۶۷۵۱۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

مصرف لوازم آرایشی در ایران ۵۰ برابر جهان!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس میزان قاچاق لوازم آرایشی را بیش از ۶۳ درصد دانست و گفت: لوازم آرایشی از طریق معابر رسمی وارد کشور می شود.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس میزان قاچاق لوازم آرایشی را بیش از ۶۳ درصد دانست و گفت: لوازم آرایشی از طریق معابر رسمی وارد کشور می شود.

رسول خضری در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر اینکه ۶۳ درصد لوازم آرایشی قاچاق است، گفت: به طور قطع قاچاق لوازم آرایشی از این میزان بیشتر بوده و اغلب آنها تقلبی و فاقد استاندارد است.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه قاچاق عمده کشور از جمله لوازم آرایشی با کانتینر و از طریق بنادر وارد کشور می شود، افزود: ۹۵ و نیم درصد قاچاق از طریق معابر رسمی و تنها نیم درصد قاچاق و حتی کمتر از طریق معابر کولبری است و از سویی ورود کالا از طریق معابر کولبری نظام مند بوده و عوارض نیز پرداخت می شود بنابراین برای مبارزه با قاچاق لوازم آرایشی که سلامت مردم را نشانه می رود باید با شبکه های اصلی قاچاق که از طریق معابر رسمی به این کار اقدام می کنند مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه جلوگیری از لوازم آرایشی قاچاق باید در بنادر و معابر رسمی انجام شود، تصریح کرد: مصرف بالای لوازم آرایشی در کشور که ۴۰ تا ۵۰ برابر کشورهای پیشرفته ای مانند آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، سوئیس و ایتالیا است به افزایش قاچاق دامن زده است.

خضری با هشدار نسبت به تبعات سوء لوازم و آرایشی قاچاق بر سلامت مصرف کنندگان، افزود: مردم باید از لوازم آرایشی مورد تایید سازمان غذا و دارو استفاده و اقلام مورد نیاز را از مراکز معتبر مانند داروخانه ها تهیه کنند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس دهم، افزود: مصرف محصولات قاچاق آثار سوئی را به صورت موقت و دائم بر صورت از خود به جا می گذارد زیرا این اقلام به صورت مستقیم بر مخاط داخلی بدن در تماس بوده و به صورت صد در صد جذب خون می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لوازم آرایشی قاچاق در بوتیک ها عرضه می شود نه داروخانه ها، ادامه داد: تمامی کالاهای سلامت محور باید دارای برچسب باشند البته تنها ۱۰ درصد اهداف این طرح محقق شد و نتیجه مناسب حاصل نشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ

    • بدون نام

      وااای چخبره من که بزور ی ضد آفتاب رنگی میزنم

    • بدون نام

      مدیران نادان= کشور ویران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا بیکاری هست پسرا ازدواج نمی کنند دختران رو زمین دارند می‌پوسند مجبورند لوازم آرایشی بیشتر از کشور های دیگر مصرف کنند . اگر سوال دیگری هست بگید علت ریشه یابی بشه.

      • بدون نام

        برو بابا پوسیدگی رو به زندگی کردن با شما پسرای بی مسئولیت ترجیح میدیم

    • نجیب زاده

      چون بحث لوازمارایشی شده حالا این کشورا رو پیشرفته و متمدن میدونن.
      جالبه...
      بعدشم الکی امار ندین همش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج