۶۷۵۱۱۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احمدوند: مقابل هنگ‌کنگ افتضاح بودیم

سرمربی سابق تیم ملی تنیس گفت: مقابل هنگ کنگ در دیویس کاپ در حد خودمان ظاهر نشدیم و افتضاح بودیم.

خبرگزاری فارس: سعید احمدوند در مورد عملکرد تیم ملی تنیس ایران در دیدار با هنگ‌کنگ و شکست ۴ بر صفر اظهار داشت: چیزی که کاملا واضح است اینکه تیم ما ضعیف‌تر از حد خودش بازی کرد که اینکه گفته‌اند هنگ‌کنگی‌های رنکینگ‌شان بالاتر از ما بود درست نیست. شاهین خالدان با رتبه ۱۳۰۰ در چند وقت گذشته بازیکنانی با رنک ۵۰۰، ۶۰۰ و ۷۰۰ را برده است و با این شرایط باید ما دو بازی انفرادی از هنگ‌کنگ می‌بردیم. همین تیم هنگ‌کنگ ضعیف‌تر از تیمی بود که به تهران آمده بود. ما بازی‌هایی را باختیم که بازیکنان حریف رنکینگ ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ را داشتند و خالدان به همین بازیکن رده ۱۵۰۰ باخت.

وی گفت: کمیته فنی اگر دلایل شکست را بخواهد می‌توانم به آنها بگویم من مانند مربیان قبلی تیم ملی نیستم که پس از شکست در رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند تیم ملی بچه‌بازی شده است. در تنیس بایدی وجود ندارد که ما بگوییم چون آنها قوی‌تر هستند باید شکست می‌خوردیم. زمانی که سرمربی تیم ملی بودم با هنگ‌کنگ بازی کردیم، در زمین هارد کورت در سال ۲۰۱۳ یک مسابقه را نزدیک باختیم در مسابقه دیگر در سال ۲۰۱۶ آنها را شکست دادیم. کار مربی این است که جریان مسابقه را تغییر دهد. هنگ‌کنگ تیم جوانی بود و اگر تحت فشار قرار می‌گرفتند مطمئناً نتیجه تغییر می‌کرد حتی بهترین بازیکن آنها هم مصدوم بود و در ترکیب‌شان قرار نگرفت. ما بهترین شاهین خالدان را در ۱۰ سال گذشته دراختیار داشتیم و حدود ۶ هفته در فیوچرز ترکیه بازی کرد، اما به هر حال مشکلاتی وجود دارد که اگر کمیته فنی و رئیس فدراسیون بخواهند دلایل شکست را مکتوب به آنها اعلام می‌کنم. گفته‌اند انتظار با واقعیت فرق دارد، اما می‌گویم واقعیت‌ها چیزهای بدیهی است که اگر در رسانه‌ها مطرح شود، آبروی تنیس ایران را می‌برد.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس در مورد اینکه شما ۶ سال سرمربی بودید و آیا برای دیدار با هنگ‌کنگ از شما مشورت گرفته شد یا خیر، گفت: هیچ کس نظر و اطلاعاتی از من نخواست که اگر اینطور بود با کمال میل از هیچ کمکی دریغ نمی‌کردم. در واقع فضا طوری شده است که انگار از دست ما خلاص شده‌اند و مثل اینکه در این ۶ سال آب در هاون کوبیدیم و نتایج را فقط بازیکنان رقم زده‌اند.

احمدوند با اشاره به دیدار با تایوان گفت: دوستان همیشه می‌گفتند بازی دوم برای ما مهم است، اما بارها به فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی گفتم که لبنان تیم تایوان را خواهد برد و بازی اول برای ما مهم است، اما جدی نگرفتند، ۹۹ درصد صحبت‌هایشان این بود که در تهران با لبنان بازی می‌کنیم اما نمی‌دانستند که آنها یک بازیکن بزرگ به نام بنجامین حسن را دارند. تایوان سال گذشته در گروه یک بوده و سطح تنیس‌شان با ما فرق دارد، آنها چند بازیکن با رنک ۲۰۰ و ۳۰۰ دارند و وضعیت‌شان بهتر است.

وی ادامه داد: ما در بازی اول، ضعیف که نه بلکه افتضاح بودیم و در دیدار با تایوان باید برای اعاده حیثیت برویم، درست است که سطح تنیس‌شان با ما فرق دارد، اما انسان باید بجنگد. اینکه می‌گویند اگر بازیکنی در حد خالدان پیدا کردید به من معرفی کنید اصلاً درست نیست، خالدان بازیکن بسیار خوبی است اما وظیفه مربی این است که بقیه را به سطح خالدان برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج