرارش مشخص میشد... چطور یک دکتر عمومی فقط گفته من نمیدونم!!!

    • ستاره

      من خودم شوشی هستم..بیمارستان ... شوش، یه مشت دکتر بی سواد و چرکو داره....بشما طاهرش رو ببینید حالتون بهم می خوره....من سی ساله ساکن این شهرم هنوز یه پیشرفتی توی این بیمارستان ندیدم... ، مورد اورژانسی اصلا نمی پذیرن، اگه دم مرگ باشی میگن اول برو صندوق حساب کن......

    • ایران

      من هم به این خانواده داغدار فرهنگی تسلیت می گویم .
      وقتی پزشک ورشته پزشکی برای دانش آموزان کابوسی برای آینده می شود .وافرادی با سهمیه جانبازی یا خانواده شهید برای پزشکی رتبه می آورند .واکثر آنها متاسفانه از لحاظ سواد مناسب بسیار ضعیف هستند
      چنین حوادثی به وفور دیده می شود . احترام به رزمندگان جنگ واجب است نه به این صورت که فرزندانشان را بدون بار علمی به رشته های حساس فرستاد .این هم از تصمیمات غلط است که عوارضش را همیشه می بینیم.
      من هم از این گونه پزشک ها ضربه دیده ام.

    • بدون نام

      اخه اینقد ضعف و بی عرضگی مدیریتی فقط مدرک گرفته فقط بهش بگن دکتر اخه ادم حسابی بلانسب دکتر های خوب اخه یکم عرضه داشته باش و خوب مدیریت کنین

    • علی

      متاسفانه بیمارستان نطام مافی روزنه جان مردم رامیگیرد

    • YAS AMIN

      سلام ما فردای آن روز جشنواره ی غذا داشتیم که برگذار نشد بچه هامی گفتند که غزل صادقی غذایی که بهش حساس بوده رو خورده بچه های دیگه هم می گفتن که مواد فاسد بوده که این غزیه بوده پس چرا بقیه چیزیشون نشده پس همون دلیل اول بوده . کادر بیمارستان نظام مافی مخصوصا شب بی احمیتی می کنن 4 سال پیش مادر یکی ازبچه های کلاسمون به خواطر عقرب از دنیا رفت داداش خودمم حدودو 6 ماهش بود که یک درد زخم داشت که کادر بیمارستان همه کاری بهش کردن تااونجایی که می خواستند به اناق عمل ببرنش تا که ماشانس اوردیم دکتر خصوصی اومد گفت درد دندون داره که نزاشت عملش کنن وگرن معلوم نبود الان داداشم کجا بود

    • .

      همه دست به دست هم دادن تادختربیچاره بمیره ولی همه ازغداخوردن فقط که غزل نبود

    • سارا

      واقعاجای تاسف داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج